abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212525554
21 Juni *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 21 februari 2024 @ 16:05:04 #227
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212525567
Die trailer, wow.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_212525576
40 dollar DLC :o
  woensdag 21 februari 2024 @ 16:06:00 #229
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212525577
¤40 op Steam.
pi_212525736
Koekoek
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212526720
JAAAAAAAAA
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 17:58:22 #232
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_212526760
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_212529362
Zin in.
Conscience do cost.
  woensdag 21 februari 2024 @ 21:15:37 #234
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212529422
ziet er vet uit hoor :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 24 februari 2024 @ 09:51:15 #235
459912 FlippingCoin
pi_212561881
https://www.gamesradar.co(...)-and-bloodborne-dlc/

Alleen al 8 nieuwe soorten wapens. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_212562029
Wat mij niet helemaal duidelijk is;

Is die nieuwe area afgezonder van de rest van Elden Ring? En is het dus ook puur endgame?

Zou het wel leuk vinden om helemaal opnieuw te beginnen maar dat ik dan ook al eerder wat van de nieuwe expansion mee krijg ipv na Elden Beast pas. Al waren het maar de nieuwe wapens enzo.
Conscience do cost.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 10:12:08 #237
459912 FlippingCoin
pi_212562163
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:01 schreef ems. het volgende:
Wat mij niet helemaal duidelijk is;

Is die nieuwe area afgezonder van de rest van Elden Ring? En is het dus ook puur endgame?

Zou het wel leuk vinden om helemaal opnieuw te beginnen maar dat ik dan ook al eerder wat van de nieuwe expansion mee krijg ipv na Elden Beast pas. Al waren het maar de nieuwe wapens enzo.
Nee het is vanaf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus niet pas na het elden beast.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 11:34:28 #238
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212563248
Overigens erg jammer dat ze al aangekondigd hebben hoe je in de DLC komt. In Dark Souls I deden ze dat niet, op geen enkele manier. Geen uitleg, niet eens een hint. Het duurde ruim een dag voordat de eerste speler de DLC had gevonden. |:)

Kan me überhaupt geen FromSoft DLC herinneren die pas beschikbaar was in end game. Dark Souls I was Darkroot Basin, Dark Souls III was Cathedral of the Deep, Bloodborne was al in Cathedral Ward. Dat is allemaal nauwelijks halverwege, dat is met Mohgwyn Palace niet anders.
pi_212563438
Mohgs palace is meestal endgame gebied voor mij, hoewel ik snap dat je als je er doelgericht bent je er al vlot kan zijn, maar als we eerst Mohg moeten pakken om bij het ei te kunnen dan ben je wel zeker lvl 100 met in elk geval een enkel setje endgame gear, of heb ik dat verkeerd? En zonder zijn bracelet is het dan alsnog wel een stevige drempel, ik weet alleen niet meer waar je die kan pakken.

Ik vond in DS1 het vinden van de DLC ook heel uniek en leuk, had inderdaad geen spoilertje gehoeven. Elden Ring is natuurlijk wel iets te groot om op een obscure plek een portal te zetten, maar toch. We hadden maanden geleden al de conclusie getrokken dat Mohgs paleis de meest logische plek zou zijn, dat vind ik wel weer geinig. :)

Sowieso verse playthrough hiervoor. :)
-nee-
  zaterdag 24 februari 2024 @ 11:55:56 #240
459912 FlippingCoin
pi_212563459
Als ze het niet hadden gemeld hadden ze dit met 5 minuten wel ontdekt, qua story is het heel logisch dat het daar start.
Volgens mij kan je er al heel snel komen door die quest te doen met dat juffie met het witte masker toch?

Maar de DLC is naar het schijnt qua difficulty moeilijker dan endgame dus op zich wel logisch.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 11:58:21 #241
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212563482
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Mohgs palace is meestal endgame gebied voor mij, hoewel ik snap dat je als je er doelgericht bent je er al vlot kan zijn, maar als we eerst Mohg moeten pakken om bij het ei te kunnen dan ben je wel zeker lvl 100 met in elk geval een enkel setje endgame gear, of heb ik dat verkeerd? En zonder zijn bracelet is het dan alsnog wel een stevige drempel, ik weet alleen niet meer waar je die kan pakken.

Ik vond in DS1 het vinden van de DLC ook heel uniek en leuk, had inderdaad geen spoilertje gehoeven. Elden Ring is natuurlijk wel iets te groot om op een obscure plek een portal te zetten, maar toch. We hadden maanden geleden al de conclusie getrokken dat Mohgs paleis de meest logische plek zou zijn, dat vind ik wel weer geinig. :)

De meesten zullen pas in Mohgwyn Palace komen via Consecrated Snowfields en dat is wel dikke end game. Echter, via White Mask Varre kun je er al binnen een uurtje zijn. Mohg is wel de eerste boss die echt daadwerkelijk in de weg staat van DLC, voor zover ik me kan herinneren.
pi_212563493
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef Marsenal het volgende:

Mohg heb ik tot op heden helemaal niet weten te verslaan. Misschien maar weer eens proberen, vorige keer was het erg fout afgelopen met o.a. een kapot gemaakte controller. ;(
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:02:33 #243
459912 FlippingCoin
pi_212563515
Ik kwam mijn eerste play trough bij mohg na farum azula, en toen was die veel te makkelijk. :+
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:02:54 #244
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_212563519
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar de DLC is naar het schijnt qua difficulty moeilijker dan endgame dus op zich wel logisch.
Moeilijk(er) is relatief. Sister Friede en Orphan duurden hier niet langer dan een uur, maar Midir geeft me nog steeds nachtmerries. Anderen lachen om Midir. |:)
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:03:12 #245
459912 FlippingCoin
pi_212563523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:00 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Mohg heb ik tot op heden helemaal niet weten te verslaan. Misschien maar weer eens proberen, vorige keer was het erg fout afgelopen met o.a. een kapot gemaakte controller. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212563703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Moeilijk(er) is relatief. Sister Friede en Orphan duurden hier niet langer dan een uur, maar Midir geeft me nog steeds nachtmerries. Anderen lachen om Midir. |:)
Midir, de allerlaatste eindbaas die ik nog moest verslaan, van alle Dark Souls, het lukte gewoon van geen kant, wat ik ook probeerde. Ik haat Midir.
-nee-
pi_212563733
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:58 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
De meesten zullen pas in Mohgwyn Palace komen via Consecrated Snowfields en dat is wel dikke end game. Echter, via White Mask Varre kun je er al binnen een uurtje zijn. Mohg is wel de eerste boss die echt daadwerkelijk in de weg staat van DLC, voor zover ik me kan herinneren.
Met White Mask Varre moet je een paar invasions doen, toch? Ik heb die lijn wel gedaan voor dat masker, voor mn bleed-build, maar kan echt niet meer herinneren hoe dat allemaal ging.

Net zoals ik na 8 playthroughs nog steeds moet opzoeken hoe je ook alweer bij de rot-swamp komt en hoe de neuk die doolhoven onder de grond connecten met elkaar :')
-nee-
pi_212563810
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:00 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Ik was heel tevreden toen ik m voor het eerst stuk had, toen zag ik dat filmpje dat iemand met een lager level hem stuk had voordat hij zn drie ringen castte. Vernederend.
-nee-
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:42:24 #249
459912 FlippingCoin
pi_212563836
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Met White Mask Varre moet je een paar invasions doen, toch? Ik heb die lijn wel gedaan voor dat masker, voor mn bleed-build, maar kan echt niet meer herinneren hoe dat allemaal ging.

Net zoals ik na 8 playthroughs nog steeds moet opzoeken hoe je ook alweer bij de rot-swamp komt en hoe de neuk die doolhoven onder de grond connecten met elkaar :')
Ik heb nooit pvp gedaan maar wel dat masker.
pi_212563947
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik heb nooit pvp gedaan maar wel dat masker.
Oh dan heb ik echt even geen idee meer. Misschien NPC invasions?
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')