abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208569907

Wegens genialiteit mag dit plaatje blijven.
Spoilers!
pi_208569911
Na 1,5 uur rijden stopte ik net bij een tankstation vlakbij huis. Na het tanken van de juiste brandstof startte de auto niet meer. ANWB gebeld, wachttijd 45-75 minuten. Toch nog 1 keer proberen en hij deed het weer :?
Spoilers!
pi_208569922
Gek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208569935
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:38 schreef Lonaa het volgende:
Gek.
Behoorlijk. Handig ook, J's auto is bij de garage, hij heeft morgen de mijne. Donderdag uitvaart. Autopech behoort even niet tot de opties nu.
Spoilers!
pi_208569951
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 17:59 schreef Troel het volgende:

[..]
[..]
Knip na de bloei en zeker voor maart!) de uitgebloeide bloemen weg vlak boven het bovenste paar gezonde knoppen. Snoei niet in het voorjaar want dan bloeien de hortensia's nauwelijks. Je kan wel een aantal oude takken tot aan de grond afknippen, zo kan de struik zich verjongen.

:{w
quote:
Wanneer snoei ik mijn hortensia?

De beste tijd om je hortensia te snoeien is net na de winter of vroeg in het voorjaar (maart/april). Bekijk van te voren wel de weersverwachting voor de periode na het snoeien. Het is belangrijk dat het in deze periode niet gaat vriezen. De snoeiwonden kunnen namelijk snel beschadigen door de vorst. Kies daarom een periode zonder vorst om dit klusje te klaren.

Vaak wordt er gekozen om de uitgebloeide bloemen in het najaar af te knippen. Toch kan je dit beter niet doen. Wij adviseren om de uitgebloeide bloemen de hele winter te laten zitten. Deze beschermen de plant tegen vorst en zijn ook nog eens mooi om naar te kijken!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208569967
Vreemde auto.

Klinkt als mijn laptop die niet meer wilde opladen. Net voor ik hem wilde meenemen naar de winkel voor evt diagnose/juist kabeltje…. Laadde hij weer op.

Tevens is mij door de aspergeboer verteld dat het witte goud volgende week arriveert :9 Inclusief goddelijke saus :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208570023
Tuinieren is toch nog lastiger dan het lijkt :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na 1,5 uur rijden stopte ik net bij een tankstation vlakbij huis. Na het tanken van de juiste brandstof startte de auto niet meer. ANWB gebeld, wachttijd 45-75 minuten. Toch nog 1 keer proberen en hij deed het weer :?
Hopelijk blijft het bij die ene keer....
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:46:32 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_208570032
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:52 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte @:Lucky_Strike :*

Ook een nare dag voor @:borisz

En jullie ook sterkte met het verlies van kat @:uniekhoorn . Klinkt een beetje als een trombus? Of heeft de dierenarts iets anders gevonden (wat wel mogelijk is, gezien hij onder narcose moest? )
Ja kan, we hebben hem niet meer laten onderzoeken.
Vriend ging de kliniek uit en belde mij want de dierenarts had het wel gewild. Maar aangezien zijn voorpootje helemaal verlamd was, was de kans daarna ook groot dat het pootje geamputeerd moest worden.
Zei tegen vriend, heb dan liever dat ze hem een spuitje geven.
Was hij het mee eens, is weer de kliniek ingegaan en dat gezegd.
Narcose kreeg hij voordat het definitieve spuitje kreeg. Op zich was dat laatste niet meer noodzakelijk maar ze hebben het toch wel gedaan.

Andere kat is constant naar hem op zoek, zijn lokroep is er vaak maar er komt niemand, zo sneu voor hem.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_208570045
Dit weekend staan we 3 dagen op een groot bierfestival en ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.
Wij kennen het festival niet als brouwer maar ook niet als bezoeker dus geen idee wat we kunnen verwachten.
Nu horen we van bevriende brouwers dat ze alle dagen hulp krijgen. Nu hebben wij alleen voor de laatste dag hulp dus hopelijk kunnen we alles met zijn 2tjes bijhouden.

Ik weet in ieder geval wel wie er maandag dood gaat zijn :+
  dinsdag 28 maart 2023 @ 18:48:37 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_208570062
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Dit weekend staan we 3 dagen op een groot bierfestival en ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.
Wij kennen het festival niet als brouwer maar ook niet als bezoeker dus geen idee wat we kunnen verwachten.
Nu horen we van bevriende brouwers dat ze alle dagen hulp krijgen. Nu hebben wij alleen voor de laatste dag hulp dus hopelijk kunnen we alles met zijn 2tjes bijhouden.

Spannend!! Komt vast helemaal goed. Beter in the picture dan genegeerd worden
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:02:26 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_208570222
quote:
82s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
[..]

Google kan van alles zeggen B-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208570224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Spannend!! Komt vast helemaal goed. Beter in the picture dan genegeerd worden
Ja aan de andere kant maak ik me juist zorgen dat niemand bij ons komt en dat we het superrustig hebben :')

Maar goed we gaan het zien. Voor het eerst dat we keuze uit 6 bieren hebben op een festival dus dat is al positief *O*
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:05:17 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_208570277
quote:

Breda? Zag daar wat langskomen namelijk :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208570287
Ik moet steeds gnorken om het plaatje in de OP. Ik kan ook niet kiezen wat het briljantste onderdeel is.

De verontrustende manier waarop Brian zijn schedel vasthoudt, de kniefranjes van de unicorn, de onheilspellende blik van Freddie. Het is allemaal briljant.
Spoilers!
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:06:45 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_208570303
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet steeds gnorken om het plaatje in de OP. Ik kan ook niet kiezen wat het briljantste onderdeel is.

De verontrustende manier waarop Brian zijn schedel vasthoudt, de kniefranjes van de unicorn, de onheilspellende blik van Freddie. Het is allemaal briljant.
Het kraagje van Roger >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208570309
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Breda? Zag daar wat langskomen namelijk :@
Inderdaad :Y
Samen met zo'n 50 andere brouwerijen dus het is echt huge.....
pi_208570317
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Andere kat is constant naar hem op zoek, zijn lokroep is er vaak maar er komt niemand, zo sneu voor hem.
Ach wat sneu ook. Jullie weten wat er aan de hand is, andere kat niet.
Elin had er een paar dagen last van dat Nika er niet meer was maar dat lijkt nu heel goed te gaan. Ligt wel meer op schoot dan eerder (toen lag ze meer naast me) maar ik overweeg echt niet om er één bij te nemen.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:07:35 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_208570323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Inderdaad :Y
Samen met zo'n 50 andere brouwerijen dus het is echt huge.....
Spannend, succes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208570365
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:06 schreef Troel het volgende:

[..]
Het kraagje van Roger >:)
Of die dode vogel rechts bovenaan de trap.
Spoilers!
pi_208570382
quote:

3 dagen :o
Spoilers!
pi_208570428
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:07 schreef Troel het volgende:

[..]
Spannend, succes!
Dankjewel O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
3 dagen :o
I know! Heel benieuwd hoe mijn lichaam zich gaat houden.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 19:13:28 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_208570454
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach wat sneu ook. Jullie weten wat er aan de hand is, andere kat niet.
Elin had er een paar dagen last van dat Nika er niet meer was maar dat lijkt nu heel goed te gaan. Ligt wel meer op schoot dan eerder (toen lag ze meer naast me) maar ik overweeg echt niet om er één bij te nemen.
Jij kent de slagen van de zweep inderdaad.
Thanks!

Toffe broek trouwens
pi_208570619
@Barreltje gedoe met die debet card zeg. En wat een onzin, die limiet op die manier.
Hoe ging het sollicitatiegesprek en waren er 'genoeg' andere kandidaten? :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208571197
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Google kan van alles zeggen B-)
Ik zeg het.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 28 maart 2023 @ 20:12:45 #25
63722 z80
I fink you freaky
pi_208571521
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 19:24 schreef Isabeau het volgende:
@:barreltje gedoe met die debet card zeg. En wat een onzin, die limiet op die manier.
Hoe ging het sollicitatiegesprek en waren er 'genoeg' andere kandidaten? :?
In Nederland zijn we verwend met betrekking tot een heleboel dingen. Bijna alles kan digitaal. En bankzaken zijn voor de consument redelijk goed geregeld.
Hier een Nederlandse bank voor de normale betalingen. Een Duitse voor de belastingdienst en gemeente belasting.
Daarnaast een gratis CC van Amazon. Eerste jaar compleet gratis, daarna te betalen met spaarpunten die je krijgt bij elke aankoop met deze kaart.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')