Naar Noorwegen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:56 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie Dat is een boel op je bordje![]()
@:derLudolf buurjongen is naarstig op zoek naar alternatief voor die boot.
Hij en vriendje zouden 15 april afreizen. Zijn grote broer ging een jaar geleden.
Alleen toen had de trein oponthoud.
Namens moeders dank voor de link. ( die alleen te lezen is in de app 😉)
Iets anders gegeten?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:09 schreef Sarabi het volgende:
En dan wordt een deel van je bovenlip opeens dikZo ver als ik weet heb ik niets raars gedaan.
Heb ik ook al zitten denken maar zou bij een allergische reactie niet de hele lip dik worden?quote:
Misschien toch ongemerkt erop gebeten?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb ik ook al zitten denken maar zou bij een allergische reactie niet de hele lip dik worden?
Heb alleen rauwe paprika en brood met oudekaassalade op. Niets vreemds.
Ja zoiets zal het zijn. Hopelijk trekt het snel weg want we gaan vanavond weer bezorgen en ik zie er zo niet uitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien toch ongemerkt erop gebeten?
Was je bij risk factory?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Interessant ‘werk’dagje. Van alles gehoord over misbruik en zedenmisdrijven. Rondje gelopen over een terrein vol half uitgebrande en volledig gecraste auto’s (bhv/calamiteiten) en veel politie/brandweer. En als toetje een rondje door een loods waarin je verschillende noodscenarios kon uitspelen. Volgend teamuitje geregeld
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ok bedankt.
Ik stap zo op de fiets richting het bier.
Ja het verbaast me eigenlijk dat de rest niet gewoon parkeert en afstaptquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja het verbaast me eigenlijk dat de rest niet gewoon parkeert en afstapt
En dat we ook Rooks, van der Poel en Cancellara in een ander tijdperk hebben kunnen zien op diezelfde wegenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat we wel echt geluk hebben wat we in dit tijdperk leven en hun kunnen zien rijden. Maar voor de tegenstanders is her natuurlijk heel vervelend.
Hey zo oud ben ik niet héquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat we ook Rooks, van der Poel en Cancellara in een ander tijdperk hebben kunnen zien op diezelfde wegen
Euh ik keek ook toen Eddy en mijn toenmalige dorpsgenoot Bert Oosterbosch wonnenquote:
Jaquote:
Nat en vochtig is altijd pluspunt, maar niet als het de kasseien zijn.quote:
In het Belgische commentaar was de zinsvorm dan ook "liggen er nat en vochtig bij.."quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nat en vochtig is altijd pluspunt, maar niet als het de kasseien zijn.
Ook daarvoor geldt "altijd pluspunt, behalve bij kasseien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
In het Belgische commentaar was de zinsvorm dan ook "liggen er nat en vochtig bij.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |