Handig deze link, thanks!quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:50 schreef Vanyel het volgende:
https://www.voedselallerg(...)t-kruisreacties.html
Niet alleen fruit.
Ah eens even gras (haha) duinen daar.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Niet alleen fruit.
Je hebt slecht zorgverleners-karmaquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho iemand heeft mijn fysio afspraak gecanceld. Hij niet. Ik ook niet. Heb anderhalf uur door de binnenstad gezworven op zoek naar een passende broek (natuurlijk niet gevonden) en ik ga nu in de herkansing bij de fysiotherapeut.
Topdag
oh een magnoliaquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah eens even gras (haha) duinen daar.
Zodra de magnolia gaat bloeien ben ik de sjaak.
ik geloof dat het mij wel gaat lukken om de zooi niet bij de buren neer te laten komenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:24 schreef Sarabi het volgende:
Hier groeit de magnolia van de buren meer in onze tuin dan in hun eigen tuin. Heel mooi maar geeft ook wel veel rotzooi.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik geloof dat het mij wel gaat lukken om de zooi niet bij de buren neer te laten komen
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je hebt slecht zorgverleners-karma
Bah. Mieren. Doet me denken aan moederdag een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Oh. De mieren zijn terug. Let the war begin.
Ergens zag ik filmpjes om met een kwastje vaseline rondom aan te brengen…Ook op randen van potten om insecten te verhinderen erin te klauteren…quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Oh. De mieren zijn terug. Let the war begin.
Ja, nou, ze mogen er best zijn op zich en alles maar er zit een mokergroot nest naast de achterdeur. Ergens. Ik kan het niet echt vinden. Hele vorige zomer gevochten tegen die kutbeesten. Ze kwamen ook binnen en alles.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Bah. Mieren. Doet me denken aan moederdag een paar jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dunne strak zittende koperstrip rond de kersenboom zou moeten verhinderen dat mieren de boom beklimmen (met hun luizen).quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, ze mogen er best zijn op zich en alles maar er zit een mokergroot nest naast de achterdeur. Ergens. Ik kan het niet echt vinden. Hele vorige zomer gevochten tegen die kutbeesten. Ze kwamen ook binnen en alles.
Er zit ook een mokergroot nest direct onder de kersenboom. Waar ze ook luis gecultiveerd hebben en ieder jaar opnieuw uitzetten in de desbetreffende kersenboom. Is echt mokergoor want het zijn er HEEL VEEL en alles wordt zwart en geen kersen en ugh.
Ik heb vrij uh zware maatregelen genomen nu want alle lichtere maatregelen werken niet. Als het niet werkt moet de boom wieberen.
Is allemaal overwogen door de mede omadders; dank voor meedenken en delen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Niet alleen fruit.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vinden jullie ook dat jullie te weinig cock(beheheh cock)tails drinken en happies eten met V? Of just me?
Lonaa, Lonaa
Kaatje, nieuw werk geen succes?
Vooal dat de frequentie DP te laag is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik had lijmband vorig jaar en toen hebben ze een brug van mierenlijken op de lijmband geplakt om daar overheen te lopen. Not kiddin.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dunne strak zittende koperstrip rond de kersenboom zou moeten verhinderen dat mieren de boom beklimmen (met hun luizen).
En dan met aaltjes de aanval op hun leefomgeving inzetten.
Lief van je te denken dat ze de medemieren hebben omgelegd, voor ze ze op de lijmband stapeldenquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had lijmband vorig jaar en toen hebben ze een brug van mierenlijken op de lijmband geplakt om daar overheen te lopen. Not kiddin.
Ik heb ze ze er ook levend op zien drukken, ja.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lief van je te denken dat ze de medemieren hebben omgelegd, voor ze ze op de lijmband stapelden
Ueh bredere band?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had lijmband vorig jaar en toen hebben ze een brug van mierenlijken op de lijmband geplakt om daar overheen te lopen. Not kiddin.
Whutquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |