Op school gelukkig niet tot nu toe. Ze mogen het eens proberen in de ouderapp. Kan ik eens flink los gaanquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:44 schreef amaranta het volgende:
En? En op jullie scholen ook veel ophef rondom lente kriebels?
Dit jaar lijkt er veel opstand en weerstand te zijn
Ik bedoel eigenlijk kant en klare maaltijden, ik wil ze graag ontzorgenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:56 schreef taxibabe het volgende:
https://www.foodboxwijzer.nl/blogs/een-maaltijdbox-cadeau-geven/
Zo te zien kun je een cadeaubon bij hellofresh kopen en een losse box van de krat cadeau doen.
Of hier: Topicreeks: Minister over 'lentekriebelweek': seksuele vorming leerdoel van kindquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:16 schreef amaranta het volgende:
Typ voor de “grap” eens lentekriebels in op Facebook.
Het is echt een compleet leven gaan leiden.
Nee dank je. Mijn bloed gaat écht koken van de stupiditeit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:16 schreef amaranta het volgende:
Typ voor de “grap” eens lentekriebels in op Facebook.
Het is echt een compleet leven gaan leiden.
In het echie helemaal niets, op Twitter de gewoonlijke gekkies.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:44 schreef amaranta het volgende:
En? En op jullie scholen ook veel ophef rondom lente kriebels?
Dit jaar lijkt er veel opstand en weerstand te zijn
Ik las net een reactie, ik laat hem hier. Kun je er even over nadenken. Vind hem zelf wel mooi.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dank je. Mijn bloed gaat écht koken van de stupiditeit.
Ah ok! Dat is per regio denk ik verschillend. Misschien zoeken op tafeltjedekje?quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk kant en klare maaltijden, ik wil ze graag ontzorgenbij deze boxen moeten ze toch weer zelf in de keuken staan
Ik zal in de plaats kijken wie wat aanbied en daar contact mee opnemenquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:36 schreef Aure het volgende:
Weet iemand toevallig of er een verse maaltijdenservice is waar ik een cadeaubon kan bestellen? Via Google kom ik tot nu toe alleen op sites waar dat niet kan. In het ergste geval ga ik gewoon voor een thuisbezorgdcadeaubon
En zegt dat wat over jou, of over de school van je kinderen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:51 schreef F_r het volgende:
Geen idee of ze er iets aan doen op de school van mijn kinderen.
Op mijn werk niet.
Men ik ben helemaal klaar met die buikgriep zitten doet al pijn. Ik heb constant honger.
Dat kan Aure denk ik ook wel zelfquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:57 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik zal in de plaats kijken wie wat aanbied en daar contact mee opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |