Je kunt de songtekst er gewoon op na nemen:quote:Op maandag 27 november 2023 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zielig dit, wat was ook alweer de reden dat Kozelek een hekel heeft gekregen aan de War on Drugs?
quote:We were on up stage, I heard a classic drum fill
Blasting a hundred decibels over the hill
It was getting pretty vile, I asked who it was
A guy in a raincoat shouted back, "They're called 'War On Drugs'!"
It sounded like basic John Fogerty rock
I said this next song's called "The War On Drugs Can Suck My Cock"
Goede Coil-covers zijn dat, hele mooie arrangementen, maar ik mis heel erg de stem van Balancequote:Op maandag 27 november 2023 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
Had iemand het hier over fijne winterplaten?
https://youtube.com/playl(...)&si=zwxP6aAac9ztIWuu
Ah, bedankt, misschien moet Kozalek maar eens beter gaan articuleren.quote:Op maandag 27 november 2023 19:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Je kunt de songtekst er gewoon op na nemen:
[..]
Staan geprogrammeerd op BKS.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
Zeg, er is hier zeker niemand die eigenlijk 17 januari naar Slowdive zou gaan, maar niet meer kan en nu echt wanhopig dolgraag van zijn haar kaartje af wil?![]()
![]()
#durftevragen
Dit vind ik een beetje vreemde logica, niemand weet wat er precies gebeurd is behalve hijzelf en die meiden en dan zou hij a priori doodgezwegen moeten worden? Link klinkt interessant trouwens, vanavond eens checkenquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:27 schreef Geluiden het volgende:
Met alle beschuldigingen die om hem heen hangen, geeft het een rare nasmaak om nog over hem te praten.
Ik vind niet dat hij doodgezwegen of op voorhand beoordeeld moet worden, maar een nasmaak geeft het wel als er van meerdere kanten verhalen over hem uitkomen. Ik ben ook niet iemand die kunst en kunstenaar makkelijk van elkaar scheidt, dat is voor iedereen iets persoonlijks.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje vreemde logica, niemand weet wat er precies gebeurd is behalve hijzelf en die meiden en dan zou hij a priori doodgezwegen moeten worden? Link klinkt interessant trouwens, vanavond eens checken
Dat laatste is ook wel wat lastiger bij hem, beide zijn zo verweven in elkaar. Hij leest zo'n beetje voor uit z'n dagboeken. Dat terwijl ik er doorgaans nooit zoveel moeite mee heb.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:29 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij doodgezwegen of op voorhand beoordeeld moet worden, maar een nasmaak geeft het wel als er van meerdere kanten verhalen over hem uitkomen. Ik ben ook niet iemand die kunst en kunstenaar makkelijk van elkaar scheidt, dat is voor iedereen iets persoonlijks.
Ik vind de "songteksten" en muziek die daaruit komen echt bizarquote:Op maandag 27 november 2023 22:05 schreef Geluiden het volgende:
Kozelek leest tegenwoordig alleen zijn dagboek voor op plaat. Ik weet nog dat ik hem ooit in Dordrecht zag, om hem later in een nieuw nummer te horen zingen dat hij geen zin in dat optreden had.
quote:And North Carolina, let me tell you something
I reiterate, you take the cake
For the most beautiful of all hillbilly states
But you won't let a transgender use a bathroom of their choice?
What kind of bullshit is that, you good old hillbilly boys
Gonna play a show in Chapel Hill next year, you'll see
And all transgenders are invited, I'm gonna let them get in for free
And they can use the men's bathroom in the venue if they used to be a girl
And they can use the women's bathroom in the venue if they used to be a boy
[...]
Got me some friends over there and they're good smart hillbillies
Billy and Chucky and Kimmy and Bobby and Becky
They don't support this transgender law
They'll be driving to my show in Chapel Hill from Asheville
I'm from Ohio and therefore I'm a hick
Call me one, and I won't be offended by it
Hicks and hillbillies, unite and get along
Rednecks, bury your axe with transgenders and be strong
Rednecks, bury the axe with transgenders and be strong
Rednecks, bury the axe with transgenders and sing along
Rednecks, lighten up and amend transgender law
ik heb ook ergens wel spijt, maar amsterdam centrum is wel echt een ruklocatie. Ik twijfel nog over Brussel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
Zeg, er is hier zeker niemand die eigenlijk 17 januari naar Slowdive zou gaan, maar niet meer kan en nu echt wanhopig dolgraag van zijn haar kaartje af wil?![]()
![]()
#durftevragen
Ik kan anders binnenkort wel een nieuwe openen. Alleen heb ik geen tijd om een eindlijst te berekenen, maar die ontbrak vorig jaar ook zo te zien.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:01 schreef Gehenna het volgende:
Van 2023 volgens mij nog niet..
Je zou deze weer even een schop kunnen geven: MUZ / [Albums] Jaarlijstjes 2022!
Gewoon eentje openenquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:29 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik kan anders binnenkort wel een nieuwe openen. Alleen heb ik geen tijd om een eindlijst te berekenen, maar die ontbrak vorig jaar ook zo te zien.
Doordeweeks niet zo fijn bereisbaar. Ik ben minimaal 2 uur kwijt om daar te komen en dan moet ik ook nog terug. Ik heb veel liever Vredenburg wat dat betreftquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:35 schreef Z het volgende:
Wat is er mis met "Amsterdam Centrum"? Behalve dat Paradiso veel van z'n charme verloren heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |