Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
het lijkt ook of bern met een client loopt
Dar chagrijnige rotsmoel ook van dat mens en ze is niet eens chagrijnigquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:57 schreef espri het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom Bern bij dat chagrijnig stuk vreten van een Sascha blijft.
Met een patientquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Ik zie liever Mirthe in een legging , dan bijvoorbeeld een Moraimaquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
heeft Mirthe nu al een nieuwe sportlegging
of had ze deze al?
Dacht precies hetzelfde ...een of andere instelling en dat ze even naar buiten mag om te luchtenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Daar ben ik het dus helemaal mee eens maar dan gaan diegenen toch juist als allereerste want uiteindelijk zouden ze alsnog hebben gemoeten als ze steeds verder waren doorgegaan. Jeff was tegen het eind ook aan de beurt las ik maar toen nam JW het over. Maar volgens mij lopen hier een aantal discussies door mekaar heen en ligt de focus op die zak hooi van een Erik.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je een opdracht niet goed kunt uitvoeren en je geeft dit aan, dan moet je dat respecteren. Wanda gaf het ook aan, dat werd ze niet echt in dank afgenomen door vooral Erik. Als ze dit nu eens tegen een Moraima zouden zeggen, dan had men een punt. Daar gaat de discussie een beetje over. Zowel Jeff als Wanda hadden in deze een punt.
Ze loopt een bepaalde tijd, daarna mag ze weer zitten of liggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:02 schreef Silves het volgende:
Hoe laat is het vraagt Sas, precies 13.00 uur, oh nog 5 min dan...
nee jeff was niet aan de beurtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens maar dan gaan diegenen toch juist als allereerste want uiteindelijk zouden ze alsnog hebben gemoeten als ze steeds verder waren doorgegaan. Jeff was tegen het eind ook aan de beurt las ik maar toen nam JW het over. Maar volgens mij lopen hier een aantal discussies door mekaar heen en ligt de focus op die zak hooi van een Erik.
Ik ga er maar vanuit dat ze het daarin opbakken.quote:
ik at vroeger ook wel eens rijst met boter en wat suikerquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ze het daarin opbakken.
Toch? toch? toch?
Of is dit een verkeerder veronderstelling?![]()
![]()
Want dan is het best ranzig lijkt me,
Enneeee toch wel bakboter, anders wordt het nog erger
Ze hadden daarvoor kunnen kiezen, maar als je gevoel zegt, liever helemaal niet, dan moet je dat respecteren. Ze respecteren ook alles van bijvoorbeeld een Moraima, die bijna geen rooie cent binnenhaalt. Maar goed, deze discussie loopt al veel te lang.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens maar dan gaan diegenen toch juist als allereerste want uiteindelijk zouden ze alsnog hebben gemoeten als ze steeds verder waren doorgegaan. Jeff was tegen het eind ook aan de beurt las ik maar toen nam JW het over. Maar volgens mij lopen hier een aantal discussies door mekaar heen en ligt de focus op die zak hooi van een Erik.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens rijst met boter en wat suiker
nee niet opgebakken
De moeilijkheidsgraad wordt steeds hoger dus dan begin je met de mensen die van zichzelf zeggen dat ze er niet goed in zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jeff was niet aan de beurt
het was een willekeurige volgorde
wie wilde mocht
er zaten nog meer mensen
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:11 schreef humpty het volgende:
Dikke rijst met bruine suiker en gesmolten boter ...als kind was ik er gek op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |