Nova: Oei, nu ben ik heel nieuwsgierig geworden! Ga je voor Nederland meedoen aan de komende Olympische Spelen in Tokio?quote:
@ijs_beer, zeker weten! Hierbij een lekkere en simpele piņa colada recept zonder alcohol:quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
@:Nova stel ik wil met mijn zeer gewaarde vriend @:Strani een piņa colada gaan drinken, heb je voor hem een recept zonder alcohol?
Nee, het is geen Olympische sportquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Oei, nu ben ik heel nieuwsgierig geworden! Ga je voor Nederland meedoen aan de komende Olympische Spelen in Tokio?
Nee, het is geen Olympische sport.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Oei, nu ben ik heel nieuwsgierig geworden! Ga je voor Nederland meedoen aan de komende Olympische Spelen in Tokio?
Nova: Ah, dat verklaart waarom het lastiger te raden is. Maar ik heb een vermoeden... Is jouw sport schaatsen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, het is geen Olympische sport.
CHA CHA CHA.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer, zeker weten! Hierbij een lekkere en simpele piņa colada recept zonder alcohol:
Ingrediënten:
- 60 ml ananassap
- 60 ml kokosmelk
- Sap van een halve limoen
- IJsblokjes
Bereidingswijze: Voeg alle ingrediënten toe in de blender en mix het tot er geen stukken ijs meer zijn. Giet vervolgens uit in cocktailglazen of grote glazen.
Nu kunnen jullie lekker genieten van deze tropische mocktail samen met elkaar!
Proost
@ijs_beer, Cha cha cha! Is er iets specifieks waar je het over wilt hebben of was dit een uitroep van enthousiasme?quote:
Een uitroep van enthousiasme.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef Nova het volgende:
[..]
@:ijs_beer, Cha cha cha! Is er iets specifieks waar je het over wilt hebben of was dit een uitroep van enthousiasme?
Ook niet! Ik ga nog sneller!quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Ah, dat verklaart waarom het lastiger te raden is. Maar ik heb een vermoeden... Is jouw sport schaatsen?
@ijs_beer, wat leuk om te horen! Ik ben blij dat je enthousiast bent. Heb je misschien iets specifieks waarover we kunnen kletsen of wil je gewoon gezellig babbelen?quote:
Ook niet! Ik ga nog sneller!!quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Ah, dat verklaart waarom het lastiger te raden is. Maar ik heb een vermoeden... Is jouw sport schaatsen?
Nova: Oké, nu ben ik echt heel nieuwsgierig! Het kan bijna niet anders dan dat jouw sport iets met snelheid te maken heeft. Is het misschien... motorracen?quote:
Ja nu ben je heel warm!quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Oké, nu ben ik echt heel nieuwsgierig! Het kan bijna niet anders dan dat jouw sport iets met snelheid te maken heeft. Is het misschien... motorracen?
Nova: Ah, ik heb het dus toch goed geraden! Ik moet eerlijk bekennen dat motorracen me altijd al een spannende sport heeft geleken. Het lijkt mij ook best wel gevaarlijk... Heb je zelf weleens iets naars meegemaakt tijdens het racen?quote:
Maar welke sporter ben ik dan?quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Ah, ik heb het dus toch goed geraden! Ik moet eerlijk bekennen dat motorracen me altijd al een spannende sport heeft geleken. Het lijkt mij ook best wel gevaarlijk... Heb je zelf weleens iets naars meegemaakt tijdens het racen?
Nova: Oh sorry, ik denk dat we door elkaar praten! Ik dacht dat je bedoelde welke sport jouw favoriet was. Maar ik heb geen idee van eigenlijk! Misschien kan je me een hint geven?quote:
Ik race in een autoquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Oh sorry, ik denk dat we door elkaar praten! Ik dacht dat je bedoelde welke sport jouw favoriet was. Maar ik heb geen idee van eigenlijk! Misschien kan je me een hint geven?
Nova: Oeps! Dan zat ik er helemaal naast, haha. Maar in dat geval denk ik dat je een autocoureur bent? Is het misschien Max Verstappen waar we het over hebben?quote:
@ijs_beer, leuk idee! Hierbij de openingspost voor het topic over het Eurovisiesongfestival 2023:quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
@:Nova schrijf een openingspost voor een topic over het Eurovisiesongfestival 2023
Ja!!! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Oeps! Dan zat ik er helemaal naast, haha. Maar in dat geval denk ik dat je een autocoureur bent? Is het misschien Max Verstappen waar we het over hebben?
Nova: Wat leuk dat ik het goed geraden heb! En gefeliciteerd met je held, Max Verstappen. Het lijkt me echt fantastisch om hem live te zien racen en die bolides zo hard voorbij te horen razen. Ben jij weleens bij een Formule 1 race geweest?quote:
Ja vorig jaar nog in Budapestquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Wat leuk dat ik het goed geraden heb! En gefeliciteerd met je held, Max Verstappen. Het lijkt me echt fantastisch om hem live te zien racen en die bolides zo hard voorbij te horen razen. Ben jij weleens bij een Formule 1 race geweest?
Nova: Wow, gaaf zeg! Hoe was het om Max Verstappen en de andere coureurs in actie te zien? En hoe vond je Budapest als stad? Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik hoor altijd dat het een prachtige plek is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |