Mooi weelderigquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:51 schreef AnneX het volgende:
Akelei struikgewas:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ook, onder mijn bosmaaier, die dingen branden als een lier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi, ik zie ze alleen maar in het geel!
Je kunt een akeleikwekerij gaan beginnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:51 schreef AnneX het volgende:
Akelei struikgewas:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze zijn er ook in het rood (eigenlijk is het meer donkerroze).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi, ik zie ze alleen maar in het geel!
Aan de gesnoeide dikke takken zien we weer jonge groene uitlopersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:57 schreef AnneX het volgende:
@:Blues hoe gaat het met de stam van de himalyacedar?
Die is toch kortgezet?
Mooi hoor: een rooie 👍🏼quote:Op zondag 12 mei 2024 21:12 schreef Seven. het volgende:
M'n rode beukenhaag is echt mooi uitgelopen. Volgend weekend ga ik 'm even snoeien (normaal voor de langste dag van het jaar, toch?). Dat is wel behoorlijk vroeg maar ik wil de hovenier zoveel mogelijk ruimte geven. Die komt volgens mij met een enorme kraan.
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat 'ie volgend jaar al wel grotendeels dicht zit.
Nu al heel fraai!quote:Op zondag 12 mei 2024 21:12 schreef Seven. het volgende:
M'n rode beukenhaag is echt mooi uitgelopen. Volgend weekend ga ik 'm even snoeien (normaal voor de langste dag van het jaar, toch?). Dat is wel behoorlijk vroeg maar ik wil de hovenier zoveel mogelijk ruimte geven. Die komt volgens mij met een enorme kraan.
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat 'ie volgend jaar al wel grotendeels dicht zit.
Wat een uitzicht, zo groen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:23 schreef Tuindier het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf mijn favo plekje is dit mijn uitzicht op dit moment.
Het eindplaatje bevat maar een klein stukje van de tuin hoor, precies het stuk dat nu niet op de foto staat 😉 ik geloof dat het totaal perceel 3500m2 meter is maar daar loopt natuurlijk het water dan doorheen.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:47 schreef Seven. het volgende:
De tuin van @:SV-tje is zo groot dat het me af en toe gewoon duizelt.
Hard gewerkt weer, nog steeds heel erg benieuwd naar het eindplaatje. Zo mooi dat je dat al in je hoofd hebt zitten en dat je ondertussen al weer een paar jaar daar naartoe werkt.
Bij tuinplantenwinkel.nl slaag je misschien ook wel? Heb ik heel goede ervaring mee. Eigen bezorgdienst, snelle bezorging, lage verzendkosten (ook <100 euro) en de wortels van planten knellen niet in hun pot.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:07 schreef Seven. het volgende:
Ik probeer net een grote batch planten te bestellen bij Direct plant, gaat de site plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |