abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208590169
quote:
Handig deze link, thanks!
Ook de volledige pdf daar. Mn vader kwam laatst met verhaal dat een vriend van hem die al 40j apotheker is, zei dat artsen steeds als eerste middel corticosteroïden neusspray voorschrijven terwijl eig eerste stap orale antihistaminica moet zijn, en pas als dat niet werkt ook die neusspray. Ik heb dus idd precies dat gehad voor mn huisstofmijtallergie, en deze pdf bevestigt idd die andere volgorde die de apotheker noemde. Ga ik toch eens proberen dan, ben nu wel gestopt met de neusspray al maar heb wel nog klachten (wilde alleen ff wachten met antihistaminica tot mn drukke college geven periode voorbij was).
En ik heb idd ook de kruisallergie met schaal en schelpdieren. Gelukkig lustte ik die toch al niet :+
pi_208590206
quote:
Ah eens even gras (haha) duinen daar.
Zodra de magnolia gaat bloeien ben ik de sjaak.
pi_208590230
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho iemand heeft mijn fysio afspraak gecanceld. Hij niet. Ik ook niet. Heb anderhalf uur door de binnenstad gezworven op zoek naar een passende broek (natuurlijk niet gevonden) en ik ga nu in de herkansing bij de fysiotherapeut.

Topdag
Je hebt slecht zorgverleners-karma :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 30 maart 2023 @ 12:21:26 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208590246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah eens even gras (haha) duinen daar.
Zodra de magnolia gaat bloeien ben ik de sjaak.
oh een magnolia O+ die wil ik eigenlijk ook heel graag op het landgoed
eens kijken of die hier te verkrijgen zijn..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208590271
Hier groeit de magnolia van de buren meer in onze tuin dan in hun eigen tuin. Heel mooi maar geeft ook wel veel rotzooi.
  donderdag 30 maart 2023 @ 12:26:53 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208590297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 12:24 schreef Sarabi het volgende:
Hier groeit de magnolia van de buren meer in onze tuin dan in hun eigen tuin. Heel mooi maar geeft ook wel veel rotzooi.
ik geloof dat het mij wel gaat lukken om de zooi niet bij de buren neer te laten komen :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208590311
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 12:26 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik geloof dat het mij wel gaat lukken om de zooi niet bij de buren neer te laten komen :7
:D dat moet wel goed komen op jouw landgoed
pi_208590459
Ze zijn prachtig de magnolia's :Y

Zo. g's haar zelf weer een keer gedaan, ik kan nog een rondje mee zonder kapper.
Vlg keer weer de thuiskapper voor ons samen. #geldbesparing *)

Vandaag op het programma ff lekker in het woeste winderige zonnetje wandelen naar dorp met paar kleine boodschapjes en later vanmiddag naar het werk voor een 'grote' vergadering.
Meestal laat ik het op vrije dagen aan me voorbij gaan, maar deze wil ik toch ff meepikken en heb ik meteen wat uren die ik kan gebruiken voor een extra vrije maandag 1 mei O+
pi_208590496
Oh en de tikkie werk app die ik maakte werkt geweldig _O-
Meteen van de cashportemonee af, van het restant heb ik de kaartenbak met leuke kaarten en postzegels van aangevuld ^O^
Gisteren is er een coll die iets voor de afscheidnemende TL gaat regelen (een lunchbon) en die 1 tikkie in de app zette. Daarna zetten degenen die betaald hebben een groen vinkje in die app. Kan zij het zelf afstrepen :D
Perfect!
pi_208590729
Handig, die SC hier! Zowel voor de tikkie/wiebetaaltwat apps en de tabel met kruisallergieën. Ik heb wel een soort van hooikoorts gehad sinds m'n 20e ongeveer, maar het lijkt nu weer minder te worden. Waarom? Geen idee...

Qua kapper: vroeger had ik een Kapsel, kort, wisselend van model, waarbij regelmatig kappersbezoek nodig was. Ik vond dat altijd leuk en mijn fantastische kapper gaf me altijd een goede prijs (38 euro staat me bij, dat wel elke 6-8 weken). In 2017 werd ik kaal wegens chemo, toen het uit begon te vallen heb ik het zelf afgeschoren en toen het terug begon te groeien heb ik het nog een paar keer zelf gemillimeterd. Daarna vond ik het superinteressant om te zien hoe mijn haar 'from scratch' groeide. Ik heb o.a. geleerd dat ik 2 kruinen en daarmee ook 2 scheidingen heb, wat een hoop verklaart over welke kapsels er wel/niet hebben gewerkt in de loop der jaren. Toen heb ik het gewoon uit laten groeien, ben geloof ik nog 2 keer naar een andere kapper geweest want mijn oude kapper was altijd lastig te boeken als je niet in dat systeem van regelmatig bezoek zit. Maar het duurde best een tijdje voor ik weer een beetje kapbaar haar had. Toen kwam Corona en ben ik het zelf gaan knippen. Nu heb ik modelloos haar dat ik altijd in een knot of staart draag. Ik overweeg soms om weer een kapsel te nemen, ik vond kort haar fijn en leuk. Maar lang haar is wel makkelijker.

Overigens geen krullenkapper nodig hier.
pi_208590994
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 12:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je hebt slecht zorgverleners-karma :o
Ja ;( en ik weet niet waarom. Had ik ook al verteld van de afspraken bij de kno en gyneacoloog die ik beide moest verzetten omdat ze beide precies vielen in de 3 doordeweekse dagen dat ik op vakantie ben? :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208591181
Oh. De mieren zijn terug. Let the war begin.
  donderdag 30 maart 2023 @ 14:12:50 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_208591249
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Bah. Mieren. Doet me denken aan moederdag een paar jaar geleden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208591340
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Ergens zag ik filmpjes om met een kwastje vaseline rondom aan te brengen…Ook op randen van potten om insecten te verhinderen erin te klauteren…
FWIW

Wat gebeurde er met Moederdag dan?
pi_208591392
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef Troel het volgende:

[..]
Bah. Mieren. Doet me denken aan moederdag een paar jaar geleden.
Ja, nou, ze mogen er best zijn op zich en alles maar er zit een mokergroot nest naast de achterdeur. Ergens. Ik kan het niet echt vinden. Hele vorige zomer gevochten tegen die kutbeesten. Ze kwamen ook binnen en alles.

Er zit ook een mokergroot nest direct onder de kersenboom. Waar ze ook luis gecultiveerd hebben en ieder jaar opnieuw uitzetten in de desbetreffende kersenboom. Is echt mokergoor want het zijn er HEEL VEEL en alles wordt zwart en geen kersen en ugh.

Ik heb vrij uh zware maatregelen genomen nu want alle lichtere maatregelen werken niet. Als het niet werkt moet de boom wieberen.
pi_208591445
Vinden jullie ook dat jullie te weinig cock(beheheh cock)tails drinken en happies eten met V? Of just me?

Lonaa, Lonaa :*

Kaatje, nieuw werk geen succes? :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 30 maart 2023 @ 14:34:19 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208591451
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, nou, ze mogen er best zijn op zich en alles maar er zit een mokergroot nest naast de achterdeur. Ergens. Ik kan het niet echt vinden. Hele vorige zomer gevochten tegen die kutbeesten. Ze kwamen ook binnen en alles.

Er zit ook een mokergroot nest direct onder de kersenboom. Waar ze ook luis gecultiveerd hebben en ieder jaar opnieuw uitzetten in de desbetreffende kersenboom. Is echt mokergoor want het zijn er HEEL VEEL en alles wordt zwart en geen kersen en ugh.

Ik heb vrij uh zware maatregelen genomen nu want alle lichtere maatregelen werken niet. Als het niet werkt moet de boom wieberen.
Dunne strak zittende koperstrip rond de kersenboom zou moeten verhinderen dat mieren de boom beklimmen (met hun luizen).

En dan met aaltjes de aanval op hun leefomgeving inzetten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 30 maart 2023 @ 14:35:11 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208591459
quote:
Is allemaal overwogen door de mede omadders; dank voor meedenken en delen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 30 maart 2023 @ 14:35:52 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208591461
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vinden jullie ook dat jullie te weinig cock(beheheh cock)tails drinken en happies eten met V? Of just me?

Lonaa, Lonaa :*

Kaatje, nieuw werk geen succes? :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooal dat de frequentie DP te laag is.
pi_208591463
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dunne strak zittende koperstrip rond de kersenboom zou moeten verhinderen dat mieren de boom beklimmen (met hun luizen).

En dan met aaltjes de aanval op hun leefomgeving inzetten.
Ik had lijmband vorig jaar en toen hebben ze een brug van mierenlijken op de lijmband geplakt om daar overheen te lopen. Not kiddin.
pi_208591484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik had lijmband vorig jaar en toen hebben ze een brug van mierenlijken op de lijmband geplakt om daar overheen te lopen. Not kiddin.
Lief van je te denken dat ze de medemieren hebben omgelegd, voor ze ze op de lijmband stapelden O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208591490
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Lief van je te denken dat ze de medemieren hebben omgelegd, voor ze ze op de lijmband stapelden O+
Ik heb ze ze er ook levend op zien drukken, ja.
  donderdag 30 maart 2023 @ 14:43:14 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208591514
quote:

[..]
Ueh bredere band? :P
pi_208591518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 14:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ueh bredere band? :P
Was echt al een cm of 10 :')
pi_208591624
quote:

[..]
Whut :B :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')