Alle support in het bos is welkom, ik loop m ook.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:11 schreef E.T. het volgende:
dat zou wel een mooi nieuw begin zijn, Quoi!
maar op de marathon hebben we dan dus
- Mossel
- Linebear
... nog meer fokkers?
Als het mooi weer is, wil ik misschien ook wel ff naar het Kralingse Bos fietsen om aan te moedigen
quote:Op zondag 2 april 2023 15:00 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Al doe je de kidsrun, iedereen die hardloopt is lekker bezig.
Zojuist sprintje getrokken naar de trein, applausje voor deze manquote:Op zondag 2 april 2023 13:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Voor iedereen die waar dan ook, welke afstand dan ook doen.
Woop woopquote:Op maandag 3 april 2023 07:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zojuist sprintje getrokken naar de trein, applausje voor deze man
Nog een PR gelopen ?quote:Op maandag 3 april 2023 07:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zojuist sprintje getrokken naar de trein, applausje voor deze man
herkenbaarquote:Op maandag 3 april 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De gezonde spanning komt steeds meer op, ik heb ongelooflijke zin in de dag zelf maar ook als het eindelijk afgelopen is. Bij mij komt ook steeds meer het besef hoe pittig het is geweest het afgelopen halfjaar en hoeveel het eigenlijk heeft gekost. Bizar dat het er bijna op zit
Dat herken ik wel ja. Heb de afgelopen maanden zo hard getraind dat ik inmiddels op het laagste gewicht zit sinds ik volwassen ben. M’n broeken zakken afquote:Op maandag 3 april 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De gezonde spanning komt steeds meer op, ik heb ongelooflijke zin in de dag zelf maar ook als het eindelijk afgelopen is. Bij mij komt ook steeds meer het besef hoe pittig het is geweest het afgelopen halfjaar en hoeveel het eigenlijk heeft gekost. Bizar dat het er bijna op zit
Het is ook alles er omheen. Even een keer frituur of fastfood, dat heb ik gewoon de afgelopen drie maanden niet eens overwogen. Bieravondjes moest ik om mijn rendagen heen plannen. En al die vuile meters langs de Kralingse Plas of het Oosterpark, waar ik mij soms echt moed voor moest inpraten, die hebben er ook wel ingehakt.quote:Op maandag 3 april 2023 16:43 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja. Heb de afgelopen maanden zo hard getraind dat ik inmiddels op het laagste gewicht zit sinds ik volwassen ben. M’n broeken zakken af
Dan heb je toch meer discipline dan ik, haha.quote:Op maandag 3 april 2023 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook alles er omheen. Even een keer frituur of fastfood, dat heb ik gewoon de afgelopen drie maanden niet eens overwogen. Bieravondjes moest ik om mijn rendagen heen plannen. En al die vuile meters langs de Kralingse Plas of het Oosterpark, waar ik mij soms echt moed voor moest inpraten, die hebben er ook wel ingehakt.
Het gaat wel heerlijk worden om niet meer met dat stemmetje te hoeven onderhandelen.
Dat vooral idd ja. Op zich wel gewoon alles gegeten wat ik wilde maar ik plande de frituurmaaltijden wel na een lange run ipv de avond ervoor, idem met alcohol etc. Komende 2 weken zal ik best nog wel wat drinken maar vanaf de 12e niet meerquote:Op maandag 3 april 2023 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook alles er omheen. Even een keer frituur of fastfood, dat heb ik gewoon de afgelopen drie maanden niet eens overwogen. Bieravondjes moest ik om mijn rendagen heen plannen. En al die vuile meters langs de Kralingse Plas of het Oosterpark, waar ik mij soms echt moed voor moest inpraten, die hebben er ook wel ingehakt.
Het gaat wel heerlijk worden om niet meer met dat stemmetje te hoeven onderhandelen.
Die discipline viel bij mij ook wel reuze mee hoor, ik heb dan weer gewoon gedronken afgelopen maanden en doe dit nog steeds. Maar wel beduidend minder dan normaalquote:Op maandag 3 april 2023 17:33 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dan heb je toch meer discipline dan ik, haha.
Geen alcohol is me wel prima gelukt de afgelopen 1,5/2 maanden, maar heb niet per se gezonder gegeten dan daarvoor (ook niet ongezonder). Maar daardoor toch wel wat overtollig vet kwijtgeraakt.
Ik heb er vooral heel veel zin in nu, en heel benieuwd hoe het gaat zijn om voor een eindtijd te lopen ipv uitlopen/genieten.
Toevallig aankomende woensdag voor het eerst een wedstrijdje op de club, 3000 meter. Erg kleinschalig maar ben wel benieuwd hoe dat gaat.quote:Op maandag 3 april 2023 17:30 schreef La_Tramposa het volgende:
In tegenstelling tot alle marathoners heb ik juist gisteren het baanseizoen geopend met een 3000m (als haas) en een krap uurtje later een 1500 meter
De echte snelheid heb ik nog niet in de benen maar het was wel heel leuk! Zijn er hier ook meer mensen die aan baanwedstrijden mee (gaan) doen?
Drie gelletjes? Ik zou er zes meenemen! Waarvan twee met cafeïne voor de laatste 14km.quote:Op maandag 3 april 2023 17:48 schreef kalinhos het volgende:
Wel gisteren nog ff nieuwe schoenen gekocht (Brooks GtS, exact dezelfde als ik nu heb alleen andere kleur), deze en volgende week nog een paar kleine runnetjes (max uur per x), nog 3 gelletjes kopen en alles is klaar voor Rotterdam
In welke tijd loop jij die 10k dan?quote:Op maandag 3 april 2023 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen nog een run van 10km staan, als mijn knie het aan kan aangezien ik geen pijnstillers wil slikken. Nog wat dingen uitproberen, zo’n drink mix van Maurten vooraf en Biofreeze voor mijn knie. Dan dit weekend nog een laatste rondje van 5, twee keer nog op de crosstrainer en dan zijn we er
Hangt een beetje af van wat lekker voelt. Ik ga de marathon op 5:30 rennen, maar normaal ren ik een 10k op ongeveer 4:45. Dus het zal wel ergens daar tussen gaan zittenquote:
Aah ja oke..dan snap ik hemquote:Op maandag 3 april 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van wat lekker voelt. Ik ga de marathon op 5:30 rennen, maar normaal ren ik een 10k op ongeveer 4:45. Dus het zal wel ergens daar tussen gaan zitten
Ik had vorige week voor het eerst een met cafeïne (Maurten), maar die vond ik echt heel goor… Ik had het idee dat die wel iets deden, maar twijfel vanwege de smaak.quote:Op maandag 3 april 2023 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Drie gelletjes? Ik zou er zes meenemen! Waarvan twee met cafeïne voor de laatste 14km.
khad er nog 2 liggen had ik er wellicht bi moeten vermeldenquote:Op maandag 3 april 2023 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Drie gelletjes? Ik zou er zes meenemen! Waarvan twee met cafeïne voor de laatste 14km.
Ik zou dat Maurten echt wel 2x testen alvorens je t in Rotterdam gebruikt. Ik weet, n=1 maar ik heb t zelf 2x geprobeerd, eerste x kreeg ik wat steken in mn maag en 2e x ineens t enorme gevoel dat ik naar de wc moest….ik vond ‘t niet heel vies maar wist wel dat ik dit niet meer moest gebruiken. Maargoed nogmaals, n=1 en genoeg mensen die er wel op zweren, maar test het goed.quote:Op maandag 3 april 2023 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen nog een run van 10km staan, als mijn knie het aan kan aangezien ik geen pijnstillers wil slikken. Nog wat dingen uitproberen, zo’n drink mix van Maurten vooraf en Biofreeze voor mijn knie. Dan dit weekend nog een laatste rondje van 5, twee keer nog op de crosstrainer en dan zijn we er
Je gaat niet lopen op de dag zelf met je nieuwe schoenen toch?quote:Op maandag 3 april 2023 17:48 schreef kalinhos het volgende:
Wel gisteren nog ff nieuwe schoenen gekocht (Brooks GtS, exact dezelfde als ik nu heb alleen andere kleur), deze en volgende week nog een paar kleine runnetjes (max uur per x), nog 3 gelletjes kopen en alles is klaar voor Rotterdam
Heb voor zo’n 150 euro aan Maurten gelletjes weggewerkt de afgelopen maanden. Inmiddels zit ik op het punt dat de smaak acceptabel is.quote:Op maandag 3 april 2023 23:01 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik zou dat Maurten echt wel 2x testen alvorens je t in Rotterdam gebruikt. Ik weet, n=1 maar ik heb t zelf 2x geprobeerd, eerste x kreeg ik wat steken in mn maag en 2e x ineens t enorme gevoel dat ik naar de wc moest….ik vond ‘t niet heel vies maar wist wel dat ik dit niet meer moest gebruiken. Maargoed nogmaals, n=1 en genoeg mensen die er wel op zweren, maar test het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |