Tysongodquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, niet echt. Ik kijk af en toe wat YouTube video's ervan, maar nog nooit een volledige gekeken/geluisterd. Behalve die van Elon en Neil DeGrasse Tyson.
kun jij ook mooi over meepraten @Mortaxxquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die van mijn leeftijd en jonger vinden dit meestal wel leuk ja
ik wel 100+ denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige 2 die ik volledig heb uitgekeken zijn van Brian Coxen Neil deGrasse Tyson
Ik zit pas in seizoen 1 maar zitten wel goeie dingen in, ja.quote:
Dat is de enige echte Tyson!quote:
https://www.youtube.com/shorts/q-rRq4OWmyQquote:
Oh je bent ook een tokkie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel 100+ denk ik
maar weinig recente
Wat leuk dat je dit vraagt, Nelis. Ik heb toevallig gisterenavond nog twee rolletjes staan ontwikkelen die ik laatst in het Ruhrgebied heb volgeschoten. Resultaten laat ik niet zien, want dat vind ik spelen met mijn privé.quote:
Speel niet met m'n privé.quote:
Ja, dat werd hoog tijd! Die film hoeven ze ook niet meer te gaan kijken, ze zullen je hier vast dankbaar zijn voor alle extra vrije tijd die je ze oplevert.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja.
John gaat eindelijk dood.
Graag gedaan.
@onlogisch houdt van tijgersquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij heeft bij rogan wel eens verteld over hoe ineens een witte tijgers had als huisdieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |