Ah okequote:Op zondag 25 februari 2024 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste screenshot is denk ik al een jaar oud, als het niet meer is. Dat was m'n eerste character.
Je hebt zeker vigor niet geleveld.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ah okeTer info, ik reageerde hier eerst wel veel maar sinds ik elke ELKE keer dood ging bij een noodzakelijke boss in een toren ben ik ermee gestopt. Pak het misschien nog wel weer op, maar ik ging zo snel dood dat ik niet het idee had dat ik dat met bijvoorbeeld 40 uur spelen op kon lossen. Dat was voor mij het punt dat ik het maar liet gaan (misschien pak ik het nog wel weer op maar ja, nu alsnog niet)
Heb je de Lake of rot gevonden? Om maar wat te noemen. Verder is er zo veel te vinden wat je in eerste instantie kan overslaan, moeilijk te zeggen wat je nog moet. Heb je ondergronds alles?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben gisteren na 80 uur ook bij Malenia aangekomenvolgens mij is er nog wel redelijk wat te vinden in die haligtree.
Ook Mogwyns Palace heb ik gevonden maar nog niet iets mee gedaan echt.
Dan had ik nog de sewers onder de capital explored, zijn er verder nog iets van verborgen zones?
Ja, die timing is nog enigzins intuïtief, ja. Maar als je dan die tweede fase van het gevecht krijgt en door die bloemexplosie doodgaat is alles weer voor niks. Ik gebruik dan vaak die bubbleTear waarme je een slag kan tanken zonder schade op te lopen, dat is voor mij daar altijd wel een beetje de sleutel, als mn bloodhound step niet voldoende is.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:32 schreef Cilantro het volgende:
Irritante van die waterfowl dance is dat ze hem vaak inzet net op het moment dat jij aanvalt. Maar als je bij de eerste fase kunt wegrennen dan zijn de tweede en de derde redelijk goed te dodgen.
Al in dat gebied met al die zwevende stukken steen en draken geweest?quote:Op maandag 26 februari 2024 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben gisteren na 80 uur ook bij Malenia aangekomenvolgens mij is er nog wel redelijk wat te vinden in die haligtree.
Ook Mogwyns Palace heb ik gevonden maar nog niet iets mee gedaan echt.
Dan had ik nog de sewers onder de capital explored, zijn er verder nog iets van verborgen zones?
Claymore.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:39 schreef ems. het volgende:
Ik ben toch maar weer eens aan Dark Souls 3 begonnen. Warrior.
Deep Axe of claymore?
Ja lake of rot al gevonden en het meeste ondergronds nu ook moet alleen ff kijken hoe ik bij mogwyns palace kom die kutvogels naaien mequote:Op maandag 26 februari 2024 09:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je de Lake of rot gevonden? Om maar wat te noemen. Verder is er zo veel te vinden wat je in eerste instantie kan overslaan, moeilijk te zeggen wat je nog moet. Heb je ondergronds alles?
Ja ik ben zelf gek op axes, claymore heb ik in DS1 al tot in den treure gebruikt.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:39 schreef ems. het volgende:
Ik ben toch maar weer eens aan Dark Souls 3 begonnen. Warrior.
Deep Axe of claymore?
Ja farnums Azula gehaald alleen die secret dragon fight moet ik nog ff voor terug want die kon ik maar niet verslaanquote:Op maandag 26 februari 2024 09:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al in dat gebied met al die zwevende stukken steen en draken geweest?
Lol 2 vrienden van mij kregen die ook niet dood, zijn ze super lang bezig geweest met een long bow samen.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja farnums Azula gehaald alleen die secret dragon fight moet ik nog ff voor terug want die kon ik maar niet verslaan
Pffff ik word nou al moequote:Op maandag 26 februari 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol 2 vrienden van mij kregen die ook niet dood, zijn ze super lang bezig geweest met een long bow samen.![]()
Ja das echt een kutbeest met die teleporting attacks gaat nergens meer over 🤣 en dan die mega AOE.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol 2 vrienden van mij kregen die ook niet dood, zijn ze super lang bezig geweest met een long bow samen.![]()
Flashbacks naar Dark Souls 1, de rode draak op de de brug pwnen met een pauperboogje voor de Drake Swordquote:Op maandag 26 februari 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Flashbacks naar Dark Souls 1, de rode draak op de de brug pwnen met een pauperboogje voor de Drake Sword
Bij mij jeukt het ook weer nu, vooral nu ik hier lees dat iedereen weer aan de Souls-games isquote:Op maandag 26 februari 2024 11:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pffff ik word nou al moe
Zodra de DLC uit is eens kijken of iemand online meteen zegt welke build veel plezier levert, en daar een nieuwe game mee starten. En als ik niets concreets zie, ga ik voor een holy build. Erg veel zin in weer een nieuwe playthrough met veel coop
Heb jij Lords of the Fallen nog weer aangeraakt sinds uitspelen? Ik las onze 'back & forth' over die game zojuist ff terug, was ook wel een zeer toffe game hoor. Alleen toch minder aantrekkelijk voor een re-run dan de Souls-games m.i.quote:
Nee nier meer gespeeld.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb jij Lords of the Fallen nog weer aangeraakt sinds uitspelen? Ik las onze 'back & forth' over die game zojuist ff terug, was ook wel een zeer toffe game hoor. Alleen toch minder aantrekkelijk voor een re-run dan de Souls-games m.i.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |