Oh ik ga zo drinken, goed idee. Wat wankel op de beentjes vandaag.quote:
Ja voor kasseien lijkt me dit onwenselijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nat en vochtig is altijd pluspunt, maar niet als het de kasseien zijn.
Er zijn er inmiddels driequote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zou ook verbaasd zijn geweest als er nog zoiets zou zijn haha. Maar geslaagde dag dus?
Nee, is die ergens terug te kijken?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:21 schreef Tuindier het volgende:
Ik kijk ook altijd het liefst op de Belg
Heb je die docu over jumbo visma gezien? Vond ik ook erg mooi.
Qua tijdperk, ken je ook een zekere JP uit deze regio, werd rond 91 Nederlands kampioen tijdrijden bij de amateurs. Is zo ongeveer van jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh ik keek ook toen Eddy en mijn toenmalige dorpsgenoot Bert Oosterbosch wonnen![]()
In '91 was ik junior, en reed ik in jouw regio oa de ronde van Drenthe in ingekorte vorm als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Qua tijdperk, ken je ook een zekere JP uit deze regio, werd rond 91 Nederlands kampioen tijdrijden bij de amateurs. Is zo ongeveer van jouw leeftijd.
Tenminste, jij hebt ook wedstrijden gereden toch?
Een drama zeg je... Zijn er toen ook nog mensen verkeerd gereden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
In '91 was ik junior, en reed ik in jouw regio oa de ronde van Drenthe in ingekorte vorm als ik het me goed herinner.
En een criterium op een afgesloten parcours ergens daar in de buurt ook.. dat was een drama..
Nee er zat een hele korte steile helling in het parcours en veel renners kwamen van clubs in het westen van het land, waren laat ter plaatse en hadden geen proef-rondje kunnen rijden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een drama zeg je... Zijn er toen ook nog mensen verkeerd gereden?
Aha. Okay, ja die eerder genoemde JP is een keer verkeerd gereden met een tijdritquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee er zat een hele korte steile helling in het parcours en veel renners kwamen van clubs in het westen van het land, waren laat ter plaatse en hadden geen proef-rondje kunnen rijden.
Dus dat peleton met nog niet hun koers plannende jonge mongooltjes ontplofte vanaf de startlijn, vloog naar die bult, en de eerste 20 kwamen daar overheen en de rest stond op een grote hoop bovenop elkaar geparkeerd...
quote:
Ja da's een hele generatie verder.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Okay, ja die eerder genoemde JP is een keer verkeerd gereden met een tijdritEcht iets voor hem zeg maar, maar had je bouwjaar even bekeken, hij is vijf jaar ouder.
Jup. Dr hangt hier ook nog een rood-wit-blauw shirt van m'n pa, 1993, maar das volgens jouw rekenmethode 3,8 generaties eerderquote:
Staat op Amazon Prime, 6 afleveringen over hun 2022 seizoen. Erg mooi vond ik. Wolfpack staat daar nu ook, die heb ik nog niet gezien dus geen idee of dat een aanrader is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, is die ergens terug te kijken?
Ik vind sowieso het taaltje een enorme charme aan de sport toevoegen, op een dag als vandaag.
En zoals die voltallige crew van de lokale slager op de straathoek even in beeld komt..
thnx ga ik vanavond even aan beginnen. dan zijn de dames er toch nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:53 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Staat op Amazon Prime, 6 afleveringen over hun 2022 seizoen. Erg mooi vond ik. Wolfpack staat daar nu ook, die heb ik nog niet gezien dus geen idee of dat een aanrader is.
Ik wist heel niet van rare afrondregels. Wat leukquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:50 schreef sigme het volgende:
Ik heb eens even wat gerekend op m'n arbeidsduur. Als ik elke dag 2,5 uur minder ga werken, ga ik er zo'n ¤700 op achteruit bij gelijk blijvend compensatieverlofhoeveelheid (die laatste verschilt wat per contractsduur door rare afrondregels, dus die reken ik altijd zorgvuldig mee)
Toch wel interessant.. Dan zou ik nog maar 5 uur/dag werken...
Hmmmmmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |