Rare stellingquote:
Is ook wat hij vannacht tegen Eunice en mirthe zeiquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:26 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft nooit zijn 24 uur aangevraagd, geen spraken van geweest. Hij gaat in ieder geval nergens heen.
Ik hoop maar heb wel zoiets gehoordt in 1 van die filmpies vannacht.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:26 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft nooit zijn 24 uur aangevraagd, geen spraken van geweest. Hij gaat in ieder geval nergens heen.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:27 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
Ik hoop maar heb wel zoiets gehoordt in 1 van die filmpies vannacht.
ik vindt van wel als hij Jeff echt van de trap af heeft geduwdquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rare stelling
Dat is helemaal niet aan de orde op die manier
Of allebei, Jeff omdat ie wil, Marciano omdat ie moetquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
denk dat ice bang is dat of jef of tiano gaat wat dan is zijn kliek goed uitgedund
Dat is het punt helemaal niet , daarom slaat het ook nergens opquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:30 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
ik vindt van wel als hij Jeff echt van de trap af heeft geduwd
Jeff / tiano is sowieso geen houdbare zaak nuquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
denk dat ice bang is dat of jef of tiano gaat wat dan is zijn kliek goed uitgedund
Babette probeert alweer bij JW & Co terug te komenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff / tiano is sowieso geen houdbare zaak nu
Zijn clubje ligt in duigen
Jeff wil helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Of allebei, Jeff omdat ie wil, Marciano omdat ie moet
Wanneer?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hij zei ook van niet , dubbel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |