quote:Musk used $13 billion of debt to fund his takeover, which resulted in interest payments reportedly totaling $1.5 billion a year. Twitter reportedly made the first interest payment of about $300 million in January. "Some of Twitter's debt carries an annual interest rate of almost 15 percent," the WSJ article said.
https://arstechnica.com/t(...)-exodus-report-says/
De vraag is wel of dit de enige concurrenten van Twitter zijn. De concurrentie van Netflix is bijvoorbeeld ook niet alleen Amazon Prime, HBO Max en Hulu, dat zijn ook films, dat zijn ook games. Die concurreren immers allemaal om de schaarse tijd van de consument.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:47 schreef Rnie het volgende:
Als jij het idee hebt dat Twitter WEL concurrentie hebt, dan heb je niet gekeken naar de userbase cijfers mbt soortgelijke social media platformen.
Wanneer kunnen we volgens jou spreken van Twitter 2.0?quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:18 schreef Rnie het volgende:
Ik vermoed stiekem dat al deze aankondigingen gewoon een stukje fieldtesting van Twitter 2.0 is
Nouja, met "Twitter 2.0" bedoel ik eigenlijk de periode die nu gaande is, na de overname van Musk in November.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we volgens jou spreken van Twitter 2.0?
Als 2.0 het omzetcijfer in miljarden is, niet heel lang meer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we volgens jou spreken van Twitter 2.0?
Lekker makkelijk, eerst al je engineers eruit tiefen, en dan erachter komen dat er niemand over is die het algoritme nog goed begrijpt, dus dan maar crowdsourcen in de hoop dat er sukkels zijn die het in hun vrije tijd voor niks wel even gaan uitzoeken en fixen.quote:
Succes ook met het beoordelen van patchesquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, eerst al je engineers eruit tiefen, en dan erachter komen dat er niemand over is die het algoritme nog goed begrijpt, dus dan maar crowdsourcen in de hoop dat er sukkels zijn die het in hun vrije tijd voor niks wel even gaan uitzoeken en fixen.
Toch heb ik zo'n vermoeden dat dat gaat gebeurenquote:
Of andersom, nagenoeg niemand op de werkvloer begreep uberhaupt iets van het algoritme, de ondermaatse vakkennis zorgde ervoor dat 70% eruit gebonjourd kon worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, eerst al je engineers eruit tiefen, en dan erachter komen dat er niemand over is die het algoritme nog goed begrijpt, dus dan maar crowdsourcen in de hoop dat er sukkels zijn die het in hun vrije tijd voor niks wel even gaan uitzoeken en fixen.
"Kom gratis werk voor ons doen zodat we meer geld kunnen verdienen" man oh man.quote:We invite the community to submit GitHub issues and pull requests for suggestions on improving the recommendation algorithm. We are working on tools to manage these suggestions and sync changes to our internal repository. Any security concerns or issues should be routed to our official bug bounty program through HackerOne. We hope to benefit from the collective intelligence and expertise of the global community in helping us identify issues and suggest improvements, ultimately leading to a better Twitter.
Elongod had het best even met zijn superhuman coding skills kunnen fixen maar hij had het natuurlijk veels te druk met poep emoji's versturen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Of andersom, nagenoeg niemand op de werkvloer begreep uberhaupt iets van het algoritme, de ondermaatse vakkennis zorgde ervoor dat 70% eruit gebonjourd kon worden.
Zat ik ook net naar te kijkenquote:
Wist hij zogenaamd ook niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zat ik ook net naar te kijkenGewoon een heel eigen categorie voor Elons tweets
[ afbeelding ]
https://github.com/twitte(...)TypePredicates.scala
Ik snap sowieso niet hoe speciale categorieën voor democraten en republikeinen moeten werken op een internationaal platform dat voornamelijk buiten de VS wordt gebruikt.quote:
Dit verklaart een hoop:quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe speciale categorieën voor democraten en republikeinen moeten werken op een internationaal platform dat voornamelijk buiten de VS wordt gebruikt.
Iemand heeft nog nooit van open source gehoordquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:01 schreef Tijn het volgende:
Schaamteloos dit
[..]
"Kom gratis werk voor ons doen zodat we meer geld kunnen verdienen" man oh man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |