quote:Op maandag 6 mei 2024 00:52 schreef AnneX het volgende:
Gestemd voor de L. opstelling.
Overigens toen hier dergl banken stonden paste ik de opstelling aan aan het seizoen.
Dus tuingericht zomers en tegenover (toen) haard ‘s winters.
Wij hebben in alle jaren nog nooit iets aangepast aan indelingen tot nu, maar ik neig nu naar losse elementen die inderdaad verplaatsbaar zijn, naar gelang de behoefte.quote:Op maandag 6 mei 2024 07:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind de U opstelling wel heel erg knus in het najaar en winter.
Voorjaar en zomer de L opstelling.
Dank je! We hebben er weer zin in.quote:Op maandag 6 mei 2024 07:30 schreef mrien het volgende:
De l of u opstelling denk ik
Wat een werk hebben jullie de laatste tijd toch weer verzet!
Gelukkig kunnen ze dat heel goed duidelijk makenquote:Op maandag 6 mei 2024 07:45 schreef Claudia_x het volgende:
Met de U-opstelling zie je niet dat de hond naar binnen wil.
Op de foto lijkt het groter dan dat het overkomt, ook omdat we de bank verder naar voren hebben geschoven, maar ik snap wat je bedoeld.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:32 schreef bleiblei het volgende:
De 2 banken opstelling vult in mijn ogen de ruimte mooier. Anders heb je zo een groot leeg stuk vloer in de woonkamer.
Heel benieuwd wat je als tafeltje zou bedenkenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 11:49 schreef Seven. het volgende:
2 losse banken ook heel erg gaaf trouwens, maar de foto is genomen uit een andere hoek dus lastiger vergelijken.
We hebben er nu een krukje tussen gezet om inderdaad een beetje dat effect te krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:41 schreef Seven. het volgende:
Zo een tafeltje dat precies tussen banken past zodat het toch nog 1 geheel lijkt(maar lijkt alsof je die al hebt?).
In de L opstelling zou ik wel een grotere salontafel kiezen.
We zijn er inmiddels achter dat man liever niet dan wel met zijn benen omhoog zit, dus kijken naar extra armsteun in het midden als er 2 lange zijdes zijn of we gaan voor L met losse hocker die we aan kunnen schuiven als loungedeel als ik daar wil zitten bij de kachel.quote:Op maandag 6 mei 2024 23:11 schreef Puala het volgende:
Een U maar dan met aan 1 kant een korter loungedeel en de andere kant wel een zitdeel
Dit is de totale tuinquote:Op zondag 12 mei 2024 23:47 schreef Seven. het volgende:
De tuin van @:SV-tje is zo groot dat het me af en toe gewoon duizelt.
Hard gewerkt weer, nog steeds heel erg benieuwd naar het eindplaatje. Zo mooi dat je dat al in je hoofd hebt zitten en dat je ondertussen al weer een paar jaar daar naartoe werkt.
Inderdaad! Wij wonen aan de straat aan de onderkant, maar daar zit eigenlijk een groot deel van de zijkant van onze achtertuin. Dit heeft te maken met de oorspronkelijke bouw, wat nu onze achtertuin is was vroeger de voortuin van het huis en de ophaalbrug die hier lag had een straatje aan de rand van ons eigen perceel naar het bruggetje wat nu onze gehuurde tuin is.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:46 schreef Seven. het volgende:
Nu heb ik veel beter beeld bij de oriėntatie!
Ik dacht dus dat de voortuin achter de schutting met de Hedera ligt, maar dat is in feite jullie achtertuin. En daar komt (ooit) nog een zwemvijver en jullie pergola/palen constructie.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:46 schreef Seven. het volgende:
Nu heb ik veel beter beeld bij de oriėntatie!
Ik dacht dus dat de voortuin achter de schutting met de Hedera ligt, maar dat is in feite jullie achtertuin. En daar komt (ooit) nog een zwemvijver en jullie pergola/palen constructie.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duidelijk en heel behulpzaam inderdaad. Ik zie nu ook de locatie van jullie nieuwe unit met zonnepanelen.
Wat een project
Nooit bij stilgestaan dat het soms lastig zichtbaar is hoe het nu precies zit, terwijl toen wij de allereerste keer bij het huis gingen kijken maanden voordat we het uiteindelijk wilde kopen ook niet precies wisten hoe het zag.quote:
Gistermiddag waren we niet thuis, dus nog geen idee, gaan we eind van de week zien als we overdag thuis zijn en Luuk naar buiten kan.quote:
Gelukkig hoeven we aan de achterkant niet op te hogen, maar het laat wel goed het hoogte verschil zien inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:27 schreef Puala het volgende:
Jullie gaan straks echt wel flink omhoog in de tuin! Wow! Wel fijn dat het grootste deel waarschijnlijk met machines kan?
En die doeken zien er weer netjes uit, maar wel lekker als ze straks begroeid zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |