quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Zou hij altijd z'n hemd zo open hebben om die tattoo te laten zien?
Is hele serie van Dus je hebt wat te zien na first dates.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:50 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit stukje genot heb ik toch even teruggekeken, doet me denken aan “Ik heb het nog nooit gedaan”, met het gourmetten op een slaapkamer. Genieten.
Jaquote:Op maandag 27 maart 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Met een fles JD in zijn handen Keith Richards nadoen.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe moet ze het beter aanpakken? geen vriendschap waard?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Altijd weer dat vriendschappelijk, m a w no thanks
Ze komt om te daten en dit is haar type niet. Ajuus.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe moet ze het beter aanpakken? geen vriendschap waard?
Misschien om te voorkomen dat de vrouwen heel erg schrikken als hij zn shirt uitdoet.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Wat ben je weer hard vanavondquote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze komt om te daten en dit is haar type niet. Ajuus.
Ze vindt veel aantrekkelijkquote:
Sorryquote:
Prinses op de erwt of geen lust?quote:
“Ik wilde even weten wat voor tattoo je hebt!”quote:Op maandag 27 maart 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
Diepe decolleté met een tatoeage in de spleet
Misschien HBO vs MBOquote:Op maandag 27 maart 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Student sociale wetenschap. Is dat beter dan social work?
Waar staat je tatoeage voor?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
“Ik wilde even weten wat voor tattoo je hebt!”
Niet omheen draaien maar gewoon eerlijk zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe moet ze het beter aanpakken? geen vriendschap waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |