Hier ging iets misquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh seriously...! LMAOROFL!![]()
![]()
![]()
https://tenor.com/bRFFK.gif
![]()
Die Alonso toch.![]()
![]()
Kon ook een nog steviger later opleveren wanneer de coureur voor wie je was (Hakkinen) uitviel of wanneer alle hoop op een gooi goed seizoen voor jouw coureur alweer na één race de prullenbak in kon.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Zo laat maak ik het vaak niet meer in de kroeg
Ik probeerde een gifje in te voegen. En de tweet weer zichtbaar...quote:
Bij MOTD zitten Shearer, Wright, Ferdinand, en Neville commentaar te geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zelfde met voetballers toch. Alsof de analisten consistent jaren hebben gepresteerd.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kon ook een nog steviger later opleveren wanneer de coureur voor wie je was (Hakkinen) uitviel of wanneer alle hoop op een gooi goed seizoen voor jouw coureur alweer na één race de prullenbak in kon.
Fucking god die Alonso. Hij zegt het gewoon hè. Eindbaas.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:29 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Leclerc, Piastri, Zhou, Alonso, Verstappen
Russell, Gasly, De Vries, Hülkenberg, Sargeant
Nou is het natuurlijk wel zo dat er een SC was in Jeddah en het gat waarschijnlijk groter is dan 20 seconden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fucking god die Alonso. Hij zegt het gewoon hè. Eindbaas.
True.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind m wel grof, denk dat dit er voor hem zelfs niet in zit helaas.
Dat Russell hem verslaat ook niet. Dat wijdt hij dan aan gelukquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar dat past niet in het narratief van de paper champion.
Of Verstappen speelt het spel en weet dat zijn woorden, als tweevoudig WDC zijnde, extra gewicht met zich meedragen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen gaat binnenkort al met F1 pensioen![]()
" I won’t be around for too long,” Verstappen said
Dat klinkt als chantagequote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of Verstappen speelt het spel en weet dat zijn woorden, als tweevoudig WDC zijnde, extra gewicht met zich meedragen.
oh oooh...quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:23 schreef THEFXR het volgende:
die RB versnellingsbakken zijn trash, zijn alweer gewisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
2030(?) had ie ooit al eens gezegd, hij heeft sowieso nog tot 2028 een contract bij Red Bull.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen gaat binnenkort al met F1 pensioen![]()
" I won’t be around for too long,” Verstappen said
quote:
Perez ging er veel naast.quote:Op zaterdag 1 april 2023 06:50 schreef Tijn het volgende:
Net even VT3 terug gekeken. Nu live door naar de kwalificatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |