Die is wel grappig.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/q-rRq4OWmyQ
Moet je @maxi-mus vragenquote:
Volgens eerdergenoemde zijn Rogan kijkers tokkies.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij noemt mij zo
dus ik ben benieuwd
Maar sinds @maxi-mus op de woke bandwagon zit is alles wat niet woke is tokkie. Ik neem dat niet zo serieus dusquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens eerdergenoemde zijn Rogan kijkers tokkies.
Dus ik schuif hem nogmaals door.
Zit forumgebruiker @maxi-mus tegenwoordig in het woke-kamp ja?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar sinds @:maxi-mus op de woke bandwagon zit is alles wat niet woke is tokkie. Ik neem dat niet zo serieus dus
Hij had ook duiven, daar is nog een hele serie over geweest.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij heeft bij rogan wel eens verteld over hoe ineens een witte tijgers had als huisdieren
Jij komt hier goed weg @KingRoland !quote:
Meisjes vinden mij niet leukquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kun jij ook mooi over meepraten @:mortaxx
De overgang van Joe Rogan naar dit laat me schrikken. Hallo Enya.quote:
gewoon FOK!datenquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien eens jongens proberen maat.
Weet ik eigenlijk niet, ik hoop dat het een trigger voor hem is om weer eens te posten.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit forumgebruiker @:maxi-mus tegenwoordig in het woke-kamp ja?
Net gemist helaas!quote:
Ik moet zeggen dat zo'n blauwe tag wel echt een chick-magnet is hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon FOK!daten
met zo'n tag moet dat in R&P ofzo geen probleem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |