Hopen dat Frankrijk het wel goed vindt zoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb serieus ook niet echt een idee wat je nu nog zou kunnen doen. Beetje rondspelen achterin ofzo?
Tja.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Misschien wat sneller spelen ipv 5 seconden wachten en dan breed
Tegen Tsjechië?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vraag me af wat de laatste keer was dat ik het zo zwaar had tijdens een Oranje-wedstrijd.Die totale onkunde.
Geef je oprecht een fuck om zo’n verkapt oefenpotje?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vraag me af wat de laatste keer was dat ik het zo zwaar had tijdens een Oranje-wedstrijd.Die totale onkunde.
Ecuador WK? Italie NL? Turkije WK kwali?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik weet dat jij ons dierbare vaderland niet echt een warm hart toedraagt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef je oprecht een fuck om zo’n verkapt oefenpotje?
Ik vermaak me eigenlijk wel
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon Zweden België opgezet. Hopelijk valt Zlatan zo in.
De Feyenoorders hier zijn zulk slecht voetbal niet gewend.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Enkele users nemen het allemaal wel heel erg serieus.
Tegen Qatar?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zeker, en Timmy Simons bij Belgie ook.quote:
Gaf je in ieder geval bar weinig weg. Dit is me een middelmatige bende, je hebt constant het idee dat er nog een goal kan vallen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ecuador WK? Italie NL? Turkije WK kwali?
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De Feyenoorders hier zijn zulk slecht voetbal niet gewend.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker, en Timmy Simons bij Belgie ook.
erg mooi voor karinaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Opgeroepen na een jaar blessure en 68 minuten speeltijd
wat zou je dan voor leuks doen met sjek in badquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat je een leukere avond zou hebben met Sjek in bad dan het bekijken van dit Oranje
3 jaar lang tongen met Tom Egbers is nog leuker dan deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:00 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat je een leukere avond zou hebben met Sjek in bad dan het bekijken van dit Oranje
haha nou zegquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:02 schreef VacaLoca het volgende:
Haha het zou maar WK finale zijn en de winnende vrije trap
Ik zie dat Vertonghen ook nog steeds basis staat bij de Belgen. Wanneer gaan die nu eens verjongen.quote:
Die hebben met Lavia, Onana en Vermeeren nu alweer een betere lichting dan Nederland.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie dat Vertonghen ook nog steeds basis staat bij de Belgen. Wanneer gaan die nu eens verjongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |