Ben benieuwd of de EF5 droogte eindelijk verbroken is gisteren, was echt een flinke uitbraak.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
Vanavond dit eens even volgen. High risk komt niet vaak voor. En een enorm gebied.
[ twitter ]
Maar geen zonquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt gelukkig mee deze ochtend qua regen
Na vandaag is het 14 dragen droog en kunnen we het onderwerp verplaatsen naar droogte en bosbranden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:20 schreef PzKpfw het volgende:
Het kan ook godverdomme nog geen uur droog blijven.
Ik wil mijn balkon schoonmaken, door een achterlijk ontwerp is het een houten balkon die in de olie gezet moet worden, en dat kan alleen als het droog is. 2 weken droog zou perfect zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:22 schreef Drass het volgende:
[..]
Na vandaag is het 14 dragen droog en kunnen we het onderwerp verplaatsen naar droogte en bosbranden.
Ik duim voor je dat het droog blijft.quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:42 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik wil mijn balkon schoonmaken, door een achterlijk ontwerp is het een houten balkon die in de olie gezet moet worden, en dat kan alleen als het droog is. 2 weken droog zou perfect zijn.
Akkoord. Prachtig guur en rauw weer vandaag. Heerlijk hollandsch zeilweer, regen in het gezicht. Blosjes op de wangen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Lekker rauw mannelijk Hollands weertje zeker, of niet @:Rambodirk
quote:Op zondag 2 april 2023 01:38 schreef Kriegel het volgende:
Zo, nou is het wel even genoeg geweest met die schijtregen hee.
Lekker veel zonquote:Weerbericht Nederland
Het weer vandaag (Zondag) en morgen (Maandag)
In het midden en zuiden komen flink wat wolken voor en die trekken slechts langzaam verder zuidwaarts weg. De noordelijke helft van het land is al vrij zonnig. Vanmiddag breekt op steeds meer plaatsen de zon door, maar Brabant en Limburg kunnen tot de avond met bewolking te maken houden. Er staat een koude noordoostenwind en daarbij komen de maxima uit rond 10 graden. Vannacht vriest het regionaal met 0 tot -3 graden, gevolgd door een zonnige maandag. Het blijft echter fris met temperaturen tussen 8 en 10 graden.
Fris ja, maar de zon komt eraan in het zuiden!quote:Op zondag 2 april 2023 10:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ah fijn de regen heeft plaats gemaakt voor een smerig koude wind.
Lekker toeren op je motor!quote:Op zondag 2 april 2023 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zon.![]()
Jammer dat de eerste motors weer van stal gehaald worden.
Alle remmen los na de 1-3. Of lag je al naakt tijdens?quote:Op zondag 2 april 2023 17:03 schreef Oriente het volgende:
10 graden maar hier op het balkon in de zon is het eerder 20, lig lekker nakend op het balkon
Arend Martijn helpt de gemiddelde FOK!ker wel naar een climax jaquote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle remmen los na de 1-3. Of lag je al naakt tijdens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |