SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw deel, nieuwe kansen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik kom zeker kijken op 16 april. Wat tof dat er een aantal meelopen!
Er zijn hier trouwens voorzichtige hardloopplannen.... Dat zou wat zijn zeg![]()
![]()
dat zou wel een mooi nieuw begin zijn, Quoi!
maar op de marathon hebben we dan dus
- Mossel
- Linebear
... nog meer fokkers?
Als het mooi weer is, wil ik misschien ook wel ff naar het Kralingse Bos fietsen om aan te moedigen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heb tijd niet gepost in dit topic, maar laatste tijd wel weer meegelezen. Ik ga dit jaar ook weer marathon in Rotterdam lopen.
Vorig jaar werd het halverwege al zwaar. Heel wat keren gedacht aan uitstappen, maar toch op karakter kunnen finishen. Ik hoop er dit jaar meer van te kunnen genieten.
@E.T. aanmoedigingen in Kralingse bos zijn altijd welkom. Dat is het pittigste stuk met zo weinig mensen langs de kant.![]()
Ja support in Kralingse bos zou fijn zijn.
De stress sloeg op eens toe vanmorgen, ga ik het wel redden? Stom stemmetje![]()
Ik ben er ook bij om aan te moedigen, met de fiets naar verschillende plaatsen![]()
Voor team Kralingse bos; de tip is ook om iets verder het bos in te lopen. Heel veel mensen staan bij de plek waar je het bos in en later weer uitgaat omdat je de lopers dan 2x kunt zien, maar daarna loop je dus 5km door dat bos waar vrijwel niemand staat
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als bij de marathon ga kijken is dat altijd op de Boszoom; weinig publiek daar en elke aanmoediging is welkom daar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik doe m ook, wil tussen de 3:15-3:30 finishen, al is imo het weer een grote factor. Heb gevoel dat ik best veel gelopen heb (2x 30, 1x 33, veel >22 gelopen en ook gewoon veel uren gemaakt) maar als het 20 graden is ben je gezienquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:11 schreef E.T. het volgende:
- Mossel
- Linebear
... nog meer fokkers?
Als het mooi weer is, wil ik misschien ook wel ff naar het Kralingse Bos fietsen om aan te moedigenHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
@DeLuna ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:11 schreef E.T. het volgende:
- Mossel
- Linebear
... nog meer fokkers?
Als het mooi weer is, wil ik misschien ook wel ff naar het Kralingse Bos fietsen om aan te moedigen
Ik ga met de metro de stad door.![]()
![]()
Mwah, als je in optimale omstandigheden 3.15 kunt lopen, en je ziet dat het 20 graden is, gewoon vanaf het begin je tempo aanpassen, dan hoeft het echt niet zoveel te schelen en kun je nog steeds ruim onder die 3.30 finishen. Het gaat pas echt fout als je bij die temperatuur nog steeds op je hoogst haalbare tempo weggaat maar dan vanaf 30km helemaal instort.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik doe m ook, wil tussen de 3:15-3:30 finishen, al is imo het weer een grote factor. Heb gevoel dat ik best veel gelopen heb (2x 30, 1x 33, veel >22 gelopen en ook gewoon veel uren gemaakt) maar als het 20 graden is ben je gezienIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ook ik ga rennen, verwacht op 3:55 te eindigenquote:Op donderdag 30 maart 2023 18:11 schreef E.T. het volgende:
- Mossel
- Linebear
... nog meer fokkers?
Met pijn en moeite derde![]()
Dat wordt ook mijn vader's doel, misschien zie ik je lopen danquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:22 schreef linebear het volgende:
Ik ben niet zo snel. Verwachte eindtijd 4:30 - 4:45Geef maar even door wat je outfit is!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat gaaf dat je weer gaat lopen! Hopelijk lukt het!quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:55 schreef Quoi het volgende:
Ik kom zeker kijken op 16 april. Wat tof dat er een aantal meelopen!
Er zijn hier trouwens voorzichtige hardloopplannen.... Dat zou wat zijn zegZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoop dat mijn outfit op tijd arriveert. Als dat zo is, dan heb ik een zwart shirt aan met You'll never walk alonequote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat wordt ook mijn vader's doel, misschien zie ik je lopen danGeef maar even door wat je outfit is!
![]()
Mijn doel is 4:10, maar ik zou al tevreden zijn met een tijd onder de 4:15.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dit, maar dan minimaal 1 seconde onder die tijd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:47 schreef Noisecontrollers het volgende:
Ik ben ook van de partij, doel is 3:30
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!![]()
Kennelijk houdt t morgen op met regenen en dan nog 1x een 25 lopen op een heel rustig tempo. Net een weekje snowboarden in de benen en daar 1x 3kwartier gelopen dus ben benieuwd hoe het zal gaan.
Over 15 dagen is t achter de rug
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Om de enkel beetje te ontlasten. en regen buiten..paar keer 6km op de band op 11 per uur maar dan wel 3% omhoog, en na elke 800 meter 5% ..
Zwaarder dan ff rondje 10kIk zwaai naar dieren.![]()
Had vorige week al m'n laatste echt lange duurloop (32 km), vandaag stond slecht 10 km op het programma.
Lekker gelopen in Rotterdam, begint al echt te leven in de stad zie ik.
Overal al borden met aankondigingen voor wegafsluitingen en volgens mij staan bij het Kralingse Bos bij het 35 km punt ongeveer al de markkramen klaar voor de verzorgingspost.
Zag ook heel veel andere hardlopers vandaag met een marathonshirtje van voorgaande jaren.![]()
Euhm... hoe is dat ontlastend voor je enkel?quote:Op zondag 2 april 2023 11:24 schreef Geerd het volgende:
Om de enkel beetje te ontlasten. en regen buiten..paar keer 6km op de band op 11 per uur maar dan wel 3% omhoog, en na elke 800 meter 5% ..
Zwaarder dan ff rondje 10kKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Minder harder klappen op je enkel..dan wanneer je 12 of 14 per uur loopt.quote:Op zondag 2 april 2023 12:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Euhm... hoe is dat ontlastend voor je enkel?
Maar je pakt toch ff die extra hartslagen mee door die "stijging"Ik zwaai naar dieren.![]()
En het effect van de loopband waarbij je voet wat meer naar achteren getrokken wordt.quote:Op zondag 2 april 2023 12:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Minder harder klappen op je enkel..dan wanneer je 12 of 14 per uur loopt.
Maar je pakt toch ff die extra hartslagen mee door die "stijging"Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En loopband demt wat meer..mja blijft saai iig..quote:Op zondag 2 april 2023 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En het effect van de loopband waarbij je voet wat meer naar achteren getrokken wordt.Ik zwaai naar dieren.![]()
Voor iedereen die waar dan ook, welke afstand dan ook doen.quote:Op zondag 2 april 2023 12:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het juichen alleen voor FoKkers die de hele doen, of ook voor de beginners die de 1/4 doen?![]()
Al doe je de kidsrun, iedereen die hardloopt is lekker bezig.quote:Op zondag 2 april 2023 12:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het juichen alleen voor FoKkers die de hele doen, of ook voor de beginners die de 1/4 doen?![]()
Alle support in het bos is welkom, ik loop m ook.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:11 schreef E.T. het volgende:
- Mossel
- Linebear
... nog meer fokkers?
Als het mooi weer is, wil ik misschien ook wel ff naar het Kralingse Bos fietsen om aan te moedigen![]()
quote:Op zondag 2 april 2023 15:00 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Al doe je de kidsrun, iedereen die hardloopt is lekker bezig.![]()
![]()
*benen omhoog modus nu*
Lekker een beetje hobbelen nog, niet al te druk meer maken met lopen. Nog twee weekjes hardlopen in toerist-modus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zojuist sprintje getrokken naar de trein, applausje voor deze manquote:Op zondag 2 april 2023 13:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Voor iedereen die waar dan ook, welke afstand dan ook doen.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Zaterdag de Kippenren in Barneveld gedaan. Was nat en blubberig. Maar een heerlijke 10 km gelopen
Rotterdam here we come![]()
Woop woopquote:Op maandag 3 april 2023 07:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zojuist sprintje getrokken naar de trein, applausje voor deze man![]()
Nog een PR gelopen ?quote:Op maandag 3 april 2023 07:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zojuist sprintje getrokken naar de trein, applausje voor deze manTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
De voorspellingen zien er goed uit (nu maar hopen dat het zo blijft)
https://www.weeronline.nl(...)sverwachting-14dagen![]()
De gezonde spanning komt steeds meer op, ik heb ongelooflijke zin in de dag zelf maar ook als het eindelijk afgelopen is. Bij mij komt ook steeds meer het besef hoe pittig het is geweest het afgelopen halfjaar en hoeveel het eigenlijk heeft gekost. Bizar dat het er bijna op zit
Met pijn en moeite derde![]()
herkenbaarquote:Op maandag 3 april 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De gezonde spanning komt steeds meer op, ik heb ongelooflijke zin in de dag zelf maar ook als het eindelijk afgelopen is. Bij mij komt ook steeds meer het besef hoe pittig het is geweest het afgelopen halfjaar en hoeveel het eigenlijk heeft gekost. Bizar dat het er bijna op zit![]()
Dat herken ik wel ja. Heb de afgelopen maanden zo hard getraind dat ik inmiddels op het laagste gewicht zit sinds ik volwassen ben. M’n broeken zakken afquote:Op maandag 3 april 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De gezonde spanning komt steeds meer op, ik heb ongelooflijke zin in de dag zelf maar ook als het eindelijk afgelopen is. Bij mij komt ook steeds meer het besef hoe pittig het is geweest het afgelopen halfjaar en hoeveel het eigenlijk heeft gekost. Bizar dat het er bijna op zit![]()
![]()
Het is ook alles er omheen. Even een keer frituur of fastfood, dat heb ik gewoon de afgelopen drie maanden niet eens overwogen. Bieravondjes moest ik om mijn rendagen heen plannen. En al die vuile meters langs de Kralingse Plas of het Oosterpark, waar ik mij soms echt moed voor moest inpraten, die hebben er ook wel ingehakt.quote:Op maandag 3 april 2023 16:43 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja. Heb de afgelopen maanden zo hard getraind dat ik inmiddels op het laagste gewicht zit sinds ik volwassen ben. M’n broeken zakken af
Het gaat wel heerlijk worden om niet meer met dat stemmetje te hoeven onderhandelen.Met pijn en moeite derde![]()
In tegenstelling tot alle marathoners heb ik juist gisteren het baanseizoen geopend met een 3000m (als haas) en een krap uurtje later een 1500 meter
De echte snelheid heb ik nog niet in de benen maar het was wel heel leuk! Zijn er hier ook meer mensen die aan baanwedstrijden mee (gaan) doen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan heb je toch meer discipline dan ik, haha.quote:Op maandag 3 april 2023 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook alles er omheen. Even een keer frituur of fastfood, dat heb ik gewoon de afgelopen drie maanden niet eens overwogen. Bieravondjes moest ik om mijn rendagen heen plannen. En al die vuile meters langs de Kralingse Plas of het Oosterpark, waar ik mij soms echt moed voor moest inpraten, die hebben er ook wel ingehakt.
Het gaat wel heerlijk worden om niet meer met dat stemmetje te hoeven onderhandelen.
Geen alcohol is me wel prima gelukt de afgelopen 1,5/2 maanden, maar heb niet per se gezonder gegeten dan daarvoor (ook niet ongezonder). Maar daardoor toch wel wat overtollig vet kwijtgeraakt.
Ik heb er vooral heel veel zin in nu, en heel benieuwd hoe het gaat zijn om voor een eindtijd te lopen ipv uitlopen/genieten.Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!![]()
Dat vooral idd ja. Op zich wel gewoon alles gegeten wat ik wilde maar ik plande de frituurmaaltijden wel na een lange run ipv de avond ervoor, idem met alcohol etc. Komende 2 weken zal ik best nog wel wat drinken maar vanaf de 12e niet meerquote:Op maandag 3 april 2023 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook alles er omheen. Even een keer frituur of fastfood, dat heb ik gewoon de afgelopen drie maanden niet eens overwogen. Bieravondjes moest ik om mijn rendagen heen plannen. En al die vuile meters langs de Kralingse Plas of het Oosterpark, waar ik mij soms echt moed voor moest inpraten, die hebben er ook wel ingehakt.
Het gaat wel heerlijk worden om niet meer met dat stemmetje te hoeven onderhandelen.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Die discipline viel bij mij ook wel reuze mee hoor, ik heb dan weer gewoon gedronken afgelopen maanden en doe dit nog steeds. Maar wel beduidend minder dan normaalquote:Op maandag 3 april 2023 17:33 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dan heb je toch meer discipline dan ik, haha.
Geen alcohol is me wel prima gelukt de afgelopen 1,5/2 maanden, maar heb niet per se gezonder gegeten dan daarvoor (ook niet ongezonder). Maar daardoor toch wel wat overtollig vet kwijtgeraakt.
Ik heb er vooral heel veel zin in nu, en heel benieuwd hoe het gaat zijn om voor een eindtijd te lopen ipv uitlopen/genieten.
Merkte zelf al bij de CPC hoeveel leuker ik een wedstrijd vond tov normale duurlopen. Overal afleiding als het even zwaar was, en het is meer tactisch dan alleen maar uithouden op een bepaald tempo.Met pijn en moeite derde![]()
Wel gisteren nog ff nieuwe schoenen gekocht (Brooks GtS, exact dezelfde als ik nu heb alleen andere kleur), deze en volgende week nog een paar kleine runnetjes (max uur per x), nog 3 gelletjes kopen en alles is klaar voor Rotterdam
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Toevallig aankomende woensdag voor het eerst een wedstrijdje op de club, 3000 meter. Erg kleinschalig maar ben wel benieuwd hoe dat gaat.quote:Op maandag 3 april 2023 17:30 schreef La_Tramposa het volgende:
In tegenstelling tot alle marathoners heb ik juist gisteren het baanseizoen geopend met een 3000m (als haas) en een krap uurtje later een 1500 meter
De echte snelheid heb ik nog niet in de benen maar het was wel heel leuk! Zijn er hier ook meer mensen die aan baanwedstrijden mee (gaan) doen?![]()
Ik heb morgen nog een run van 10km staan, als mijn knie het aan kan aangezien ik geen pijnstillers wil slikken. Nog wat dingen uitproberen, zo’n drink mix van Maurten vooraf en Biofreeze voor mijn knie. Dan dit weekend nog een laatste rondje van 5, twee keer nog op de crosstrainer en dan zijn we er
Met pijn en moeite derde
Forum Opties Forumhop: Hop naar: