Dit verbaast me niet, btw. Maar heb je hier een linkje van, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En heffen vervolgens tol tot in den eeuwigheid zodat niemand er ooit gebruik van wil maken.
Zie de snelweg in Nairobi.
Ik heb in Pakistan wel een stuk over de Karakoram Highway gereden. Alles wordt betaald door Chinezen en Chinese bedrijven doen het onderhoud, komt ook geen Pakistaan aan te pas. Het enige voordeel dat Pakistan er van heeft is dat ze een redelijke weg hebben in een moeilijk begaanbaar bergachtig gebied. Wel een superspectaculaire weg om op te rijden, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En heffen vervolgens tol tot in den eeuwigheid zodat niemand er ooit gebruik van wil maken.
Zie de snelweg in Nairobi.
Handgemaakt geloof ik dan minder.quote:
Voor dat geld wil ik wel een foto van een uitgebrande T72 waar een stuk staal uit geslepen is van 2x5cm. Dit ziet er veels te clean uitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Handgemaakt geloof ik dan minder.![]()
Hij komt net iets verder dan mijn eerste RC vliegtuigje.quote:
Geloof vast dat ie uit een tank komt, geslepen misschien, verder gewoon een lasertje natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor dat geld wil ik wel een foto van een uitgebrande T72 waar een stuk staal uit geslepen is van 2x5cm. Dit ziet er veels te clean uit.
Heeft wel geholpen, hij is niet bevroren.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:01 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)gen-gered-uit-kelder
Antivries drinken
Reizen Waes Wereldsteden aflevering Nairobi.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dit verbaast me niet, btw. Maar heb je hier een linkje van, ik ben wel benieuwd.
Ik las het ook net. De helft van je lichaamsgewicht verliezen, wtfquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:01 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)gen-gered-uit-kelder
Antivries drinken
Beetje cringe wel..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:42 schreef ExTec het volgende:
Een bradley die wakker wordt, na jaren slapen.
[ afbeelding ]
is dat niet échte Louis Vuitton camo?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Aan de camo eisen zal het niet liggen.
Ik krijg spontaan zin om in zang en dans uit te barsten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Aan de camo eisen zal het niet liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |