Mee eens. Maar dan wel gewoon een vaste regel van maken. SC 3 rondes voor tijd = rood, nu is het willekeur.quote:Op zondag 2 april 2023 08:43 schreef heywoodu het volgende:
Mooi dit, rood moeten ze vaker doen ipv SC in zo'n fase
Laat dat maar over aan de Amerikaanse eigenaren.quote:Op zondag 2 april 2023 08:43 schreef Newone82 het volgende:
Alles voor de show. Jezus. Lijkt wel indycar zo
"onterecht"quote:Op zondag 2 april 2023 08:43 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Max kan dit gewoon onterecht verliezen
Niet aan het bier zittenquote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef DX11 het volgende:
We gaan echt door? Dan ga ik de chips en cola er bij pakken.
Klopt..nog 20 minutenquote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef pmponer het volgende:
Hoeveel tijd mag een gp duren? ik dacht 2 uur?
Tijd onder rood telt geloof ik het eerste uur niet mee. Of ze moeten dat recent veranderd hebben.quote:
Tegenwoordig krijg je voor alles een rode vlag, het wordt echt steeds gekker.quote:Op zondag 2 april 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Totaal onbegrijpelijke red flag maar ja alles voor het spektakel.
Die twee uur is purecracetijd, zonder rode vlaggen. Met rode vlaggen is het 3 uur totaal.quote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef pmponer het volgende:
Hoeveel tijd mag een gp duren? ik dacht 2 uur?
Als een rode lap op een rode stier.quote:
F1 anno 2023quote:Op zondag 2 april 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Dat ook. Maar rood mag ook wel vaker ingezet worden voor een SC die reëel gezien langer dan een ronde of drie kan gaan duren (zoals eerder vandaag). Minder rodevlagangstquote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dan wel gewoon een vaste regel van maken. SC 3 rondes voor tijd = rood, nu is het willekeur.
Dit willen we toch, niks geen voortijdig afvlaggenquote:Op zondag 2 april 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |