Haha lekker gebiedje hè. Is nog best een lange area idd maar dan ben je nu wel goed op weg. Die hendel beweegt die grote wenteltrap in de ruimte verderop waar die Ruiner patrouilleert (tenminste ik gok dat je daar bent)quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wat een verschrikkelijke kut locatie is Bramis Castle
Ontzettend veel vijanden met vuur en vuurgranaten
Dacht eigenlijk vanavond LotF uit te spelen, maar dat gaat denk ik niet lukken
Ben nou ergens beneden, vlak nadat je een hendel omhaalde, maar niks zag gebeuren maar wel iets hoorde @:2dope
Ik heb net de Sundering Monarch verslagenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha lekker gebiedje hè. Is nog best een lange area idd maar dan ben je nu wel goed op weg. Die hendel beweegt die grote wenteltrap in de ruimte verderop waar die Ruiner patrouilleert (tenminste ik gok dat je daar bent)
Is het spel dan voor jou niet direct verpest? Blijkbaar niet en dat is helemaal niet erg ofzo. Maar als ik een spel speel en ik krijg bijvoorbeeld iets wat ik eigenlijk niet verdiend heb dan voelt het voor mij direct wat als cheaten aan en heb ik er een stuk minder lol in.. Met star citizen bijvoorbeeld wou iemand me ook direct voorraden geven etc. Maar dat wil ik niet want dan zit ik de rest van het spel te denken/weten dat ik een 'oneerlijke' voorsprong heb gehad.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Gisteravond na het uitspelen toch maar eens die 35000 skull vigors à 1600 gebruikt, die ik van een random coop player had gekregen, uit nieuwsgierigheid
Was genoeg om iets van level 430 of zo te bereiken, met alle stats op 100![]()
![]()
Behalve Agility, waar ik niks in had gestoken, die kwam uiteindelijk ergens in de 80 uit.
Je kunt overigens tot boven de 100 komen, zit geen cap op.
Pas nadat ik hem uitgespeeld had.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het spel dan voor jou niet direct verpest? Blijkbaar niet en dat is helemaal niet erg ofzo. Maar als ik een spel speel en ik krijg bijvoorbeeld iets wat ik eigenlijk niet verdiend heb dan voelt het voor mij direct wat als cheaten aan en heb ik er een stuk minder lol in.. Met star citizen bijvoorbeeld wou iemand me ook direct voorraden geven etc. Maar dat wil ik niet want dan zit ik de rest van het spel te denken/weten dat ik een 'oneerlijke' voorsprong heb gehad.
Is natuurlijk niet echt oneerlijk, je krijgt het gewoon en dat mag. Maar zelf ervaar ik dat wel als dusdanig sterk
Nicequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:32 schreef Marsenal het volgende:
Op jullie advies wilde ik Lords of the Fallen kopen, maar omdat ie digitaal 6 tientjes was twijfelde ik even. Toen even Elden Ring opgestart en nu weer volledig hooked![]()
STR en ARC, lekker met de Claymore doorstoten naar Altus Plateau
Ja, werkt heel goed. Zeker toen ik nog noob was in het begin en de flasks wilde bewaren. Gewoon even chillen en je kan weer verderquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:27 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Blessed dew talisman nu met mijn 2e talisman pouch.
120 hp per minuut. Scheelt op sommige missies toch aardig wat en het idee om te kunnen wachten en te herstellen is ook wel geruststellend
[..]
Nice
Voor de release of het eerste nieuws? Ik vind het erg stil.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:49 schreef Marsenal het volgende:
Nog steeds geen concreet nieuws over de DLC maar er wordt hier en daar gehoopt dat Februari het moet worden.
Release. Elden Ring is dan twee jaar uit, en er was vorige week een update op steam om voor te bereiden op de toevoeging van de DLC (details hiervan kan iemand anders vast uitleggen, was mij niet duidelijk).quote:Op maandag 22 januari 2024 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor de release of het eerste nieuws? Ik vind het erg stil.
Nee het is vanafquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:01 schreef ems. het volgende:
Wat mij niet helemaal duidelijk is;
Is die nieuwe area afgezonder van de rest van Elden Ring? En is het dus ook puur endgame?
Zou het wel leuk vinden om helemaal opnieuw te beginnen maar dat ik dan ook al eerder wat van de nieuwe expansion mee krijg ipv na Elden Beast pas. Al waren het maar de nieuwe wapens enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus niet pas na het elden beast.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
De meesten zullen pas in Mohgwyn Palace komen via Consecrated Snowfields en dat is wel dikke end game. Echter, via White Mask Varre kun je er al binnen een uurtje zijn. Mohg is wel de eerste boss die echt daadwerkelijk in de weg staat van DLC, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Mohgs palace is meestal endgame gebied voor mij, hoewel ik snap dat je als je er doelgericht bent je er al vlot kan zijn, maar als we eerst Mohg moeten pakken om bij het ei te kunnen dan ben je wel zeker lvl 100 met in elk geval een enkel setje endgame gear, of heb ik dat verkeerd? En zonder zijn bracelet is het dan alsnog wel een stevige drempel, ik weet alleen niet meer waar je die kan pakken.
Ik vond in DS1 het vinden van de DLC ook heel uniek en leuk, had inderdaad geen spoilertje gehoeven. Elden Ring is natuurlijk wel iets te groot om op een obscure plek een portal te zetten, maar toch. We hadden maanden geleden al de conclusie getrokken dat Mohgs paleis de meest logische plek zou zijn, dat vind ik wel weer geinig.![]()
Sowieso verse playthrough hiervoor.
Mohg heb ik tot op heden helemaal niet weten te verslaan. Misschien maar weer eens proberen, vorige keer was het erg fout afgelopen met o.a. een kapot gemaakte controller.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Mohgs palace is meestal endgame gebied voor mij, hoewel ik snap dat je als je er doelgericht bent je er al vlot kan zijn, maar als we eerst Mohg moeten pakken om bij het ei te kunnen dan ben je wel zeker lvl 100 met in elk geval een enkel setje endgame gear, of heb ik dat verkeerd? En zonder zijn bracelet is het dan alsnog wel een stevige drempel, ik weet alleen niet meer waar je die kan pakken.
Ik vond in DS1 het vinden van de DLC ook heel uniek en leuk, had inderdaad geen spoilertje gehoeven. Elden Ring is natuurlijk wel iets te groot om op een obscure plek een portal te zetten, maar toch. We hadden maanden geleden al de conclusie getrokken dat Mohgs paleis de meest logische plek zou zijn, dat vind ik wel weer geinig.![]()
Sowieso verse playthrough hiervoor.
Moeilijk(er) is relatief. Sister Friede en Orphan duurden hier niet langer dan een uur, maar Midir geeft me nog steeds nachtmerries. Anderen lachen om Midir.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar de DLC is naar het schijnt qua difficulty moeilijker dan endgame dus op zich wel logisch.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mohg heb ik tot op heden helemaal niet weten te verslaan. Misschien maar weer eens proberen, vorige keer was het erg fout afgelopen met o.a. een kapot gemaakte controller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Midir, de allerlaatste eindbaas die ik nog moest verslaan, van alle Dark Souls, het lukte gewoon van geen kant, wat ik ook probeerde. Ik haat Midir.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moeilijk(er) is relatief. Sister Friede en Orphan duurden hier niet langer dan een uur, maar Midir geeft me nog steeds nachtmerries. Anderen lachen om Midir.
Met White Mask Varre moet je een paar invasions doen, toch? Ik heb die lijn wel gedaan voor dat masker, voor mn bleed-build, maar kan echt niet meer herinneren hoe dat allemaal ging.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De meesten zullen pas in Mohgwyn Palace komen via Consecrated Snowfields en dat is wel dikke end game. Echter, via White Mask Varre kun je er al binnen een uurtje zijn. Mohg is wel de eerste boss die echt daadwerkelijk in de weg staat van DLC, voor zover ik me kan herinneren.
Ik was heel tevreden toen ik m voor het eerst stuk had, toen zag ik dat filmpje dat iemand met een lager level hem stuk had voordat hij zn drie ringen castte. Vernederend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mohg heb ik tot op heden helemaal niet weten te verslaan. Misschien maar weer eens proberen, vorige keer was het erg fout afgelopen met o.a. een kapot gemaakte controller.
Ik heb nooit pvp gedaan maar wel dat masker.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Met White Mask Varre moet je een paar invasions doen, toch? Ik heb die lijn wel gedaan voor dat masker, voor mn bleed-build, maar kan echt niet meer herinneren hoe dat allemaal ging.
Net zoals ik na 8 playthroughs nog steeds moet opzoeken hoe je ook alweer bij de rot-swamp komt en hoe de neuk die doolhoven onder de grond connecten met elkaar
Oh dan heb ik echt even geen idee meer. Misschien NPC invasions?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb nooit pvp gedaan maar wel dat masker.
Ja ik heb wel npc invasions gedaan, ik weet alleen niet meer zeker of het voor die quest was zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh dan heb ik echt even geen idee meer. Misschien NPC invasions?
Ja. Dat kon ook. Had het toevallig een tijdje geleden opgezocht.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik heb wel npc invasions gedaan, ik weet alleen niet meer zeker of het voor die quest was zou goed kunnen.
niet kopen van zulke lui, laat ze maar lekker sterven met een collectie van die dingenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef cherrycoke het volgende:
al die scrappers die alle collectors editions al op ebay hebben gezet, mijn preorder is alweer gecancelled, godverdomme
Ik ben misschien kaoloachterlijk maar hoe bedoel je, heb je hem zelf geannuleerd? Waarom precies?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef cherrycoke het volgende:
al die scrappers die alle collectors editions al op ebay hebben gezet, mijn preorder is alweer gecancelled, godverdomme
Ja same, bij de dlc maak ik gewoon een nieuw poppetje aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga over een paar maanden wel weer voor een nieuwe playthrough. De enige twee end game characters die ik nog heb zijn m'n completed permadeath character, die vooral gemaakt is om te overleven, en completed level 1 wretch die, ja, level 1 is.
Plan een begrafenis!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:52 schreef ems. het volgende:
Van al dat gefantaseer wil ik nu elden ring nog een keer uitspelen maar ik kan beter wachten op de DLC. Nog even
Ik ga me iig alvast ziek melden voor rond de release date.
Jezus maar goed dat het weekend isquote:
Zoals ik lees is de prijs van de ps5 pro lager dan dat, en ik heb nog geen ps5 gekocht dus wacht ik nu maar gelijk op de pro versie.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:16 schreef StateOfMind het volgende:
Ben er sowieso nog niet uit of ik deze generatie wel voor de Pro gaat.
Ligt eraan wanneer de volgende generatie eraan komt.
En volgens de verhalen volgens Sony de PS5 end of life is en in de laatste levensfase zit.
En om dan voor 1 of 2 jaar 600-650 euro of zo uit te geven.
Maar ach, misschien denk ik er tegen die tijd anders over
Goede buildquote:
Haalt het niet bij m'n vorige, niet meer bestaande build.quote:
Damn aardig level ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haalt het niet bij m'n vorige, niet meer bestaande build.![]()
[ afbeelding ]
Ga eens terug naar je echte gaming pc, deze resolutie is niet waardig voor zo'n levelquote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haalt het niet bij m'n vorige, niet meer bestaande build.![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste screenshot is denk ik al een jaar oud, als het niet meer is. Dat was m'n eerste character.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je echte gaming pc, deze resolutie is niet waardig voor zo'n level
Ow wacht maar 7 minuten later, waarom die drop in resolutie?
Ah okequote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste screenshot is denk ik al een jaar oud, als het niet meer is. Dat was m'n eerste character.
Je hebt zeker vigor niet geleveld.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ah okeTer info, ik reageerde hier eerst wel veel maar sinds ik elke ELKE keer dood ging bij een noodzakelijke boss in een toren ben ik ermee gestopt. Pak het misschien nog wel weer op, maar ik ging zo snel dood dat ik niet het idee had dat ik dat met bijvoorbeeld 40 uur spelen op kon lossen. Dat was voor mij het punt dat ik het maar liet gaan (misschien pak ik het nog wel weer op maar ja, nu alsnog niet)
Heb je de Lake of rot gevonden? Om maar wat te noemen. Verder is er zo veel te vinden wat je in eerste instantie kan overslaan, moeilijk te zeggen wat je nog moet. Heb je ondergronds alles?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben gisteren na 80 uur ook bij Malenia aangekomenvolgens mij is er nog wel redelijk wat te vinden in die haligtree.
Ook Mogwyns Palace heb ik gevonden maar nog niet iets mee gedaan echt.
Dan had ik nog de sewers onder de capital explored, zijn er verder nog iets van verborgen zones?
Ja, die timing is nog enigzins intuïtief, ja. Maar als je dan die tweede fase van het gevecht krijgt en door die bloemexplosie doodgaat is alles weer voor niks. Ik gebruik dan vaak die bubbleTear waarme je een slag kan tanken zonder schade op te lopen, dat is voor mij daar altijd wel een beetje de sleutel, als mn bloodhound step niet voldoende is.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:32 schreef Cilantro het volgende:
Irritante van die waterfowl dance is dat ze hem vaak inzet net op het moment dat jij aanvalt. Maar als je bij de eerste fase kunt wegrennen dan zijn de tweede en de derde redelijk goed te dodgen.
Al in dat gebied met al die zwevende stukken steen en draken geweest?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben gisteren na 80 uur ook bij Malenia aangekomenvolgens mij is er nog wel redelijk wat te vinden in die haligtree.
Ook Mogwyns Palace heb ik gevonden maar nog niet iets mee gedaan echt.
Dan had ik nog de sewers onder de capital explored, zijn er verder nog iets van verborgen zones?
Claymore.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:39 schreef ems. het volgende:
Ik ben toch maar weer eens aan Dark Souls 3 begonnen. Warrior.
Deep Axe of claymore?
Ja lake of rot al gevonden en het meeste ondergronds nu ook moet alleen ff kijken hoe ik bij mogwyns palace kom die kutvogels naaien mequote:Op maandag 26 februari 2024 09:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je de Lake of rot gevonden? Om maar wat te noemen. Verder is er zo veel te vinden wat je in eerste instantie kan overslaan, moeilijk te zeggen wat je nog moet. Heb je ondergronds alles?
Ja ik ben zelf gek op axes, claymore heb ik in DS1 al tot in den treure gebruikt.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:39 schreef ems. het volgende:
Ik ben toch maar weer eens aan Dark Souls 3 begonnen. Warrior.
Deep Axe of claymore?
Ja farnums Azula gehaald alleen die secret dragon fight moet ik nog ff voor terug want die kon ik maar niet verslaanquote:Op maandag 26 februari 2024 09:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al in dat gebied met al die zwevende stukken steen en draken geweest?
Lol 2 vrienden van mij kregen die ook niet dood, zijn ze super lang bezig geweest met een long bow samen.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja farnums Azula gehaald alleen die secret dragon fight moet ik nog ff voor terug want die kon ik maar niet verslaan
Pffff ik word nou al moequote:Op maandag 26 februari 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol 2 vrienden van mij kregen die ook niet dood, zijn ze super lang bezig geweest met een long bow samen.![]()
Ja das echt een kutbeest met die teleporting attacks gaat nergens meer over 🤣 en dan die mega AOE.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol 2 vrienden van mij kregen die ook niet dood, zijn ze super lang bezig geweest met een long bow samen.![]()
Flashbacks naar Dark Souls 1, de rode draak op de de brug pwnen met een pauperboogje voor de Drake Swordquote:Op maandag 26 februari 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Flashbacks naar Dark Souls 1, de rode draak op de de brug pwnen met een pauperboogje voor de Drake Sword
Bij mij jeukt het ook weer nu, vooral nu ik hier lees dat iedereen weer aan de Souls-games isquote:Op maandag 26 februari 2024 11:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pffff ik word nou al moe
Zodra de DLC uit is eens kijken of iemand online meteen zegt welke build veel plezier levert, en daar een nieuwe game mee starten. En als ik niets concreets zie, ga ik voor een holy build. Erg veel zin in weer een nieuwe playthrough met veel coop
Heb jij Lords of the Fallen nog weer aangeraakt sinds uitspelen? Ik las onze 'back & forth' over die game zojuist ff terug, was ook wel een zeer toffe game hoor. Alleen toch minder aantrekkelijk voor een re-run dan de Souls-games m.i.quote:
Nee nier meer gespeeld.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb jij Lords of the Fallen nog weer aangeraakt sinds uitspelen? Ik las onze 'back & forth' over die game zojuist ff terug, was ook wel een zeer toffe game hoor. Alleen toch minder aantrekkelijk voor een re-run dan de Souls-games m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |