Gaan we als ik kaartjes van 70 kan vinden?quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Kijk nauwelijks films, maar als ik favorieten moet noemen dan toch anime. Studio Ghibli, A Silent Voice etc.
In Onderweg weet hij net die snaar te raken ja, iets wat maar weinig Nederlands talige nummers kunnen doen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we elkaar bij Abel
Ja hoor lekker mee blèren met Abelquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaan we als ik kaartjes van 70 kan vinden?
Tweede mooie vrouw van de avond. Weer niet goed?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:07 schreef MadMaster het volgende:
De één is opgegeven door familie, de ander zit in de uitvaartbranche.
Doodvermoeiende aflevering weer…
Als je tijdens de eerste tien minuten gaat vertellen dat je huilt bij romcoms heb je een agenda. Een agenda ingegeven door the dark triad waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cliché opmerking bij een knappe man
Maar wel een beetje een zacht eitje
Heb verder geen body pillows of cum jars met anime figuurtjes er in.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dit maar niet op je 1e date.
In vuur en vlam?quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ze mag mijn uitvaart ook wel begeleiden
Lees die post nog eens terug…quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tweede mooie vrouw van de avond. Weer niet goed?
quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb verder geen body pillows of cum jars met anime figuurtjes er in.
wtfquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb verder geen body pillows of cum jars met anime figuurtjes er in.
Ik zit mobiel, vergeef me maar ik zie het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |