abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2023 @ 15:21:06 #276
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_208480336
O+ wat leuk Spirit! Gefeliciteerd!

En :*
pi_208480419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:01 schreef Spirit82 het volgende:
Dank voor het welkom O+

Nou dan kom ik maar gelijk even spuien. Ik vind het allemaal vreselijk overweldigend: het feit dat mijn lichaam weer zo verandert, dat ik al een pre-puber met een Mening heb rondlopen die het nog niet mag weten, de verhoogde kansen op afwijkingen en miskraam op mijn leeftijd (41), dat ik slecht slaap en zo moe ben en helemaal geen babyspullen heb (de hele baby uitzet van mijn dochter is bij mijn ex achtegebleven), dat we ondanks een groot huis geen extra slaapkamer hebben en dus zouden moeten verbouwen, dat ik 40 uur werk en best een pittige baan heb, maar met een uitzendcontract, en dat mijn kleren nu al te strak zitten en vast iedereen denkt dat ik gewoon heel dik ben (ik denk dit!), en tot slot het eeuwige wachten op alles. Ik ben eigenlijk zo overweldigd dat ik er niet echt van kan genieten en ik heb niet het gevoel dat mijn vriend me echt begrijpt (dat is 1 groot blij ei) en dat terwijl ik hierna echt nooit meer zwanger zal zijn, dus ik moet hier van genieten, toch? Het is een wondertje dat het uberhaupt gelukt is om zwanger te worden, en ik wil het zo graag zo voelen, maar het lukt me (nog) niet en daar voel ik me dan óók weer schuldig over :')

/einde rant
Gefeliciteerd! Ik heb het topic officieel alweer verlaten, maar we hebben hetzelfde geboortejaar en bij mij zat er 11 jaar tussen de kinderen. Veel is herkenbaar van wat je zegt, dus als je een keer wil spuien, dan roep je maar. Hopelijk vindt het snel allemaal z'n plek voor je!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208480517
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:21 schreef Kyara het volgende:
O+ wat leuk Spirit! Gefeliciteerd!

En :*
Ha oude garde ;) Dank je wel! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Ik heb het topic officieel alweer verlaten, maar we hebben hetzelfde geboortejaar en bij mij zat er 11 jaar tussen de kinderen. Veel is herkenbaar van wat je zegt, dus als je een keer wil spuien, dan roep je maar. Hopelijk vindt het snel allemaal z'n plek voor je!
Super lief van je! Ik heb je een DM gestuurd O+
Sarcasme. Herken het.
pi_208480855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
(…) Ik heb het topic officieel alweer verlaten (…)
Ben je nu heel subtiel of heb ik ergens helemaal overheen gelezen :D
  dinsdag 21 maart 2023 @ 16:02:55 #280
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208480919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:56 schreef eponine het volgende:

[..]
Ik dacht ook al, HUH?! Waar is baby?!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208480930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:56 schreef eponine het volgende:

[..]
Haha, nee, ik heb het niet gemeld nog - het loopt ook niet zo storm hier ;) ik ben uiteindelijk vorige week vrij acuut ingeleid (inleiding stond al gepland maar is vervroegd vanwege hypertensie) en diezelfde nacht nog bevallen van een prachtige jongen O+
Het was wel even heftig want ik kwam op controle en mocht niet meer naar huis. En het plan was om alles rustig te houden met een ruggenprik en alles maar uiteindelijk resulteerden de tabletten die ik kreeg in (opnieuw) een spontane stortbevalling, dus we moesten even schakelen :P Maar wat een heerlijkheid, zo'n baby O+
  dinsdag 21 maart 2023 @ 16:09:06 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208481007
Van harte gefeliciteerd *O* @Clubsoda . Klinkt inderdaad wel alsof je even flink hebt moeten schakelen, maar nu lekker baby knuffelen en snuiven O+

[ Bericht 12% gewijzigd door Debsterr op 21-03-2023 16:29:21 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208481025
Wow @Clubsoda, wat een verhaal en wat balen dat het toch anders liep dan je vooraf verwachtte. Fijn dat het nu allemaal goed gaat met jullie! Gefeliciteerd natuurlijk! Hoe vindt je grote het?
  dinsdag 21 maart 2023 @ 16:16:59 #284
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208481104
Welkom @Spirit82 ! Je mag hier altijd spuien O+

En gefeliciteerd @Clubsoda ! O+ Lekker babyknuffelen O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_208481580
Wow, gefeliciteerd, clubsoda! :D En met jou en de baby alles in orde? Geniet van de komende tijd!!!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_208481616
Dank allemaal! Het was inderdaad best even pittig, vooral ook voor mijn grote omdat ik hem 's ochtends naar school bracht en niet meer op kon komen halen. Maar hij heeft zich enorm stoer gehouden, hij vindt zijn broertje ontzettend lief. Maar wel een beetje saai nog :D

Qua bevalling scheelde het dat ik al een keer heel snel bevallen ben, deze was in heel opzichten eigenlijk een herhaling van de vorige keer. Daardoor kon ik er nu veel beter bij blijven en het heeft me ook wel geholpen om wat er de vorige keer gebeurde nog eens op een rijtje te zetten.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 17:07:29 #287
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208481890
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:44 schreef Spirit82 het volgende:
Voorzichtige meld... bijna 10 jaar geleden poste ik voor het laatst in dit topic en tegen alle verwachtingen in ben ik nu waarschijnlijk iets meer dan 6 weken zwanger. Het is nog Groot Geheim omdat ik al wat ouder ben en eerst bevestiging wil hebben dat het goed zit en gezond is, voordat we het wereldkundig gaan maken, maar ik merk dat ik behoefte heb aan verwante zielen en omdat het hier 10 jaar geleden zo fijn was, kom ik weer even kijken :s)

Het voelt nog enorm onwerkelijk en ik vind het lastig te moeten doen alsof er niks aan de hand is, terwijl mijn lichaam letterlijk bol staat van de hormonen. Om over alle angsten maar niet te spreken, dus ik hoop dat ik af en toe even mijn hart mag luchten bij jullie O+
Spirit! O+ Wat fantastisch, van harte gefeliciteerd! Ik kan me je angsten zo goed voorstellen, ik hoop dat je snel in (mentaal) rustiger vaarwater komt :*
  dinsdag 21 maart 2023 @ 17:56:06 #288
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_208482523
Welkom Spirit!!

En gefeliciteerd Clubsoda!!

Ugh wat heb ik een hekel aan ziek zijn als ouder en zwanger zijn en niets mogen! Voel me beetje schuldig dat ik al twee dagen niet met J naar buiten ben geweest (wel achtertuin, maar niet verder) en iets teveel tv tijd gehad. Bleeeeh, tissue explosie.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:15:09 #289
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_208482771
Gefeliciteerd Clubsoda en partner en broer! *O* *; ^O^ *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Manager PR/Moderator dinsdag 21 maart 2023 @ 19:14:50 #290
269689 crew  Viv
pi_208483774
quote:
Voorzichtige meld... bijna 10 jaar geleden poste ik voor het laatst in dit topic en tegen alle verwachtingen in ben ik nu waarschijnlijk iets meer dan 6 weken zwanger. Het is nog Groot Geheim omdat ik al wat ouder ben en eerst bevestiging wil hebben dat het goed zit en gezond is, voordat we het wereldkundig gaan maken, maar ik merk dat ik behoefte heb aan verwante zielen en omdat het hier 10 jaar geleden zo fijn was, kom ik weer even kijken :s)

Het voelt nog enorm onwerkelijk en ik vind het lastig te moeten doen alsof er niks aan de hand is, terwijl mijn lichaam letterlijk bol staat van de hormonen. Om over alle angsten maar niet te spreken, dus ik hoop dat ik af en toe even mijn hart mag luchten bij jullie O+
*O* *O* gefeliciteerd
S. 2014
J. 2016
pi_208486241
Dank jullie wel allemaal :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:07 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Spirit! O+ Wat fantastisch, van harte gefeliciteerd! Ik kan me je angsten zo goed voorstellen, ik hoop dat je snel in (mentaal) rustiger vaarwater komt :*
Lief! Dank je wel O+ Het is zo anders allemaal dan 10 jaar geleden, maar het went vast snel.
Sarcasme. Herken het.
pi_208486475
quote:

Och Spirit, wat leuk joh! Gefeliciteerd! O+
  woensdag 22 maart 2023 @ 09:21:57 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_208490245
quote:

Spirit wat leuk! Gefeliciteerd! :D We zaten toentertijd in hetzelfde topic! Ik heb vorig jaar ook nog een tweede zoontje gekregen, dus met 8.5 jaar leeftijdsverschil O+
pi_208490598
Spirit gefeliciteerd. Ik vraag mij af of wij nog samen gepost hebben toen. Die van mij zijn van 2011 en 2013

Clubsoda nog gefeliciteerd met je 2e zoon.
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 10:25:24 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208491156
Gefeliciteerd @Clubsoda, even sneaky bevallen O+ hoe is het voor je vrouw? Voor haar is het allemaal natuurlijk nieuw. Geniet maar lekker van het baby knuffelen, verse baby O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 10:26:30 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208491171
Gefeliciteerd ook @Spirit82, kan me voorstellen dat het erg spannend is allemaal!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 22 maart 2023 @ 10:37:57 #298
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_208491300
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
Dank jullie wel allemaal :*
[..]
Lief! Dank je wel O+ Het is zo anders allemaal dan 10 jaar geleden, maar het went vast snel.
Ik heb kortgeleden tig artikelen en onderzoeken gelezen over de voordelen van een zwangerschap als je 40+ bent, was heel verhelderend :D Heb je al een eerste echo op de planning staan?

@Clubsoda: gefeliciteerd met jullie zoon! O+
  woensdag 22 maart 2023 @ 12:17:39 #299
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_208492812
Vraagje

Mijn neus is door deze verkoudheid flink verstopt, er komt echt geen zuchtje lucht door. Niets. Ik kan nauwelijks praten of slikken want dan heb ik ademnood. En slaap nauwelijks. Saline neusspray helpt echt totaal niet.

Heb een Sudafed neusspray met xylometazoline staan. En uit pure wanhoop gisteravond 1 kleine spray in 1 neusgat gedaan voor wat lucht zodat ik eindelijk wat kon slapen!

Staat hier in de UK echt op de verboden lijst, maar zou 1 zo'n spray voor bed al een negatief effect kunnen hebben op de placenta en de bloedvaten? Of is het meer echt bij langdurig gebruik?

Ik weet dat ze verslavend kunnen werken, maar gelukkig nooit van mijn leven last van gehad bij het gebruik ervan, heb altijd zeer eenvoudig kunnen stoppen na paar dagen.

Waarschijnlijk stel ik mij gewoon aan en de hormonen maken mij extra bezorgd. Voel mij nu ineens zo schuldig!
  woensdag 22 maart 2023 @ 12:30:17 #300
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208492963
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 12:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Vraagje

Mijn neus is door deze verkoudheid flink verstopt, er komt echt geen zuchtje lucht door. Niets. Ik kan nauwelijks praten of slikken want dan heb ik ademnood. En slaap nauwelijks. Saline neusspray helpt echt totaal niet.

Heb een Sudafed neusspray met xylometazoline staan. En uit pure wanhoop gisteravond 1 kleine spray in 1 neusgat gedaan voor wat lucht zodat ik eindelijk wat kon slapen!

Staat hier in de UK echt op de verboden lijst, maar zou 1 zo'n spray voor bed al een negatief effect kunnen hebben op de placenta en de bloedvaten? Of is het meer echt bij langdurig gebruik?

Ik weet dat ze verslavend kunnen werken, maar gelukkig nooit van mijn leven last van gehad bij het gebruik ervan, heb altijd zeer eenvoudig kunnen stoppen na paar dagen.

Waarschijnlijk stel ik mij gewoon aan en de hormonen maken mij extra bezorgd. Voel mij nu ineens zo schuldig!
Ik heb vorige week met mijn neusverkoudheid gewoon een paar dagen (1x per dag) xylometazoline gebruikt. Voor zover ik weet kan het geen kwaad zolang je je aan de (Nederlandse) maximalen houdt. Heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook een paar keer een paar dagen xylometazoline gebruikt en geen bijzonderheden aan placenta of kind :N
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')