Ja ik heb wel npc invasions gedaan, ik weet alleen niet meer zeker of het voor die quest was zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh dan heb ik echt even geen idee meer. Misschien NPC invasions?
Ja. Dat kon ook. Had het toevallig een tijdje geleden opgezocht.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik heb wel npc invasions gedaan, ik weet alleen niet meer zeker of het voor die quest was zou goed kunnen.
niet kopen van zulke lui, laat ze maar lekker sterven met een collectie van die dingenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef cherrycoke het volgende:
al die scrappers die alle collectors editions al op ebay hebben gezet, mijn preorder is alweer gecancelled, godverdomme
Ik ben misschien kaoloachterlijk maar hoe bedoel je, heb je hem zelf geannuleerd? Waarom precies?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef cherrycoke het volgende:
al die scrappers die alle collectors editions al op ebay hebben gezet, mijn preorder is alweer gecancelled, godverdomme
Ja same, bij de dlc maak ik gewoon een nieuw poppetje aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga over een paar maanden wel weer voor een nieuwe playthrough. De enige twee end game characters die ik nog heb zijn m'n completed permadeath character, die vooral gemaakt is om te overleven, en completed level 1 wretch die, ja, level 1 is.
Plan een begrafenis!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:52 schreef ems. het volgende:
Van al dat gefantaseer wil ik nu elden ring nog een keer uitspelen maar ik kan beter wachten op de DLC. Nog even
Ik ga me iig alvast ziek melden voor rond de release date.
Jezus maar goed dat het weekend isquote:
Zoals ik lees is de prijs van de ps5 pro lager dan dat, en ik heb nog geen ps5 gekocht dus wacht ik nu maar gelijk op de pro versie.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:16 schreef StateOfMind het volgende:
Ben er sowieso nog niet uit of ik deze generatie wel voor de Pro gaat.
Ligt eraan wanneer de volgende generatie eraan komt.
En volgens de verhalen volgens Sony de PS5 end of life is en in de laatste levensfase zit.
En om dan voor 1 of 2 jaar 600-650 euro of zo uit te geven.
Maar ach, misschien denk ik er tegen die tijd anders over
Goede buildquote:
Haalt het niet bij m'n vorige, niet meer bestaande build.quote:
Damn aardig level ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haalt het niet bij m'n vorige, niet meer bestaande build.![]()
[ afbeelding ]
Ga eens terug naar je echte gaming pc, deze resolutie is niet waardig voor zo'n levelquote:Op zondag 25 februari 2024 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haalt het niet bij m'n vorige, niet meer bestaande build.![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste screenshot is denk ik al een jaar oud, als het niet meer is. Dat was m'n eerste character.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je echte gaming pc, deze resolutie is niet waardig voor zo'n level
Ow wacht maar 7 minuten later, waarom die drop in resolutie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |