Meisjes zijn zo leukquote:Op woensdag 22 maart 2023 14:16 schreef Debsterr het volgende:
Wil je mij aanpassen in de OP? 30 augustus en toevoeging meisje.
Ik hou mij vast aan deze informatie en weiger alles wat te maken heeft met nadelenquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:37 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ik heb kortgeleden tig artikelen en onderzoeken gelezen over de voordelen van een zwangerschap als je 40+ bent, was heel verhelderendHeb je al een eerste echo op de planning staan?
Wij hebben elkaar zelfs op facebook, gekkiequote:Op woensdag 22 maart 2023 09:39 schreef F_r het volgende:
Spirit gefeliciteerd. Ik vraag mij af of wij nog samen gepost hebben toen. Die van mij zijn van 2011 en 2013
Ik krijg er helemaal zin in als ik dit zo leesquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
@:MaJo, mijn vrouw is geweldigZe weet nog niet zoveel en heeft ook nog niet alle handigheidjes dus ze vraagt de kraamzorg de oren van het hoofd
Maar ze is enorm steunend, heeft tijdens de bevalling echt precies het goede kunnen doen en loopt over van liefde voor onze baby
Het is een beetje zwijmelig dit, maar het is enorm mooi om samen mee te maken.
Mnohquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
@:MaJo, mijn vrouw is geweldigZe weet nog niet zoveel en heeft ook nog niet alle handigheidjes dus ze vraagt de kraamzorg de oren van het hoofd
Maar ze is enorm steunend, heeft tijdens de bevalling echt precies het goede kunnen doen en loopt over van liefde voor onze baby
Wat klink je verliefdquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben er ook wel blij mee geef ik eerlijk toequote:Op woensdag 22 maart 2023 15:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meisjes zijn zo leuk
[..]
Ik hou mij vast aan deze informatie en weiger alles wat te maken heeft met nadelenVolgende week dinsdag. Als het goed is dan 7 weken en een bietje, dus ben héél benieuwd wat we dan te zien krijgen.
[..]
Wij hebben elkaar zelfs op facebook, gekkie(niks posten of taggen trouwens he, maar dat spreekt waarschijnlijk voor zich en gaat ook lastig natuurlijk als je niet weet wie ik ben hahaha)
Het hanteren van de baby doe ik blindelings, verschonen, aanleggen en voeden enzo is alsof ik nooit gestopt ben. Maar feitjes als de ideale temperatuur en wanneer start je met vitamines enzo, dat is héél diep weggezakt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat klink je verliefdSamen een kind krijgen is ook wel echt een verdieping van je relatie, het is zoiets bijzonders. Merk jij dat je alle ins en outs nog weet of moet je soms ook weer even schakelen omdat het al zo lang geleden is?
quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meisjes zijn zo leuk
[..]
Ik hou mij vast aan deze informatie en weiger alles wat te maken heeft met nadelenVolgende week dinsdag. Als het goed is dan 7 weken en een bietje, dus ben héél benieuwd wat we dan te zien krijgen.
[..]
Wij hebben elkaar zelfs op facebook, gekkie(niks posten of taggen trouwens he, maar dat spreekt waarschijnlijk voor zich en gaat ook lastig natuurlijk als je niet weet wie ik ben hahaha)
Heb je rennies in huis?quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:55 schreef Mardy_Bum het volgende:
Komt steeds zuur omhoog en doet wat zeer.
Ja die heb ik in huis. Die werkte eerst super nu wel minder. Denk dat ik morgen de verloskundige maar even bel. Kan nu toch niks meer ophalen bij de apotheek.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:15 schreef Elleska het volgende:
[..]
Heb je rennies in huis?
Corona verergerde bij mij het maagzuur ook flink. Als rennie niet genoeg is dan zijn er nog meer opties.
Hè wat naar, die symptomenquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:18 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Ja die heb ik in huis. Die werkte eerst super nu wel minder. Denk dat ik morgen de verloskundige maar even bel. Kan nu toch niks meer ophalen bij de apotheek.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:Bienelientjee
Zie hier voor betrouwbare informatie over het gebruik van xylometazoline in de zwangerschap. Het lijkt mij kortdurend geen enkel probleem in een normaal verlopende zwangerschap.
Dank je. Stelt mij iets meer gerust. Ik had inderdaad al rond gegoogled op zowel nederlandse als engelse websites. Maar beiden zijn zo tegenstrijdig omdat het hier een beetje zo'n MAG ECHT NIET middeltje is. Mijn zwangerschaps hormonen vlogen meteen de stress in! Gebruik het zowiezow maar in 1 neusgat. En een klein spraytje. Niet een volle pomp.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb vorige week met mijn neusverkoudheid gewoon een paar dagen (1x per dag) xylometazoline gebruikt. Voor zover ik weet kan het geen kwaad zolang je je aan de (Nederlandse) maximalen houdt. Heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook een paar keer een paar dagen xylometazoline gebruikt en geen bijzonderheden aan placenta of kind
Mijn moeder kreeg mij ook toen ze 40 was en ik ben supergoed gelukt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Ik doe met je mee!! Niemand weet nog dat ik zwanger ben, dus voor de buitenwereld ben ik voor mijn gevoel ook gewoon vies dik. Al mijn kleren zitten te strak, dus ik loop liefst de hele dag in een sweater en legging (als ik thuis ben dan hè). En ik weet nog niet eens of het überhaupt een plakker is en de tijd gaat zooooooo langzaam.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:23 schreef Debsterr het volgende:
Pffff, ik zit momenteel in een zwangerschapsdip ofzo. Voel nog geen baby, voel me gewoon vies dik, alles wat we moeten regelen en aanschaffen geeft me alleen maar kopzorgen. Blegh.
Comfy kledingquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!! Niemand weet nog dat ik zwanger ben, dus voor de buitenwereld ben ik voor mijn gevoel ook gewoon vies dik. Al mijn kleren zitten te strak, dus ik loop liefst de hele dag in een sweater en legging (als ik thuis ben dan hè). En ik weet nog niet eens of het überhaupt een plakker is en de tijd gaat zooooooo langzaam.
Hoeveel weken ben je nu?
Ohhh maar dan kan je je kindje wel ieder moment gaan voelen! Voel je ook niet eens plopjes of bubbeltjes alsof je een wind moet laten, maar dat er dan niks gebeurt?quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Comfy kledingik hou ervan, loop er thuis ook regelmatig bij als sloddervos.
Ehm, 17 weken 1 dag.. dus echt wel een permanent buikje nu maar het voelt gewoon nog zo onwerkelijk af en toe.
Zo'n herkenbaar gevoel! Dit heb ik ook, al voel ik de baby inmiddels wel al een tijdje bewegen. Gaat bij jou als het goed is ook niet lang meer duren, paar weekjes nogquote:Op donderdag 23 maart 2023 08:23 schreef Debsterr het volgende:
Pffff, ik zit momenteel in een zwangerschapsdip ofzo. Voel nog geen baby, voel me gewoon vies dik, alles wat we moeten regelen en aanschaffen geeft me alleen maar kopzorgen. Blegh.
Soms denk ik van wel maar dat zijn dan weer dusdanig harde blubjes dat ik bijna niet kan geloven dat dat een baby isquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohhh maar dan kan je je kindje wel ieder moment gaan voelen! Voel je ook niet eens plopjes of bubbeltjes alsof je een wind moet laten, maar dat er dan niks gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |