quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Oh, ik dacht dat het live is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De opnames zijn ook niet van gister, die zijn eerder gemaakt.
beetje rare manier idd. Doe chill tegen 'm.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ze is hem aan het voorbereiden op de afwijzing
Volgens mij wil ze stiekem welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Ja sneuquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Wtfquote:
Waar knapte ze op af?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Is een dingetje bij donkere mannen, hip, net als toen/nog steeds zo'n oorbel met kruisje.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie niet vaak mannen met parelkettingen
Ze wil het nog wel proberen om haar ouders te pesten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Oud, dat sierraad niet goed, nul flirterige sfeer..
Al die red flags nu al
Maneskin manquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie niet vaak mannen met parelkettingen
stukje voodooquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is een dingetje bij donkere mannen, hip, net als toen/nog steeds zo'n oorbel met kruisje.
Ik ga eens opletten, kralenkettingen zie ik wel vaak, maar parels niet echt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is een dingetje bij donkere mannen, hip, net als toen/nog steeds zo'n oorbel met kruisje.
Daarom nooit met dit soort programma’s meedoen, krijg je dit soort grappen nietquote:
Haha die ober was even z'n wingman.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
Hij wil kijken of die donkere een grote piemel heeft
Vol zelfvertrouwen jijquote:
Dit waren toch ook gewoon donkere kralen, of zag ik het niet goed?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga eens opletten, kralenkettingen zie ik wel vaak, maar parels niet echt.
Ik wacht wel even tot Abbey Hoes weer single is.quote:
Keihard kapot maken die relatiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot Abbey Hoes weer single is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
idd minimaal caramel-skinquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Als ik een halfbloedje zou daten en deze griet zou mijn date zijn, zou ik me beflikkerd voelen hoor
Prettig weekend allenquote:
Waar ga jij dan heen?quote:
Ik date geen mannen die gamen. Bedankt.quote:
Met jou wel een schoenenshopdategame. Sander.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met jou wel een schoenenshopdategame. Sander.
Terecht!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik date geen mannen die gamen. Bedankt.
Stukje borderline?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:52 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emoties als er geen First Dates is
Nou ja de 'haha' was mijn inziens veelzeggend. Of heb zou je toch voor @Sked kiezen? Jij ontweek de vraag in eerste instantie. Toen wilde ik er eigenlijk geen woorden meer aan vuil makenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Sked
Na 24 uur sturen we user @:onlogisch een reminder.
Ik denk dat, zoals ik ze ‘ken’, alle drie prima gezelschap zijn om een drankje mee te doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja de 'haha' was mijn inziens veelzeggend. Of heb zou je toch voor @:Sked kiezen? Jij ontweek de vraag in eerste instantie. Toen wilde ik er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken
Je kent je eigen VBL bad niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NAMEN EN RUGNUMMERS FORUMGEBRUIKSTER @:Pisces29
Ik kan in het bekende bad heel goed onderlinge verhoudingen en (ontbrekende) sfeermomenten opnoemen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie ik het aardigst vind hoeft toch niet overeen te komen met wie jij het aardigst vindt
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan in het bekende bad heel goed onderlinge verhoudingen en (ontbrekende) sfeermomenten opnoemen.
Tot maandag!quote:
quote:
quote:
Ja hoor de aardigstequote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat, zoals ik ze ‘ken’, alle drie prima gezelschap zijn om een drankje mee te doen.
Verder gelachen omdat het een grappige vraag is en ik er ook meteen eentje uit zou kunnen pikken.
De aardigste.
Jij gaat met iemand wat drinken die je een lompe hark vindt?quote:
Wat aandoenlijk hè, echt een lieverd.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij lijkt zich nogal druk te maken om weinig
Gelukkig maakt dat in het bad niet uit. Haai haai.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Terug van werk, gegeten, nu met koffie klaar voor FD.
Niet gedoucht.
Die voorste in roze zag er wel lekker thicc uitquote:Op maandag 27 maart 2023 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
Hallo,
Nog net op tijd voor de lingerie reclame.
Ik weet waar ik moet zijn als straks het hele band stinkt.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dat in het bad niet uit. Haai haai.
Hey halloquote:Op maandag 27 maart 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Het eerste warme bad en inclusieve avondje van de week
Leslie?quote:
Moet ik knijpers uitdelen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet waar ik moet zijn als straks het hele band stinkt.
in het intro'tjequote:
gayquote:Op maandag 27 maart 2023 19:29 schreef Sked het volgende:
Ik laat mijn haar niet knippen door vrouwen
Piano van @Poefbank kan ik altijd waarderenquote:
Vertel ons meerquote:Op maandag 27 maart 2023 19:29 schreef Sked het volgende:
Ik laat mijn haar niet knippen door vrouwen
Vast alleen naar het gezichtquote:Op maandag 27 maart 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Zou op mijn tweede date met haar naar het zwembad gaan. Ben benieuwd wat er onder die laag makeup zit.
Toen zei je; “Je doet het verkeerd kutwijf!”quote:Op maandag 27 maart 2023 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was er werkelijk nooit tevreden mee, terwijl ik best duidelijk was.
zat aan flip van der kuil te denkenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Hij ziet eruit als Spike en Joey van Di-Rect
Heb je dit gezegd tegen Nancy?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was er werkelijk nooit tevreden mee, terwijl ik best duidelijk was.
Ik ga geen ruzie zitten maken als zij de schaar in de handen heeftquote:Op maandag 27 maart 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toen zei je; “Je doet het verkeerd kutwijf!”
ooohhhwwwwquote:
Je moet sowieso geen ruzie makenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga geen ruzie zitten maken als zij de schaar in de handen heeft
Voor ABELGOD?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
145 euro Arena kaartje @:dkup
Slaan we over?
Vertel ons meerquote:
Ja zat net nog even te kijkenquote:
daar heb ik Sked aanquote:Op maandag 27 maart 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet altijd Sked genoemd te worden.
Ik kan het nog niet loslatenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet altijd Sked genoemd te worden.
Elton Johnquote:Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
wie denkt in vredesnaam dat gele glazen helpen qua uiterlijk
Komt warmer over dan blauwquote:Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
wie denkt in vredesnaam dat gele glazen helpen qua uiterlijk
Ik denk dat ze daarom een grote bril heeft.quote:
Iets van 23 juni oidquote:
Nu denk ik nog meer dat alles te groot isquote:Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom een grote bril heeft.
“Dan valt de neus minder op!”quote:Op maandag 27 maart 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom een grote bril heeft.
werkt dat ook bij vrouwen?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu denk ik nog meer dat alles te groot is
Jep. Zoveel geluid voor een bagger locatie. Zonde.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het geluid is toch helemaal kut in de Arena? Daarnaast zal hij het wel afblazen
Jammer dat @Nine. er niet is. Anders was de cirkel rond.quote:
Dat weet ik nietquote:
Jammer wel. Twee keer in Brussel en maar een keertje in Nederland.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep. Zoveel geluid voor een bagger locatie. Zonde.
Vertel ons meerquote:Op maandag 27 maart 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
Als je dat zelf niet hebt zou ik dat "wauw" heel snel loslaten.
Als je zelf niet de "wauw" factor hebt maar het wal van iemand anders verwacht dan ben je in mijn optiek kansloos.quote:
Denk dat jongen met tunnels het geen punt vindtquote:Op maandag 27 maart 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
best ongepast om die kut hoed op te houden bij het eten.
Ze is stiekem kalend misschien?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
best ongepast om die kut hoed op te houden bij het eten.
Amerika deskundigenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:40 schreef RipCity het volgende:
gaan ze nou 10minuten lang lullen over Wendy's,TGI en Cheesecake factory?
Ik hoop dat ze niet meeleestquote:Op maandag 27 maart 2023 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het lijkt zo'n nepneus met bril eraan uit de feestwinkel
1 keer geweest en doen alsof die local isquote:
Ik kan er niks meer van maken, ook ik heb m’n grenzenquote:
Pinpas verstoppen dan maarquote:Op maandag 27 maart 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Deze gaat direct shoppen met je creditcard.
Zou haar eventueel wel doen als het moet.
Deze doet er wel een happy end bijquote:Op maandag 27 maart 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
Administratief medewerker, ze ziet er heel anders uit
We laten @Sked opruimenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig eigenlijk wel. Vriendelijk meisje.
Dat mocht ik niet zeggen netquote:
Bestek mee in de zijzakkenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:43 schreef RipCity het volgende:
Wat een oerlelijke spijkerbroek. Gaat die zo skaten?
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Hoog water is niet overdreven, dit kan gewoon door als korte broek.
@KingRolandquote:Op maandag 27 maart 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is deze match. Ze dachten we doen het Aziaatje voor de smeerlap
Grenzeloos Verliefd GENOTquote:Op maandag 27 maart 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is deze match. Ze dachten we doen het Aziaatje voor de smeerlap
Ze is ijdel genoeg om het te willen stoppen, pluspuntquote:Op maandag 27 maart 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja val wel op beetje thicc maar dit is echt iets wat veel zegt over het karakter inderdaad.
Heerlijke televisiequote:
Dat wel, maar eindresultaat is toch een minpuntje na deze afweging.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is ijdel genoeg om het te willen stoppen, pluspunt
Karakterloos dat het zo moest
Naja je hebt wel bouw en bouw zeg maarquote:
We willen @DKUp niet wegjagen op de maandagquote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Waar zouden jullie nog een keer naar toe willen?
Antarctica.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Kuthonden dat soortquote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Pekineesjes hebben ook altijd zo een muizerig stemmetje
Muricaquote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Overal al geweest.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 maart 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We willen @:dkup niet wegjagen op de maandag
Overal?quote:Op maandag 27 maart 2023 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Overal al geweest.
Dus misschien Giethoorn dan maar.
Atypical kan ik niet meer loskoppelenquote:
Dit stukje genot heb ik toch even teruggekeken, doet me denken aan “Ik heb het nog nooit gedaan”, met het gourmetten op een slaapkamer. Genieten.quote:
Kazakhstanquote:Op maandag 27 maart 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Komt zij uit Georgië? Moeilijk te verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |