Kunt er ook bijna niet omheenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je obsessie met mij is ook wel duidelijk.
Ahh oké. Ik keek nog niet zo ver. Laten we hopen dat die voorspellingen uitkomenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Paasweekend
https://www.buienradar.nl/weer/debilt/nl/2757783/14daagse
Hopelijk weer mooie beelden. (en hopelijk komt Pecos Hank daar binnenkort ook mee)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
Vanavond dit eens even volgen. High risk komt niet vaak voor. En een enorm gebied.
[ twitter ]
Ben benieuwd of de EF5 droogte eindelijk verbroken is gisteren, was echt een flinke uitbraak.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
Vanavond dit eens even volgen. High risk komt niet vaak voor. En een enorm gebied.
[ twitter ]
Maar geen zonquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt gelukkig mee deze ochtend qua regen
Na vandaag is het 14 dragen droog en kunnen we het onderwerp verplaatsen naar droogte en bosbranden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:20 schreef PzKpfw het volgende:
Het kan ook godverdomme nog geen uur droog blijven.
Ik wil mijn balkon schoonmaken, door een achterlijk ontwerp is het een houten balkon die in de olie gezet moet worden, en dat kan alleen als het droog is. 2 weken droog zou perfect zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:22 schreef Drass het volgende:
[..]
Na vandaag is het 14 dragen droog en kunnen we het onderwerp verplaatsen naar droogte en bosbranden.
Ik duim voor je dat het droog blijft.quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:42 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik wil mijn balkon schoonmaken, door een achterlijk ontwerp is het een houten balkon die in de olie gezet moet worden, en dat kan alleen als het droog is. 2 weken droog zou perfect zijn.
Akkoord. Prachtig guur en rauw weer vandaag. Heerlijk hollandsch zeilweer, regen in het gezicht. Blosjes op de wangen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Lekker rauw mannelijk Hollands weertje zeker, of niet @:Rambodirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |