Er zijn geen wetten of regels.quote:
Dat moet dan ook streng gereguleerd gaan worden. Maar dat dat nu nog niet gebeurt betekent niet meteen dat we straks in een dystopische film terecht komenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er zijn geen wetten of regels.
Wie is aansprakelijk als het mis zal gaat.
Wie draagt nu de verantwoordelijkheid.
Er zal een punt komen dat AI boven de mens zal uitstijgen.
Als het kalf verdronken is dempt men de put.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet dan ook streng gereguleerd gaan worden. Maar dat dat nu nog niet gebeurt betekent niet meteen dat we straks in een dystopische film terecht komen
Absoluut.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het kalf verdronken is dempt men de put.
Voorkomen is beter dan genezen.
Tja, dat is mens eigen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar sommigen menen nu al dat het onoverkomelijk is dat AI straks de nummer 1 bedreiging vormt voor ons. Dat is natuurlijk niet het geval. Maar theoretisch kan het wel, zeker.
Een verslag tikken van een vergadering bijvoorbeeld zul je toch echt zelf moeten doen. Dat kan een computer niet.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dit dus. Een simpel voorbeeld is ChatGPT. Niet eens zelf meer een fatsoenlijk verslag kunnen/willen tikken is toch wel diep en diep triest.
Of nieuwe moppen vertellen. Dat lijkt me ook lastig.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:35 schreef -Sigaartje het volgende:
Een verslag tikken van een vergadering bijvoorbeeld zul je toch echt zelf moeten doen. Dat kan een computer niet.
T3 heeft het beste einde in de geschiedenis van cinema.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik heb Terminator 3 nooit gezien vanwege alle negatieve reviews. Misschien toch maar kijken.
Dat is toch exact wat ik zegquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Een verslag tikken van een vergadering bijvoorbeeld zul je toch echt zelf moeten doen. Dat kan een computer niet.
Beetje een dooddoener dit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tja, dat is mens eigen.
Mensen waren in de tijd van de eerste treinen ook bang voor treinen.
Mensen zouden die snelheid helemaal niet aankunnen.
Al het nieuwe is spannend en voor sommigen eng.
Deels wel. Als je steekwoorden en korte samenvattingen van agendapunten maakt kan je dit in Office door Copilot (met GPT4 als basis) om laten zetten in een verslag. Daarnaast weet Copilot wat voor jou belangrijk is en kan de voor jou relevante punten verzamelen en samenvatten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Heb je dit soort bullshit weer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dit dus. Een simpel voorbeeld is ChatGPT. Niet eens zelf meer een fatsoenlijk verslag kunnen/willen tikken is toch wel diep en diep triest.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Skynet begins to learn at a geometric rate. It becomes self-aware at 2:14 a.m. Eastern time, August 29th. In a panic, they try to pull the plug.....
En jij weet dat hoe? Omdat je jezelf superieur voelt? Ik heb nieuws voor je.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar sommigen menen nu al dat het onoverkomelijk is dat AI straks de nummer 1 bedreiging vormt voor ons. Dat is natuurlijk niet het geval.
Jij gaat het niet bijbenen, zie ik al.quote:
Jij gaat even niet op de man posten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij gaat het niet bijbenen, zie ik al.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij gaat even niet op de man posten.
Telegraafniveauquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:40 schreef Tengano het volgende:
Misschien kan AI wel een nieuwe religie genereren.
Dan kunnen we op die manier wellicht van een paar andere lastige religies afkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |