Al 7 zelfsquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Duurde even maar inmiddels toch ook al zes zeges voor Alpecin.
Wel jammer voor hem ook dat ze geen Baskenland rijdenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Corbin is een fenomeen. Grote ploeg, halen. En wel nu.
Alle frustraties worden gebruikt voor een glorieuze zege in de Amstel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel jammer voor hem ook dat ze geen Baskenland rijden
In hetzelfde groepje als de (terecht) bewierrookte Morgado.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Mooi lichtpuntje vandaag is Max van der Meulen die vandaag voor het eerst dit seizoen een fatsoenlijke koers rijdt.
Mijn FPCL pick uit het continental team van Gewissma zat ook in dat groepjequote:Op zaterdag 1 april 2023 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
In hetzelfde groepje als de (terecht) bewierrookte Morgado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Continu draaien en keren vaak over dezelfde wegen. Straks zagen het peloton geneutraliseerd door Terlinden. Hier komt het peloton van de andere kant weer terug
Achterin is het voor de bezemwagen niet bij te houden wie er allemaal uitgaat
Over 2 weken zien we hier de Amstel Gold Race onder ons doorrijden
5 koplopers beginnen aan de laatste 70km thv Eperheide
Jos van Emden herkennen we in een groepje geloste renners
Met ruim 4 minuten achterstand zal ook dit groepje de finish niet halen en uit koers gehaald worden
De 5 koplopers in Mechelen op weg naar de Gulperberg
Ik vrees dat deze groep niet meer terug gaat komen bij de koplopers
De koplopers in Heijenrath net voor de afdaling van de Loorberg
Snel doorsteken naar de finish op de Diepstraat in Eijsden.
Door het weer valt de publieke belangstelling (begrijpelijk) tegen
De 2 koplopers beginnen aan de 2 laatste ronde (lokale omloop 6km)
Eenkhoorn al op 44 seconde
Deze renner van DSM kan nog net de lokale omloop op. 44 seconde later komen alweer de koplopers.
De rest van de renners moet wachten
De bel klinkt voor de laatste ronde
Het peloton kan ook eindelijk door
En dan zien we Groves winnen
Van Gils tweede
Nummer 3 Eenkhoorn finisht op 1,5 minuut
Van de 159 deelnemers halen er 45 de finish in loodzware omstandigheden
Het podium
Bedankt voor de foto's, Sjoerd....het zal wel koud zijn geweest op de motor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Voor het eerst sinds 2018 weer eens de Volta Limburg Classic gevolgd met de motor.
In 2019 overgeslagen omdat er toen geen WT ploegen aan de start stonden.
2020 en 2021 was er geen VLC ivm Corona (en in 2021 ook nog een door het hoogwater).
En 2022 stond ik dan weer als vrijwilliger te helpen.
Enfin, mijn verslagje voor vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Continu draaien en keren vaak over dezelfde wegen. Straks zagen het peloton geneutraliseerd door Terlinden. Hier komt het peloton van de andere kant weer terug
[ afbeelding ]
Achterin is het voor de bezemwagen niet bij te houden wie er allemaal uitgaat
[ afbeelding ]
Over 2 weken zien we hier de Amstel Gold Race onder ons doorrijden
[ afbeelding ]
5 koplopers beginnen aan de laatste 70km thv Eperheide
[ afbeelding ]
Jos van Emden herkennen we in een groepje geloste renners
[ afbeelding ]
Met ruim 4 minuten achterstand zal ook dit groepje de finish niet halen en uit koers gehaald worden
[ afbeelding ]
De 5 koplopers in Mechelen op weg naar de Gulperberg
[ afbeelding ]
Ik vrees dat deze groep niet meer terug gaat komen bij de koplopers
[ afbeelding ]
De koplopers in Heijenrath net voor de afdaling van de Loorberg
[ afbeelding ]
Snel doorsteken naar de finish op de Diepstraat in Eijsden.
Door het weer valt de publieke belangstelling (begrijpelijk) tegen
[ afbeelding ]
De 2 koplopers beginnen aan de 2 laatste ronde (lokale omloop 6km)
[ afbeelding ]
Eenkhoorn al op 44 seconde
[ afbeelding ]
Deze renner van DSM kan nog net de lokale omloop op. 44 seconde later komen alweer de koplopers.
De rest van de renners moet wachten
[ afbeelding ]
De bel klinkt voor de laatste ronde
[ afbeelding ]
Het peloton kan ook eindelijk door
[ afbeelding ]
En dan zien we Groves winnen
[ afbeelding ]
Van Gils tweede
[ afbeelding ]
Nummer 3 Eenkhoorn finisht op 1,5 minuut
[ afbeelding ]
Van de 159 deelnemers halen er 45 de finish in loodzware omstandigheden
[ afbeelding ]
Het podium
[ afbeelding ]
Zal Aike weten dat er in Weeze, Düsseldorf, Luik en Beek ook vliegvelden liggen?quote:Je bent ooit voor de liefde naar Zweden vertrokken. Is in Nederland wonen voor je werk niet handiger?
„Toevallig zijn we daar over aan het nadenken. Een van onze dochters is springamazone en beoefent de paardensport op hoog niveau. Ze woonde vorig jaar tien maanden in Weert om te kunnen trainen bij de stal van oud-bondscoach Rob Ehrens. Binnenkort vertrekt ze weer naar Nederland. Het enige nadeel is dat je in het zuiden van Nederland – op Eindhoven na – best ver van de luchthavens zit. In Zweden woon ik op twintig minuten rijden van het vliegveld van Stockholm. Na de Ronde van Vlaanderen pak ik om zeven uur het vliegtuig en zit ik om half tien naast mijn vrouw voor de haard aan een wijntje. Zolang de verbindingen goed blijven, hoef ik niet per se weg.”
Heb ooit zo'n botje (ik geloof 'A') gebroken, echt een klotebotje qua genezing, kan echt maanden duren en toen had ik alsnog een schroef nodigquote:Op maandag 3 april 2023 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Handwortelbeen gebroken
[ afbeelding ]
Eén van die letters dus.
Ik denk dat alle sprinters gaan roepen om hun moeder als hij in Zeeland een waaier trekt.quote:Op maandag 3 april 2023 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd of hij ook echt de sprint aan gaat trekken op die aankomst, denk dat hij geen risico’s gaat nemen
Maar het gaat niet waaien.quote:Op maandag 3 april 2023 20:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat alle sprinters gaan roepen om hun moeder als hij in Zeeland een waaier trekt.
Flopshow danquote:Op maandag 3 april 2023 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het gaat niet waaien.
Dat zou het einde van vrouwen aan talkshowtafels betekenen, vernuftige strategie van de Mediacourantquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Dankzij het literaire toptalent Bob Willer lees ik op Mediacourant dat zelfbenoemd slachtoffer Marijn de Vries aan een tafel zat bij een talkshow met Jack van Gelder. Tot zover de solidariteit met de slachtoffers. Het grote gelijk van Danny Nelissen.
Dat ijkt me eigenlijk in alle eerlijkheid een prachtig streven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zou het einde van vrouwen aan talkshowtafels betekenen
Andere genders ook niet meer en dan zijn we rondquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ijkt me eigenlijk in alle eerlijkheid een prachtig streven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |