Ik ben relatief gezien ook blijer met de blessure van Trauner dan met die van Geertruida maar het is allebei goed kut.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
Moet zeggen dat ik blijer ben met de terugkeer van @:Muskusboktor57 dan met @:Scrupeleusofzoiets
Beetje de Liam Walker van dit topic, behalve dat mijn gestrekte been niks waardevols raakt in tegenstelling tot onze Wiefferquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:28 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Gurneyisbestoke komt met gestrekt been het topic binnen
In 2 posts 4 onbekenden noemen, dat is toch wel een gavequote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje de Liam Walker van dit topic, behalve dat mijn gestrekte been niks waardevols raakt in tegenstelling tot onze Wieffer
Mag ook wel wat positiever Gurneyquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben relatief gezien ook blijer met de blessure van Trauner dan met die van Geertruida maar het is allebei goed kut.
Zegt lekker veel.
Daar heb je ook wel weer gelijk in maatquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag ook wel wat positiever Gurney
Nasi garnalenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Gewoon eenvoudige 0-3 voor Feyenoordquote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in maat
Lange werkdag. En natuurlijk zenuwen voor de Rotterdamse kraker van zondag.
Vr is toch juist zodat je een handeling/situatie niet echt hoeft te verrichten?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
VR Voetbal is het nog niet helemaal.
[ twitter ]
Heu.quote:
Schotlandgodenquote:
Dat je dit als Nederlander durft te typen na deze interlands.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de moffen weten ook weer waar ze staan.
'Nederlander'quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je dit als Nederlander durft te typen na deze interlands.
Hij distantieert zich zojuist openlijk van Duitsland maar ik zie nu in dat dit allemaal overcompensatie was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |