quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Je bent ook voetbalster?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word heel wild van deze oogschaduw
quote:
Over een jaar met een spuit in der arm achter CS.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ja het bekende cliché
De junk die wil werken met junkies
Niet eens op de tafel wachten, gewoon aan de barquote:
Ze gaan serieus 3 maanden herhalingen uitzenden?!! Wat is dat voor flopsjow.quote:
Te weinig aanmeldingen voor een seizoen zeker.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze gaan serieus 3 maanden herhalingen uitzenden?!! Wat is dat voor flopsjow.
Ik wil dit nu nog niet horenquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zeg gerust een half jaar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tot september dan maar.
Kappen nou hoor, dan is de zomer alweer voorbijquote:
Hebben kledingstukken nu ook al een seksuele voorkeur?quote:
Daar gaat je leven. Komt mij wel goed uit. De kleine man vindt dit nog steeds een goed huiltijdstip.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil dit nu nog niet horen![]()
Dit is toch niet echt zo?
Misschien komen er legendarische herhalingen voorbij.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kappen nou hoor, dan is de zomer alweer voorbij
“Na de zomer weer”quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kappen nou hoor, dan is de zomer alweer voorbij
De hele OP gaat weer langskomen!quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien komen er legendarische herhalingen voorbij.
Ik drink gewoon nooit standaardglazen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Blijkbaar heb je een drankprobleem als je meer dan 7 standaardglazen per week drinkt. Dus mijn verslaving is alcohol.
Fluitje?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik drink gewoon nooit standaardglazen.
Zijn vaak ook leuke afleveringen!quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
zend dan de nieuwe seizoenen uit engeland uit ofzo. Dit gaat nergens over. Zomerstop begint wel erg vroeg zo.
Ze moeten gewoon de standaardglazen wat groter maken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik drink gewoon nooit standaardglazen.
Wow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |