Stinkend waarschijnlijk naar frituur.quote:
Ik had niet anders verwacht.. waarschijnlijk om hem rustig te houdenquote:
Het is toch ook slechtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahaha Lieve Dot, je bent wel een beetje zuur met je TT
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:42 schreef ti5490 het volgende:
Ik denk dat het vanavond helemaal weer gaat losbarsten met drank en muziek
Geen commentaar op users was hetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan zo op de bank bij JW en Esther😉quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo meteen een wijnproeverij met bierquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Kan zo op de bank bij JW en Esther😉
Nu hebben de Bep en Wendy en bruiloft zeikers de kans om naar de buren te gaan, zitten ze toch stiekum allemaal mee te kijken..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:42 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap dat geklaag niet zo , maar zal wel omdat het babs is
Anders kan ik niet echt een reden bedenken om hier nog wat topics vol te zeuren met hoe slecht dit is
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan zo op de bank bij JW en Esther😉
Dat is ze nog het belangrijkstequote:
De buren? Welke buren?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Nu hebben de Bep en Wendy en bruiloft zeikers de kans om naar de buren te gaan, zitten ze toch stiekum allemaal mee te kijken..
Dat vertelde Babette vooraf ook, dat het vooral de dag van Wendy was.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp dat het de grote wens van Wendy was om ooit te trouwen en daarom hebben ze dit bedacht en voor haar gedaan.
Ja en dat is niet echt slim ivm de vogeltjes.. ik niet dat iemand daar aan gedacht heeftquote:
Als bestie regel je dat dan voor haarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp dat het de grote wens van Wendy was om ooit te trouwen en daarom hebben ze dit bedacht en voor haar gedaan.
Vind het ook een poppenkast uit de 'cringe categorie', maar ze zijn heel creatief geweest en het is nog altijd beter dan dat eindeloze biljarten, kaarten en onverstaanbaar konkelenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Nu hebben de Bep en Wendy en bruiloft zeikers de kans om naar de buren te gaan, zitten ze toch stiekum allemaal mee te kijken..
Dan vind ik het leuker om zo iemands wens uit te laten komen, dan die doelen als Wiskunde leren in de loodsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vertelde Babette vooraf ook, dat het vooral de dag van Wendy was.
Bij mij heeft heeft het niets met Babette te maken. Ik vind het leuk, omdat het zo slecht is.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:42 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap dat geklaag niet zo , maar zal wel omdat het babs is
Anders kan ik niet echt een reden bedenken om hier nog wat topics vol te zeuren met hoe slecht dit is
Gewoon een grote grap, vind het echt geweldig gefixt..chapeau voor de bewoners wat wel goed hebben mee gewerkt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook een poppenkast uit de 'cringe categorie', maar ze zijn heel creatief geweest en het is nog altijd beter dan dat eindeloze biljarten, kaarten en onverstaanbaar konkelen
SLaapt slecht en net gehuildquote:
Is dat niet met alle RLS's ? Ik snap dat geklaag niet zoquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij mij heeft heeft het niets met Babette te maken. Ik vind het leuk, omdat het zo slecht is.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:52 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe: Wanneer gaan jullie zoenen?
Wendy: Eh...we hebben bloed.
Nee, ze zegt net dat ze niet wil neptrouwenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wilde ze ook trouwen met Mirthe?
Aanvaring met Marciano heb het zelf niet meegekregenquote:
Klagen hoort erbij, bij elke RLSquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat niet met alle RLS's ? Ik snap dat geklaag niet zo
Wat heeft Marciano gezegd dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds door de woorden van Tiano
Mm okay. Straks de filmpjes maar even terugkijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aanvaring met Marciano heb het zelf niet meegekregen
Ja als mensen zitten te kaarten, biljarten of pingpongen dan snap ik dat nogquote:
Ach lekker laten klagen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja als mensen zitten te kaarten, biljarten of pingpongen dan snap ik dat nog
Haha zal Kenzy leuk vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe wil ook een soort van zustertrouwen met Eunice, maar misschien moeten ze het anders doen, want nu klagen al veel mensen dat het het hele weekend over Babette en Wendy gaat......SW
JW klaagt van naturequote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:58 schreef pingu66 het volgende:
JW eet een pasteitje met gehakt ,kruiden en wortel en zegt : het is deeg met fricandel, wat een tering zakkenwasser is het toch.
Janet heeft het pak ingenomen. Zit iets beter nuquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
past hem goed nu, hij kan er alleen niet mee autorijden
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Janet heeft het pak ingenomen. Zit iets beter nu
Kenzi heeft haar jas toch al aan..mag ze meteen de poort uit..zo lang ze maar haar nieuwe boeken achter laat..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar groep Erik/JW voor de komende eliminatie
Stick to the plan dus iedereen van die club gaat op Bep
Gaat nog leuk worden
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Kenzi heeft haar jas toch al aan..mag ze meteen de poort uit..zo lang ze maar haar nieuwe boeken achter laat..
Ik zat hetzelfde hardop te zeggen, m'n man zegt zo gaat t , maak je druk om de tv hahahah.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:58 schreef pingu66 het volgende:
JW eet een pasteitje met gehakt ,kruiden en wortel en zegt : het is deeg met fricandel, wat een tering zakkenwasser is het toch.
Wie?? Je man of JWquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik zat hetzelfde hardop te zeggen, m'n man zegt zo gaat t , maak je druk om de tv hahahah.
Maar echt wat een vuile vies jaloerse man is t .
Babs zei gisteren, ze gaan het in drieen delen ivm plakken voor de uitzending, daarom mogen ze maar steeds 1.5 u muziek draaien..krijgen een diner, en in de avond een feestje.quote:
geen schaamtequote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:14 schreef Setje72 het volgende:
Ik snap het niet zo...lijkt alsof Wanda denkt dat Yvar geen tv kijkt ofzo...zou achter gewoon zeggen dat geneuk word niet uitgezonden?
Of ze zeggen neuken en je komt ver..wie weet finaleplekquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:14 schreef Setje72 het volgende:
Ik snap het niet zo...lijkt alsof Wanda denkt dat Yvar geen tv kijkt ofzo...zou achter gewoon zeggen dat geneuk word niet uitgezonden?
Met Wanda heb ik niet zo'n moeite , ja ze heeft soms een vette bek , net als een hoop anderen daarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:12 schreef humpty het volgende:
Kan gewoon niet naar Wanda luisteren met haar grote bek
DAn was GJ wel met Babet in bed gedoken of JW met Estherquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Of ze zeggen neuken en je komt ver..wie weet finaleplek
zoiets hoorde ik net iddquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Babs zei gisteren, ze gaan het in drieen delen ivm plakken voor de uitzending, daarom mogen ze maar steeds 1.5 u muziek draaien..krijgen een diner, en in de avond een feestje.
Het kwam erop neer dat het niet alleen om haar draait en dat er ook wel eens momenten zijn geweest dat zij aan het lachen was in de kamer terwijl er iemand sliep. En dat als er 8 mensen zeggen dat je zo vaak chagrijnig bent ( ongeacht de oorzaak)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft Marciano gezegd dan?
Zo dan, dat is duidelijk taalquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat het niet alleen om haar draait en dat er ook wel eens momenten zijn geweest dat zij aan het lachen was in de kamer terwijl er iemand sliep. En dat als er 8 mensen zeggen dat je zo vaak chagrijnig bent ( ongeacht de oorzaak)
Je naar jezelf moet kijken en toegeven dat het waar is.
Kenzy zei: er zijn er niet zoveel die dat zeggen alleen bepaalde mensen. Marciano zei toen:Nee er zijn er ook die het niet recht in je gezicht zeggen.
Dit zeg ik je eerlijk,doe ergens mee
Niet letterlijk maar zoiets ging het gesprek.
Werd een keer tijd dat iemand haar de waarheid verteldquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat het niet alleen om haar draait en dat er ook wel eens momenten zijn geweest dat zij aan het lachen was in de kamer terwijl er iemand sliep. En dat als er 8 mensen zeggen dat je zo vaak chagrijnig bent ( ongeacht de oorzaak)
Je naar jezelf moet kijken en toegeven dat het waar is.
Kenzy zei: er zijn er niet zoveel die dat zeggen alleen bepaalde mensen. Marciano zei toen:Nee er zijn er ook die het niet recht in je gezicht zeggen.
Dit zeg ik je eerlijk,doe ergens mee
Niet letterlijk maar zoiets ging het gesprek.
Ze houdt zoveel van haar exquote:
Weet je hoe vermoeiend het is om de hele dag JW in de gaten te houden en te volgen?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend het is om de hele dag JW in de gaten te houden en te volgen?
Dat dacht ik ook, maar waarom wordt dat ding dan weg gereden?quote:
Film avondquote:
De box stond binnen en werd door Imadiddin naar buiten gereden met de hoes erover.quote:
Maar dus ook filmavondquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heen en weer gesleep met die muziekbox ken ook niet goed zijn hoor lijkt mij.
Ja ik zag het, snap het ook niet, om te voorkomen dat ze meer muziek afspelen denk ik want dat heen en weer gerij met dat ding lijkt me niet goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De box stond binnen en werd door Imadiddin naar buiten gereden met de hoes erover.
Kim ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Wendy is een beetje van big fat gypsy wedding
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Wendy is een beetje van big fat gypsy wedding
Dat werd hier net gezegd?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Toch niet vanavond , is dit niet morgen??
Ik las het ook hier en heb verder geen idee of het waar is, we zullen het nog wel horen of zien wat de plannen allemaal zijn, voorlopig zijn bzw aan het lullen over anderen nu, net ook over Kenzy.quote:
Hoorde ik het toch goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Marciano hebben vannacht de tabak van Kenzy opgemaakt.
Ik vind Kenzy een arrogante bitch, maar daar zou ik ook de pest over in krijgen.quote:
Ik denk dat er dan binnen 10 minuten fysiek gevochten wordt.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer komen de gasten. Ze hadden ons eigenlijk uit moeten nodigen en dan zeggen wat we hier typen. Cool
Ik zou zaterdag wel een rare dag vinden voor een film ,maar ik heb zelf niets over de datum meegekregenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het ook hier en heb verder geen idee of het waar is, we zullen het nog wel horen of zien wat de plannen allemaal zijn, voorlopig zijn bzw aan het lullen over anderen nu, net ook over Kenzy.
Aaah daarom dus boosquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was 3.30 uur vannacht zou ik ook pissig om worden Eunice klaagde er ook al overquote:
Een bierproeverij, taart aansnijden, diner, feest..dan zie ik geen ruimte om ook nog een filmpje mee te pikken, ik dacht echt morgen rond het middaguur, daar waren er een hoop het niet mee eens, maar we zien wel..immers de loods en opname dagen voor de uitzendingenquote:
Dat verklaard haar jankenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Het is ook behoorlijk flauw van die 2 dat ze dat gedaan hebben, ik zou ook bitchen dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Kenzy een arrogante bitch, maar daar zou ik ook de pest over in krijgen.
Klinkt heel logischquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Een bierproeverij, taart aansnijden, diner, feest..dan zie ik geen ruimte om ook nog een filmpje mee te pikken, ik dacht echt morgen rond het middaguur, daar waren er een hoop het niet mee eens, maar we zien wel..immers de loods en opname dagen voor de uitzendingen
Ik ga een portje biljarten met JWquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan binnen 10 minuten fysiek gevochten wordt.
Wie zei het hier, lynchen zullen we diegenequote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag wel een rare dag vinden voor een film ,maar ik heb zelf niets over de datum meegekregen
Om die tijd mag je inderdaad wel rekening houden met je medebewoners.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was 3.30 uur vannacht zou ik ook pissig om worden Eunice klaagde er ook al over
Hoor net dat Babette en Marciano shag van Kenzy hebben gejat vannacht
En Bep heeft dit vanmorgen meteen verteld, en dat ze het meteen terug kreeg!..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie zei het hier, lynchen zullen we diegene![]()
Is geintje he, zo zie je ook hoe snel dingen voor waar worden aangenomen terwijl we twijfelen.
Eigenlijk heb je alleen gestuntel gemistquote:
Ik wil op en neer springen met Kim dan, ADHD door de loods heen of geinen met Wendy.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga een portje biljarten met JW
Dat hoorde ik Babette net niet vertellen, maar dat zou wel netjes zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:32 schreef Silves het volgende:
[..]
En Bep heeft dit vanmorgen meteen verteld, en dat ze het meteen terug kreeg!..
Er werd door Rupert gezegd zaterdagavondquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Toch niet vanavond , is dit niet morgen??
Denk dat jij beter thuis kan blijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil op en neer springen met Kim dan, ADHD door de loods heen of geinen met Wendy.![]()
Of Esther KLATS doen.Oeh oeh oeh wil ook met mora en ruppie praten en dollen.
Maar het is sowieso raar dat ze rookt want ze heeft op rood gestaan bij de stelling over de shag. Van wie die shag komt mag Joost weten. Wellicht van Mattin. Maar flauw is het wel een beetje.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat jij beter thuis kan blijven
Ik heb het gehoord op de stream Rupert zei hetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie zei het hier, lynchen zullen we diegene![]()
Is geintje he, zo zie je ook hoe snel dingen voor waar worden aangenomen terwijl we twijfelen.
Daar heb ik vanmorgen wel iets van meegekregenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Babette net niet vertellen, maar dat zou wel netjes zijn.
Dat vond Eunice dus ook. Van Kenzy weet ik niet wat ze gezegd heeft heb dat niet gehoordquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om die tijd mag je inderdaad wel rekening houden met je medebewoners.
Als je het gehoord heb zal het wel kloppen. We zullen je niet lynchen dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord op de stream Rupert zei het
Nee, ze zei net dat het haar niet boeide de shag van Kenzy gepakt te hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Babette net niet vertellen, maar dat zou wel netjes zijn.
Als het haar shag was, dan is het normaal dat je daar niet zomaar gebruik van mag maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar het is sowieso raar dat ze rookt want ze heeft op rood gestaan bij de stelling over de shag. Van wie die shag komt mag Joost weten. Wellicht van Mattin. Maar flauw is het wel een beetje.
Ja zou ook een wijnproeverij zijn vanmiddag die is er ook niet geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je het gehoord heb zal het wel kloppen. We zullen je niet lynchen dan.![]()
Het is sowieso een rare dag waar niets duidelijk is, slecht georganiseerd of zo.
Dat ballet gedoe was gisteren toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou ook een wijnproeverij zijn vanmiddag die is er ook niet geweest
Ik heb dat dansje van Eunice en Mirthe ook niet gezien
Maar de dag is nog niet voorbij alles kan nog
De wijnproeverij is een bierproeverij geworden en die komt misschien nog want dat is inderdaad gezegd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou ook een wijnproeverij zijn vanmiddag die is er ook niet geweest
Ik heb dat dansje van Eunice en Mirthe ook niet gezien
Maar de dag is nog niet voorbij alles kan nog
Is gewoon in de keuken aan het helpenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:38 schreef pingu66 het volgende:
Jeffrey heeft schijt en is weer in de mopper stand en is boos op "het volk"
Hij liep net mopperend door de keuken over dat hij schijt had en over dingen doen voor dit volk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is gewoon in de keuken aan het helpen
Even kort, omdat ze begonnen waren met de fredding en hij had gezegd dat ze nog 2 minuten moesten wachten op die dingen in de frituur.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij liep net mopperend door de keuken over dat hij schijt had en over dingen doen voor dit volk.
Ze hebben vanmorgen vroeg toen iedereen sliep nog geoefendquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ballet gedoe was gisteren toch?
Ik denk dat die wijnproeverij niet doorging ivm geld
Zijn biertje is natuurlijk gratisquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:47 schreef Puzzie het volgende:
JW ook klagen over de fredding , maar gelukkig heeft het geen geld gekost .
Ik dacht dat het over iets anders ging, maar dat was ook wel erg flauw, ik snap niet waarom ze hem niet even geroepen hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Even kort, omdat ze begonnen waren met de fredding en hij had gezegd dat ze nog 2 minuten moesten wachten op die dingen in de frituur.
Moet eigenlijk friending zijn, dat staat ook op het bord in de keukenquote:
Ooh ik dacht dat ze dat gisteren hadden gedaan? Ik heb ze wel in hun zelfgemaakte balletpak zien oefenen voor de generalequote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen vroeg toen iedereen sliep nog geoefend
Ik heb niet gezien of gelezen gisteren dat ze het ten uitvoer hebben gebracht?
Ze hebben wel geroepen, maar die dingen moesten nog 2 minuten en daar wilden ze niet op wachten. Beetje flauw en hij was wel samen met Kim voor het eten bezig voor iedereenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over iets anders ging, maar dat was ook wel erg flauw, ik snap niet waarom ze hem niet even geroepen hebben.
Flauw!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben wel geroepen, maar die dingen moesten nog 2 minuten en daar wilden ze niet op wachten. Beetje flauw en hij was wel samen met Kim voor het eten bezig voor iedereen
Begon met mopperend binnen komen en zeggen ik heb schijt toen Eunice er iets van zeiquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is gewoon in de keuken aan het helpen
Heeft Marciano denk ik aan Babet verteldquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Babette vertelt het podcastverhaal aan Wendy in de kas
@:puzzie
Ik zag het /zie hetquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Babette vertelt het podcastverhaal aan Wendy in de kas
@:puzzie
Ach natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft Marciano denk ik aan Babet verteld
Ik dacht Isaac, maar na haar nacht met Marciano in de kas klinkt dat ook logisch.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het /zie het![]()
[ afbeelding ]
Ik heb alleen gemist wie dat haar heeft verteld
Ja want Marciano wist het welquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht Isaac, maar na haar nacht met Marciano in de kas klinkt dat ook logisch.
Babet zei net: Vertel maar niet aan Zoequote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
oh zoe zat er niet bij, alleen babs en wendy dus net.
Die is gek zeg...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben het over Isaac, dat hij al 6 maanden droog staat en dat hij moeite heeft met Zoe die in korte jurkjes langsloopt
Na al die tijd krijgen we dan toch nog wat te horen over die podcastquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zei net: Vertel maar niet aan Zoe
kan ik me niet voorstellen, het is nog een kind van 22, Isaac is 40quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben het over Isaac, dat hij al 6 maanden droog staat en dat hij moeite heeft met Zoe die in korte jurkjes langsloopt
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:57 schreef pingu66 het volgende:
Nu nog het bommetje Eunice en JW nog meer alcohol en.........
Nogal, ik snap ook niet dat Babette en Wendy dat niet uit haar hoofd praten.quote:
En veel te ordinairquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen, het is nog een kind van 22, Isaac is 40
Irritant idd ... die breekt altijd in de gesprekkenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
Zoe dus weer een gesprek verpest en het gaat nu weer over seks.
Zoe had tegen Isaac gezegd, wat maakt het uit jij praat wat krom is toch weer rechtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen, het is nog een kind van 22, Isaac is 40
Ze snapt het nietquote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Maar Erik doet gewoon vriendelijk
Dat dus, telkens weer.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:11 schreef Silves het volgende:
En weer Zooitje die een mooi gesprek onderbreekt..
Het zal wel liggen aan het feit dat je mobiel post , want je post vaak dingen dubbelquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de tuin op dat groene bankje.
[..]![]()
Babette zit er niet voor het geld. Kuchquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap het niet, waarom veroordelen ze mensen die daar voor het geld zitten
Dat was toch de insteek een jaar lang spellen spelen en dan met 1 miljoen naar huis gaan?
Nee die zit daar idd niet voor het geld, maar hier wordt dat wel beweerdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette zit er niet voor het geld. Kuch
Dat is niet waar maar goed , 'wij 'vinden van welquote:
Oh kom op tuurlijk voor de poen. De eerste BB gasten hadden nog wat fame maar deze lui zijn snel vergeten.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar maar goed , 'wij 'vinden van wel
Okayquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kom op tuurlijk voor de poen. De eerste BB gasten hadden nog wat fame maar deze lui zijn snel vergeten.
Waarom zit Babette er dan? Jaartje rustquote:
Ze zitten er voor de poen e/o in de hoop bekend te worden of een leuke baan uit te slepen. Als je de meesten hoort klagen in de loods, dan zit je er niet voor een jaar vakantiequote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tja als je zelf toch aan het invullen bent , prima toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zit Babette er dan? Jaartje rust
Ja daar zijn ze er wel voor ingegaan dat ze dit met het geld mochten doen wist men niet dat is er later bijgekomenquote:
Om te trouwenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zit Babette er dan? Jaartje rust
Ik zou graag weten waarom je dan mee doet ipv de poen. Ik zou me niet schamen als ik het voor het geld zou doen iig.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tja als je zelf toch aan het invullen bent , prima toch?
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat Babette daar niet voor het geld zit. Maar als ik er naast zit, ben ik de eerste die dat ook toe zal geven.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee die zit daar idd niet voor het geld, maar hier wordt dat wel beweerd
Hahahaquote:
Als de oproep was geweest een jaar van je leven opgesloten zitten in een loods zonder contact met buiten en spelletjes doen en alleen de roem voor de winnaar had niemand zich opgegeven. Dat was bij BB 1 al zo daarna de gouden kooi en elk ander spel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij dat denkt prima toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat Babette daar niet voor het geld zit. Maar als ik er naast zit, ben ik de eerste die dat ook toe zal geven.
Nou ja wel belangrijk het draait om geld met dit spelletje.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij dat denkt prima toch?
Geld is niet voor iedereen daar de drijfveer, maar blijkbaar is voor de meeste mensen (ook hier) wel het belangrijkste. Want alles draait om geld zo te lezen.
Anyweez lekker belangrijk
Joh, voor veel mensen hier gaat het om het geld . Waarom zou je anders meedoen toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als de oproep was geweest een jaar van je leven opgesloten zitten in een loods zonder contact met buiten en spelletjes doen en alleen de roem voor de winnaar had niemand zich opgegeven. Dat was bij BB 1 al zo daarna de gouden kooi en elk ander spel.
Je vult het zelf al inquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh, voor veel mensen hier gaat het om het geld . Waarom zou je anders meedoen toch?
Als ik op geld zou azen en geil was op aandacht, had ik me wel opgegeven. Al kreeg ik een miljoen zonder er iets voor te hoeven doen en daar een jaar moeten zitten, had ik het nog niet gedaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh, voor veel mensen hier gaat het om het geld . Waarom zou je anders meedoen toch?
Ik welquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik op geld zou azen en geil was op aandacht, had ik me wel opgegeven. Al kreeg ik een miljoen zonder er iets voor te hoeven doen en daar een jaar moeten zitten, had ik het nog niet gedaan.
Voor veel mensen is geld een drijfveer. Helaas zeg ik erbijquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij dat denkt prima toch?
Geld is niet voor iedereen daar de drijfveer, maar blijkbaar is voor de meeste mensen (ook hier) wel het belangrijkste. Want alles draait om geld zo te lezen.
Anyweez lekker belangrijk
quote:
Wat zou dan in godsnaam de drijfveer wezen om hier aan mee te doen?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor veel mensen is geld een drijfveer. Helaas zeg ik erbij
Het heeft ze veel energie gekost zo te zienquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Topfeest!
Maar voor een een kleine groep dus niet .quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor veel mensen is geld een drijfveer. Helaas zeg ik erbij
Roem, BNer (bekende Nederlander)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zou dan in godsnaam de drijfveer wezen om hier aan mee te doen?
Ik heb nu al zo vaak dingen uitgelegd ,maar blijkbaar komt het niet binnenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:49 schreef pingu66 het volgende:
Als er iemand een luxe poes is is het Babette wel.
Nouquote:
Laat lekker gaan joh. Iedereen heeft wel een mening. Ontkom je niet aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nu al zo vaak dingen uitgelegd ,maar blijkbaar komt het niet binnen
Ik vind het wel best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |