+70quote:
Falklandeilanden?quote:Op donderdag 6 april 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze negen mogen ze wel ergens met zijn allen op een eiland hier heel ver vandaan parkeren.
Elba voor de historische relevantiequote:Op donderdag 6 april 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze negen mogen ze wel ergens met zijn allen op een eiland hier heel ver vandaan parkeren.
St. Helena mag ook.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Elba voor de historische relevantie
Ik vond het wel een leuke kandidaat eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2023 20:17 schreef Cirilico het volgende:
Niet een geweldige winnaar. Maar gefeliciteerd.
Ja, ik vond hem ook wel grappig, en duidelijk de beste.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke kandidaat eigenlijk
Ik vond niemand echt geweldig.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem ook wel grappig, en duidelijk de beste.
Ze hebben er wel Bill Clinton nog bijgestopt dus dat is wel heel toevallig!quote:Op donderdag 6 april 2023 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit met BN'ers? Want het wordt weer ordinair.
Ja ik vond ze ook te makkelijk. Kan me bij eerdere edities meer fouten herinneren.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was het enige foute antwoord bij de drukknoppenvraag deze week toch?
Vandaag is erg lastig, ook totaal niet mijn ding.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:57 schreef Faraday01 het volgende:
Die kunstvragen vallen vaak niet mee
Eeuwige ergernisquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, zo wijzigen mogen ze wmb niet goedkeuren.
"Die nog open staat" vind ik prima, maar dit was niet echt duidelijk.quote:
Met Brady en Manning etc was je nog wel een eindje gekomenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hier zou ik nat gaan. Amerikaanse sporten troep
Ik ook, interesseert me totaal nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja hier zou ik nat gaan. Amerikaanse sporten troep
Ja maar het interesseert me écht niet, American Football troepquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Met Brady en Manning etc was je nog wel een eindje gekomen
7649 dagen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:11 schreef Faraday01 het volgende:
Mathisengod
Kom er maar in @:arcee
Ik vroeg me ook af of ze ook de meeste WB's had gewonnen kan ik me haast niet voorstellen begon toen ook te twijfelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemann wist ik zowaar niet, maar 1 joker hier nodig hebben, tsja.
(Is ook niet nodig natuurlijk maar ja)
Hij bedoelde het ook niet zo, hij dacht echt dat de laatste Bolland en Bolland was. Ze mogen echt wel weer wat strenger worden inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Die nog open staat" vind ik prima, maar dit was niet echt duidelijk.
Zijn familiestamboom uitpluizenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:43 schreef Farenji het volgende:
Die sport gast, zou die wel eens wat anders doen behalve vissen en sport kijken?
Daar ben je met een half uurtje ook wel mee klaar. Die hele familie is de stad nooit uitgeweest.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zijn familiestamboom uitpluizen
(ik keek net de 1e aflevering van dit seizoen terug en toen ging het over zijn achternaam)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |