Zelfde als de Brabo’s vaak.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Heb bij mensen uit het Oosten altijd dat je wel denkt: Dat zijn gezellige types. Maar dat je er never nooit eentje zou matchen met iemand die niet uit het oosten komt. Echt zo'n soort zoekt soort provincie.
Ik denk dat het van beide kanten komtquote:Op maandag 27 maart 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Heb bij mensen uit het Oosten altijd dat je wel denkt: Dat zijn gezellige types. Maar dat je er never nooit eentje zou matchen met iemand die niet uit het oosten komt. Echt zo'n soort zoekt soort provincie.
Deze meisje hebben niet al twee keer die dag gedouchtquote:Op maandag 27 maart 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Je bent niet niet van de etiquette, je hebt er gewoon totaal geen verstand van.
Genoteerdquote:Op maandag 27 maart 2023 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
Veel respect voor deze lesbiennes. Ik hou van lesbiennes, heb veel videos van ze.
Snap het wel, ze heeft wel een beetje zo'n aseksuele uitstraling.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Piano van @:Poefbank kan ik altijd waarderen
Haha dat denk ik ook wel, al heb ik wel een relatie met een Amsterdammer gehad, maar dat was wel met tegenzinquote:Op maandag 27 maart 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het van beide kanten komt
Oosten zoekt geen randstad
Wij ook geen oosten
Stiekem vooruitgekeken?quote:Op maandag 27 maart 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
De rest van de week word beter, echt waar.
Na vandaag, gelukkig komt het Nederlands Elftal nog zo.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
De rest van de week word beter, echt waar.
ik hoop dat het beter word.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 20:08 schreef RipCity het volgende:
benieuwd hoe d'r dochter eruit ziet. Waarsch model voor hamsterweken
Soort zoekt soort. Werkt toch het beste.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat denk ik ook wel, al heb ik wel een relatie met een Amsterdammer gehad, maar dat was wel met tegenzinsindsdien toch liever mensen van buiten de randstad
Die nieuwe interieurdesigner heeft het alleen maar erger gemaakt idd.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Wat een sfeerloos neprestaurant is het eigenlijk zeg. Als je dat hoekje ziet wat dan de bar blijkt te zijn die van dichtbij veel groter lijkt.
Wat een opluchting dat we dit samen aangaanquote:
Lekker koud en kilquote:Op maandag 27 maart 2023 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die nieuwe interieurdesigner heeft het alleen maar erger gemaakt idd.
Jongens het gaat toch om de karaktersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |