Mee eens. Maar dan wel gewoon een vaste regel van maken. SC 3 rondes voor tijd = rood, nu is het willekeur.quote:Op zondag 2 april 2023 08:43 schreef heywoodu het volgende:
Mooi dit, rood moeten ze vaker doen ipv SC in zo'n fase
Laat dat maar over aan de Amerikaanse eigenaren.quote:Op zondag 2 april 2023 08:43 schreef Newone82 het volgende:
Alles voor de show. Jezus. Lijkt wel indycar zo
"onterecht"quote:Op zondag 2 april 2023 08:43 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Max kan dit gewoon onterecht verliezen
Niet aan het bier zittenquote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef DX11 het volgende:
We gaan echt door? Dan ga ik de chips en cola er bij pakken.
Klopt..nog 20 minutenquote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef pmponer het volgende:
Hoeveel tijd mag een gp duren? ik dacht 2 uur?
Tijd onder rood telt geloof ik het eerste uur niet mee. Of ze moeten dat recent veranderd hebben.quote:
Tegenwoordig krijg je voor alles een rode vlag, het wordt echt steeds gekker.quote:Op zondag 2 april 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Totaal onbegrijpelijke red flag maar ja alles voor het spektakel.
Die twee uur is purecracetijd, zonder rode vlaggen. Met rode vlaggen is het 3 uur totaal.quote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef pmponer het volgende:
Hoeveel tijd mag een gp duren? ik dacht 2 uur?
Als een rode lap op een rode stier.quote:
F1 anno 2023quote:Op zondag 2 april 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Dat ook. Maar rood mag ook wel vaker ingezet worden voor een SC die reëel gezien langer dan een ronde of drie kan gaan duren (zoals eerder vandaag). Minder rodevlagangstquote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dan wel gewoon een vaste regel van maken. SC 3 rondes voor tijd = rood, nu is het willekeur.
Dit willen we toch, niks geen voortijdig afvlaggenquote:Op zondag 2 april 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Red flag is niet zo vreemd anders was het een sc finish geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Mee eens. Maar dan wel consequent doen vanaf nu graag.quote:Op zondag 2 april 2023 08:46 schreef Drekkoning het volgende:
Beter rode vlag dan eindigen onder SC. Prima call. We went car racing.
Wat heeft lewis precies bedacht?quote:Op zondag 2 april 2023 08:46 schreef Donna het volgende:
Lewis heeft dit wel slim bedacht. Max heeft poepstarts vandaag, dus lekker klagen en dan een rode vlag krijgen.
Nog 8 minuutjes en dan herstartquote:Op zondag 2 april 2023 08:47 schreef DX11 het volgende:
[..]
Red flag is niet zo vreemd anders was het een sc finish geweest.
Wat wel vreemd is dat een red flag zo laat niet gewoon einde betekend.
En stoppen met gratis bandenwisselsquote:Op zondag 2 april 2023 08:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dan wel consequent doen vanaf nu graag.
Men wil niet achter de SC finishen.quote:Op zondag 2 april 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Vind het wel tricky met staande startsquote:Op zondag 2 april 2023 08:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
die zat niet voor niks te janken op de radioquote:
Meestal is er dan regen en kunnen ze niet uit ronden binnen de gestelde tijd, maar dat is hier niet aan de ordequote:Op zondag 2 april 2023 08:47 schreef DX11 het volgende:
[..]
Red flag is niet zo vreemd anders was het een sc finish geweest.
Wat wel vreemd is dat een red flag zo laat niet gewoon einde betekend.
Dat was ook het hele idee erachterquote:Op zondag 2 april 2023 08:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is een afspraak met de teams. Niet de schuld van de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 2 april 2023 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totale faal van de wedstrijdleiding. Hier moeten ook gewoon koppen voor rollen.
Preciesquote:Op zondag 2 april 2023 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dit willen we toch, niks geen voortijdig afvlaggen
Lijkt me heel aangenaam ja.quote:Op zondag 2 april 2023 08:46 schreef wdn het volgende:
Ik zie kansen: nu kan Alonso Lewis eraf rijden
Dan dupeer je weer anderen. Hoe je het ook doet er zijn altijd winnaars en verliezers.quote:
Hier stem ik voorquote:
Sprintrace 3.0quote:Op zondag 2 april 2023 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Dit zou eigenlijk gewoon een rollende start moeten zijn. Laat het niet afhangen van een normale start.
Mwah. Gewoon geen rode vlag.quote:Op zondag 2 april 2023 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Dit zou eigenlijk gewoon een rollende start moeten zijn. Laat het niet afhangen van een normale start.
Iets met een kast?quote:
Precies, dit is toch mooi.quote:
Die wilt weg bij de toneelschuurquote:Op zondag 2 april 2023 08:48 schreef PzKpfw het volgende:
Wat ziet die smerige Russell bij Red Bull te loeren dan
Maar waar ligt die grens dan? Dan moet je na elke rood een rollende herstart hebben?quote:Op zondag 2 april 2023 08:49 schreef Nattekat het volgende:
het lek is boven.quote:Op zondag 2 april 2023 08:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Angela weg en meteen winnen. Still I rise.
-L. Hamilton Larbalestier
Waarom? Prima, spektakel, leuk. Maar dan wel graag consequent vanaf nu.quote:Op zondag 2 april 2023 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Krijgen we dan weer zo'n overdreven winstviering?quote:
Klopt. Maar uiteindelijk wordt Max toch WK.quote:Op zondag 2 april 2023 08:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Hamilton wint worden het 4 hele verschrikkelijke weken tot de volgende race.
Ja. Inclusief 10 minuten de hele wereld bedanken.quote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer zo'n overdreven winstviering?
5 ronden ofzo. Dit is één ronde.quote:Op zondag 2 april 2023 08:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar waar ligt die grens dan? Dan moet je na elke rood een rollende herstart hebben?
De blowjobs van Angela werkte niet meer voor Lewisquote:Op zondag 2 april 2023 08:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Angela weg en meteen winnen. Still I rise.
-L. Hamilton Larbalestier
Dit ja. Dat het nu nadelig is voor Max is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Prima, spektakel, leuk. Maar dan wel graag consequent vanaf nu.
De FIA en consequent.quote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Greatest fans actquote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Inclusief 10 minuten de hele wereld bedanken.
Nope, staand.quote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef Zwansen het volgende:
We krijgen een rollende start neem ik aan? Anders kan je een eerlijk opgebouwde plek waar je 55 ronden voor gevochten hebt meteen weggegeven.
Charles treed dan af en geeft hem de kroon.quote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer zo'n overdreven winstviering?
Die wordt toch wel WK.quote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit ja. Dat het nu nadelig is voor Max is nou eenmaal zo.
Staand lijkt me (zoals eerder gezegd).quote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef Zwansen het volgende:
We krijgen een rollende start neem ik aan? Anders kan je een eerlijk opgebouwde plek waar je 55 ronden voor gevochten hebt meteen weggegeven.
Ik hou niet van artificiële actie.quote:Op zondag 2 april 2023 08:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het team. En Angela (gewoon nog even) en Toto en the best teammate. En Australië. En de kangaroes.quote:
Williams grijpt terug naar betere tijdenquote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
Wow, zo'n dikke laptop heb ik niet sinds de jaren '90 gezien joh.
[ afbeelding ]
Rugged genot.quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef -XOR- het volgende:
VER gefrusteerd en beukt HAM eraf. ALO wint, @:Vosss krijgt gelijk.
Gevalletje waar een tractor overheen kan rijden en dan nog werkt.quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
jouw plaatje laad jaren 90quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder ALO zelf danquote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef -XOR- het volgende:
VER gefrusteerd en beukt HAM eraf. ALO wint, @:Vosss krijgt gelijk.
Dat is omdat de gemiddelde dunne laptop tegenwoordig een accu heeft van 2 uur, en hij moet wel een hele race mee gaanquote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 april 2023 08:53 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat is omdat de gemiddelde dunne laptop tegenwoordig een accu heeft van 2 uur, en hij moet wel een hele race mee gaan
Ik ging gelijk speedtest doen dacht dat het aan mij lagquote:
Dat werpt zijn vruchten afquote:
3x is scheepsrecht. Max heeft 2x kunnen oefenen.quote:Op zondag 2 april 2023 08:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zal Hamilton wel winnen gezien die matige start van Verstappen..
zoals Georgequote:
Dan gaat die gozer met zijn rotkop 4 weken lang campagne voeren.quote:Op zondag 2 april 2023 08:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Hamilton wint worden het 4 hele verschrikkelijke weken tot de volgende race.
nu met totoquote:
Straks even Doom spelen tijdens de LAN-partyquote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Williams grijpt terug naar betere tijden
Williams technology.quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de juiste instellingquote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Donna het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht. Max heeft 2x kunnen oefenen.
Gadverquote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij F1TV zijn ze naarstig aan het hypen waarom dit een geweldige manier is om races te finishen.
Lekker kunstmatig gecreëerde spanning, alles voor de show. Nascar style.
quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Straks even Doom spelen tijdens de LAN-party
ik blijf mooi zittenquote:
die gaat voor 1quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Drekkoning het volgende:
Voorspelling: Verstappen denkt aan lange termijn vs Perez en gaat geen enkel risico nemen, neemt genoegen met plek 2/3.
Hadden de teams dat maar niet moeten willen.quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar is iemand al eens onterecht WK door geworden…
Dan gaat het inderdaad weer over alles behalve over racen.quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan gaat die gozer met zijn rotkop 4 weken lang campagne voeren.
Zou wel slim zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Drekkoning het volgende:
Voorspelling: Verstappen denkt aan lange termijn vs Perez en gaat geen enkel risico nemen, neemt genoegen met plek 2/3.
Ja 1 in het kampioenschap. Die raakt hij kwijt als hij DNF.quote:
Inderdaad, F1TVquote:Op zondag 2 april 2023 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
We krijgen waar voor ons geld mensen
WK wordt hij toch wel.quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Drekkoning het volgende:
Een kwalificatie van 55 ronden voor de ultieme sprintquote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij F1TV zijn ze naarstig aan het hypen waarom dit een geweldige manier is om races te finishen.
Nopequote:
Vind je het gek? Dit geeft gigantische media coverage, wat weer indirect een boel geld oplevert.quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
O ja, is daar een mededeling over?quote:
No way, Max gaat 100% voor winst.quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Drekkoning het volgende:
Die ligt aan de beademing samen met chevyquote:
nee die hebben ze al gedaanquote:
Heeft die weer een topicban ofzo?quote:Op zondag 2 april 2023 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ligt aan de beademing samen met chevy
F1tv commentaar luisteren ipv SKyquote:
Oh, ik sta er niet meer van te kijken hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 08:57 schreef DX11 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Dit geeft gigantische media coverage, wat weer indirect een boel geld oplevert.
Dan staat Perez wellicht voor hem straks. Daar zit hij niet op te wachten.quote:
Alonso pakt Hamilton.quote:Op zondag 2 april 2023 08:58 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt sowieso janken over "he pushed me off the track", wie dat doet hangt er nog even van af of Verstappen of Hamilton hem pakt.
En dan nog een 2 uur investigation na de race voor de winnaar bekend is.quote:Op zondag 2 april 2023 08:58 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt sowieso janken over "he pushed me off the track", wie dat doet hangt er nog even van af of Verstappen of Hamilton hem pakt.
Hoe dan ook een serieus probleem in AUS toch?quote:Op zondag 2 april 2023 08:59 schreef heywoodu het volgende:
Stevige dot huidkanker voor die meneer, au.
Button is een beste vent.quote:Op zondag 2 april 2023 08:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Jenson Button zit bij Sky. Geweldig commentaar
Max blokt Lewisquote:
Denk dat iedereen dit hoopt.quote:
82 bij mij...valt meequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |