Voor degene die zich afvragen wat ze toch zien.quote:Een blauwe lucht, de blauwe kleur van het hemelgewelf, wordt veroorzaakt door Rayleighverstrooiing van zonlicht gecombineerd met andere vormen van verstrooiing die een meer of minder witte kleur veroorzaken. Wat we zien is een verzameling strooilicht uit alle lagen van de atmosfeer met als achtergrond de zwarte ruimte. In de schemering ontstaat de blauwe kleur in het zenit doordat ozon geel en oranje licht absorbeert. De ozonlaag is dun, maar tijdens de schemering reist het zonlicht door een relatief dikkere laag ozon door de kleine invalshoek.
heb verdomme net plannen in de buitenlucht #Kutlandquote:Op woensdag 5 april 2023 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer regen. SCOOOOOOOOOOOP. @:Haags @:Wereldgozer
werd ook wel eens tijdquote:Op woensdag 5 april 2023 10:04 schreef aloa het volgende:
We worden weer verwend met dit prachtige, rustige en zonnige weer.
Ik zit in m'n goeie vibe hoor, morgen is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer regen. SCOOOOOOOOOOOP. @:Haags @:Wereldgozer
alleen morgenmiddag wat minderquote:Op woensdag 5 april 2023 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit in m'n goeie vibe hoor, morgen is totaal niet relevant.
Wederom heerlijk in het zonnetje gezeten.
Mooie paasdagen op komstquote:
Kan me niet voorstellen dat die aan land weet te komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
Dit moet je hebben in januari/februari. Geheid dat het steenkoud wordt.
Beetje laat weer![]()
[ afbeelding ]
Een van de fijnste geuren in de wereldquote:
Ik bedoel het hogedrukgebied.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die aan land weet te komen.
Klein beetje wishful thinking maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |