SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste lijkt me een schot zonder IR lock, het missile blijft in een rechte lijn vliegen, het maakt ook totaal geen stuurbewegingen. De tweede is sowieso ruim binnen het dode volume van het systeem (op zo'n korte afstand is de missile sturing nog niet gereed), logisch dat die mis gaat.quote:
Was die kneus al niet eens eerder voorbijgekomen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
James Vasquez blijkt een scammer te zijn die 3 miljoen aan donaties in eigen zak heeft gestoken en nu spoorloos is
De insiders die weten hoe zwak het Russische leger in werkelijkheid is nemen een voorschot op de uiteindelijke uitkomst en minimailseren hun verliezen.quote:
James Vasquez is nog wel onlinequote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
James Vasquez blijkt een scammer te zijn die 3 miljoen aan donaties in eigen zak heeft gestoken en nu spoorloos is
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was die kneus al niet eens eerder voorbijgekomen?
Ik had al ernstige twijfels toen ie voorbij kwam in een video van JohnnyFD en het verschil niet wist tussen een tank, APC en houwitser.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was die kneus al niet eens eerder voorbijgekomen?
De Iraniėrs zitten de laatste tijd ook de Azeris openlijk te bedreigen. Nu deze shit. Mogelijk willen de Iraniėrs afleiden van de interne issues met buitenlandse issues. Ze hebben weinig te winnen door openlijk de confrontatie op te zoeken met de Amerikanen. En een confrontatie met de Azeris krijgen ze ook de Turken Israėlisch en de Amerikanen op hun dak.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Offtopic maar wel interessant:
VS vs Iran mini oorlog nu in Syrie vanwege de aanval op de Amerikaanse basis door een Iraanse drone waarbij 1 dode en 5 gewonden vielen.
Amerikaanse airstrikes op Iraanse doelen en Iraanse tegenaanvallen op Amerikaanse basissen.
[ twitter ]
[ twitter ]
Heftige shit inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:46 schreef oheng het volgende:
Pfff zojuist de meest indrukwekkende close artillerie video gezien van deze hele vervloekte oorlog. Video is van het K-2 battalion, onderdeel van de 54e Gemechaniseerde Brigade. Voor zover ik weet vecht deze ergens in de buurt van Bakhmut.
Nee, heeft ermee te maken dat Armeniė een belangrijk doorvoerland is voor Iran richting rusland, die nu dreigt afgesloten te worden door Turkije en Azerbeijan.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Iraniėrs zitten de laatste tijd ook de Azeris openlijk te bedreigen. Nu deze shit. Mogelijk willen de Iraniėrs afleiden van de interne issues met buitenlandse issues. Ze hebben weinig te winnen door openlijk de confrontatie op te zoeken met de Amerikanen. En een confrontatie met de Azeris krijgen ze ook de Turken Israėlisch en de Amerikanen op hun dak.
2e poging was wel heel dichtbij ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:46 schreef oheng het volgende:
Pfff zojuist de meest indrukwekkende close artillerie video gezien van deze hele vervloekte oorlog. Video is van het K-2 battalion, onderdeel van de 54e Gemechaniseerde Brigade. Voor zover ik weet vecht deze ergens in de buurt van Bakhmut.
Edit: 54e Mech Brigade heeft hun basis IN Bakhmut.
De Iraniėrs en Russen zijn bang dat de Azeris en Armeniėrs vrede gaan sluiten waardoor de Russen en Iraniėrs minder belangrijk zullen worden, dus minder in te brengen hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:04 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, heeft ermee te maken dat Armeniė een belangrijk doorvoerland is voor Iran richting rusland, die nu dreigt afgesloten te worden door Turkije en Azerbeijan.
Zie kaart.
Waarom zou Amerika zich militair bemoeien met een Iran vs Azerbaijan oorlogquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Iraniėrs zitten de laatste tijd ook de Azeris openlijk te bedreigen. Nu deze shit. Mogelijk willen de Iraniėrs afleiden van de interne issues met buitenlandse issues. Ze hebben weinig te winnen door openlijk de confrontatie op te zoeken met de Amerikanen. En een confrontatie met de Azeris krijgen ze ook de Turken Israėlisch en de Amerikanen op hun dak.
Dat Oekraļners zich begeven in een trench voor volk en vaderland snap ik, maar journalisten die dat doen snap ik niet. Zo'n Marie colvin die uiteindelijk omkomt in Syriė is een extreme voorbeeld. Er is ook een film over haar expedities in verschillende oorlogsgebieden A Private War (2018) - Reference View - IMDbquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Angstige momenten wel voor BBC journalist
Israėl natuurlijk. De Amerikanen gaan Israėl echt niet alleen laten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waarom zou Amerika zich militair bemoeien met een Iran vs Azerbaijan oorlogVooral als Turkije en Israel al ermee bezig zijn? Die 2 zijn directe bondgenoten van Azerbaijan, de VS erbij lijkt me onhandig
De Amerikanen hebben Israel nog nooit met mankracht geholpen. Vanaf Yom Kippur in 1973 wel met materiaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israėl natuurlijk. De Amerikanen gaan Israėl echt niet alleen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |