Oh god is het weer zo ver haha.quote:
Heel veel mensen hadden een cameo hier. Het is op een heel druk punt opgenomen.quote:
Ik zie het nog wel later gebeuren, als in zo'n halve finale opeens het hele publiek begint mee te doen. Dat is wel belangrijk, zaal moet er wel een beetje zin in hebben wil het nummer echt gaan knallen.quote:Op maandag 17 april 2023 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Hoe sterk Loreen ook is, ik heb nog steeds het idee dat we een Gabbani / Salvador-situatie gaan herbeleven, waarbij Loreen wel keurig 2e wordt maar Cha Cha Cha vanaf de daadwerkelijke repetities een nog verdere vlucht naar voren gaat nemen
Lets hope so!quote:Op maandag 17 april 2023 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Hoe sterk Loreen ook is, ik heb nog steeds het idee dat we een Gabbani / Salvador-situatie gaan herbeleven, waarbij Loreen wel keurig 2e wordt maar Cha Cha Cha vanaf de daadwerkelijke repetities een nog verdere vlucht naar voren gaat nemen
Deze theorie heb ik ook. Ik denk dat Cha x3 enorm in populariteit gaan toenemen bij het gewone publiek in de ESF week en daarna Loreen evenaart.quote:Op maandag 17 april 2023 16:17 schreef TheVulture het volgende:
En dan ook nog eens met iemand die zo leuk is als Kaarija, goed gelukt met beeld en geluidquote:Op maandag 17 april 2023 22:02 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja spannend dit.
Ons eerste eckte video interview.
Zo grappig hoe hij ipv interview altijd INTERVIEJEF zegt.quote:Op maandag 17 april 2023 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan ook nog eens met iemand die zo leuk is als Kaarija, goed gelukt met beeld en geluid
Superleuk! Hij is ook echt schattigquote:Op maandag 17 april 2023 21:57 schreef Greys het volgende:
TADAAAAAAAAA
Ons interview met KäärijäGod!
Cee () heeft hem mooi geėdit zodat ook de minder verstaanbare vragen duidelijk zijn. We hopen dat jullie het leuk vinden!
Leuk! Ik kijk nuquote:Op maandag 17 april 2023 21:57 schreef Greys het volgende:
TADAAAAAAAAA
Cee () heeft hem mooi geėdit zodat ook de minder verstaanbare vragen duidelijk zijn. We hopen dat jullie het leuk vinden!
Natuurlijk had je gelijkquote:Op maandag 17 april 2023 21:56 schreef Cee het volgende:
Dan kan je heel binnenkort weer gaan lachen.
Leuk!!!quote:Op maandag 17 april 2023 21:57 schreef Greys het volgende:
TADAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |