SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Vandegoor: "Van Aert is mijn topfavoriet voor Roubaix, omdat hij mentaal zeer sterk is"quote:Op maandag 3 april 2023 13:45 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind de favorietenrol voor Van Aert een beetje bizar. Ik krijg nooit de indruk dat hij echt over de kasseien vliegt zoals een Boonen dat kon. Ik verwacht Van der Poel eigenlijk.
Je weet dat je dan door Noord Frankrijk komt he?quote:Op maandag 3 april 2023 13:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben dan zelf in Frankrijk en rij die dag terug naar Nederland.
quote:Op maandag 3 april 2023 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandegoor: "Van Aert is mijn topfavoriet voor Roubaix, omdat hij mentaal zeer sterk is"
Meen te herinneren dat Wout vorige editie vooral angstig achterin groep zat te koersen. Dan win je nooit in Roubaix omdat het altijd in stukken uiteen valt op de kasseien.
Logica.quote:In principe is Wout van Aert voor mij volgende week de topfavoriet. Omdat hij mentaal zeer sterk is. We mogen niet vergeten dat er veldritseizoenen zijn geweest waarin hij een hele winter lang op 8, 9 of 10 seconden van Van der Poel bleef vlammen om hem toch misschien nog wel te pakken.
OP al bekeken?quote:Op maandag 3 april 2023 18:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er ergens een overzicht met het aantal sterren qua zwaarte per kasseistrook?
Ja, maar Noord-Frankrijk is nogal een behoorlijke oppervlakte. Helaas kom ik totaal niet in de buurt.quote:Op maandag 3 april 2023 14:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je weet dat je dan door Noord Frankrijk komt he?
Ik vertrek morgen voor 1 dag richting dit gebied, maar zal niet verder komen dan een ritje over de Kemmel
Dan kunnen we Colbrelli opschrijvenquote:Op maandag 3 april 2023 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt einde deze week toch nog wat regen verwacht. Het kan dus nog.
https://www.yr.no/en/fore(...)cardie/North/Roubaix
18 - Ach, Sepquote:Op maandag 3 april 2023 22:08 schreef TommyL0204 het volgende:
Jawel, Dames en Heren, Jongens en Meisjes!
Het is volgens jaarlijkse traditie weer hoog tijd voor de Sep Roulette.
Geef er een slinger aan en hopelijk zijn de wielergoden hem gunstig gezind!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |