Albumreleases.quote:Op donderdag 28 september 2023 07:33 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Sorry, ik val even midden in dit topic, maar wat is er met Wilco en Blonde Redhead ? Is er egens een optreden in de buurt oid ?
Online kan ik even niets vinden, nadat ik jouw post zag
Het was inderdaad een topshow. Niet al het nieuwe werk valt tegen overigens, de eerste drie nummers waren geweldig en ook een Space Invaders werkt live uitstekend.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:45 schreef kciR het volgende:
Net bij The National geweest. Twee dingen...
- Het was een genot om naar ze te luisteren. Echt een topshow van topartiesten, ook erg veelzijdig qua setlist.
- Het nieuwe werk haalt het ook live niet bij het oudere werk. Gelukkig was het een goede mix (heel) oud en nieuw.
Oke, daar ben ik het mee eens. De openers vielen goed en Space Invaders was een knaller. Maar het blok middenin de show vond ik toch wel saai.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was inderdaad een topshow. Niet al het nieuwe werk valt tegen overigens, de eerste drie nummers waren geweldig en ook een Space Invaders werkt live uitstekend.
Erg tof om wat oude meuk van Alligator en Boxer te horen, ik baal er alleen van dat ik geen Pink Rabbits heb gehoord maar verder geen klachten.
Geweldig concert, echt genoten. Eerste keer live voor mij, maar wat een band. Vond vooral alle nummers van High Violet er bovenuit steken. Maar ik heb me in de2,5 uur geen moment verveeld.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:45 schreef kciR het volgende:
Net bij The National geweest. Twee dingen...
- Het was een genot om naar ze te luisteren. Echt een topshow van topartiesten, ook erg veelzijdig qua setlist.
- Het nieuwe werk haalt het ook live niet bij het oudere werk. Gelukkig was het een goede mix (heel) oud en nieuw.
Erg goedquote:
Jazekerquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:22 schreef Z het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik vond het wat te prijzig.
Wel lekker op tijd naar huis!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:14 schreef Gehenna het volgende:
Ja dat snap ik wel.
Wel een mooie onderhouden show en set. Vooral het tweede deelHad wel iets langer mogen duren wmb, was net aan 100 minuten in totaal (het reizen was een keer zo lang
) . En dat vind ik wat krap aan als er ook geen voorprogramma is om het geld waar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |