In zin 1 hebben over schuimbekkende mensen, en daarna zo'n epistel typen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
Zo veel schuimbekkende mensen in dit topic, je gaat er bijna van denken dat het een religieuze sekte is waar wikipedia/fact-check sites hen koran of bijbel is.
Mensen hebben een andere mening, deal with it, als je het niet aanstaat luister je niet, kijk je niet. Vrijwel elke amerikaan heeft ondertussen door dat 9/11 riekt naar een inside job. En de maandlanding.. tja who the fuck cares als Jardino denkt dat het niet gebeurd is.
Hij mag denken wat hij wil, echt we hebben hier te maken met een sterk stukje thoughtpolice. LEAVE JARDINO ALONE.
Racisten!!
En die school heeft het recht om zo'n persoon te weigeren (of te cancellen in wappie taal).quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
Zo veel schuimbekkende mensen in dit topic, je gaat er bijna van denken dat het een religieuze sekte is waar wikipedia/fact-check sites hen koran of bijbel is.
Mensen hebben een andere mening, deal with it, als je het niet aanstaat luister je niet, kijk je niet. Vrijwel elke amerikaan heeft ondertussen door dat 9/11 riekt naar een inside job. En de maandlanding.. tja who the fuck cares als Jardino denkt dat het niet gebeurd is.
Hij mag denken wat hij wil, echt we hebben hier te maken met een sterk stukje thoughtpolice. LEAVE JARDINO ALONE.
Racisten!!
Dat begrijp ik ook niet. Zij is geweldig.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Waarom staat Soundos eigenlijk in de tt? Zelfde belabberde comedyniveau snap ik, maar is er verder nog een aanleiding?
Omdat ze het laatst aan de stok had met Youp van 't Hek en Tong een boomer is die de humor van 'de jeugd' niet kan uitstaan en het liever heeft zoals vroeger.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Zij is geweldig.
Ik vind Soundos niet grappig en Jandino ook niet. Maar daar houdt de vergelijking wel op.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:02 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Omdat ze het laatst aan de stok had met Youp van 't Hek en Tong een boomer is die de humor van 'de jeugd' niet kan uitstaan en het liever heeft zoals vroeger.
Soundos gelooft niet in de Holocaust denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:06 schreef koemleit het volgende:
Ik vind Soundos niet grappig en Jandino ook niet. Maar daar houdt de vergelijking wel op.
Dit topic gaat tohc over de uitspraken van Jandino en dat ie vervolgens niet maar mag komen babbelen op een school?
ik begrijp dus ook niet wat den Soundos hiermee te maken heeft.
Au contraire, mon ami, au contraire..quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hij kwam toch praten over geld? Wat doet zijn mening over de maanlanding er dan toe? En mag hij die mening prive niet hebben als hij is uitgenodigd over iets totaal anders te komen praten.
Heb je aanwijzingen dat hij onzin praat over geld of neem je dat voor het gemak aan omdat hij over een totaal ander onderwerp een andere mening dan jij hebt?
De link is TS. Daar moet je niet te veel zinnigs van verwachten.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik vind Soundos niet grappig en Jandino ook niet. Maar daar houdt de vergelijking wel op.
Dit topic gaat tohc over de uitspraken van Jandino en dat ie vervolgens niet maar mag komen babbelen op een school?
ik begrijp dus ook niet wat den Soundos hiermee te maken heeft.
Het is geannuleerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Domme wappie. Terecht gecanceld door de gemeente Arnhem.
Dat is precies wat een racist zou zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:38 schreef ToverbaI het volgende:
ben geen racist maar vind hem niet grappig
oeiquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat is precies wat een racist zou zeggen
Wat een laag niveau dit zegquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat is precies wat een racist zou zeggen
quote:
Relax , zit hem maar te plagen johquote:
Mijn god wat een mafkees mijn vooroordeel weer bevestigd.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dit is het gesprekje in kwestie. Jouw samenvatting ervan is wat vreemd.
Anderen beschikken over de kennis en het verstand over 911 en de maanlanding. Een dusdanig grote hoeveelheid anderen dat het boven twijfel is verheven dat het is gebeurd zoals verteld. Dat heet grondig bronnenonderzoek en realiteit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je impliceert hier a) dat de tegenovergestelde conclusie trekken blijk geeft van verstand en kennis (ik zie je immers niet dezelfde conclusie trekken over mensen die denken dat 9/11 gebeurd is zoals verteld) en/of b) dat je zelf over de kennis en het verstand beschikt om te weten wat het geval was.
Welke dusdanige grote hoeveelheid heeft de benodige informatie (denk bv aan de niet vrijgegeve data achter het WTC7-raport van NIST) onderzocht?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:32 schreef Knipoogje het volgende:
Een dusdanig grote hoeveelheid anderen dat het boven twijfel is verheven dat het is gebeurd zoals verteld.
https://www.nist.gov/worl(...)/wtc-7-investigationquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Welke dusdanige grote hoeveelheid heeft de benodige informatie (denk bv aan de niet vrijgegeve data achter het WTC7-raport van NIST) onderzocht?
Nee, het betreft de data onder de gehanteerde modellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
https://www.nist.gov/worl(...)/wtc-7-investigation
Dit rapport met alle data bedoel je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |