Dat had ik door hoorquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste was ook maar een grapje, het ging me meer om Feyenoord hier.
Mij wordt verweten een Feijenoord obsessie te hebben. Terwijl ik 90 % van de keren op Feijenoorders reageer die Ajax aanhalen. Volgens mij is Caland de veel-poster in dit Ajax topic.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:29 schreef Heeinz het volgende:
Het doet me wel goed dat onze Feyenoordvrienden zich ineens zo welkom voelen hier
Het is best gezellig hier. Eigenlijk zijn jullie ook gewoon wel lief.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:29 schreef Heeinz het volgende:
Het doet me wel goed dat onze Feyenoordvrienden zich ineens zo welkom voelen hier
Die startplaatsen voor europacupwinnaars zijn altijd alleen voor de winnaar zelf geweest en schoven nooit door naar de volgende van uit de nationale competitie. Roda JC kreeg ook geen CL ticket voor het jaar nadat Ajax de CL won en landskampioen werd.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal lastig zat worden hoor. Maar ik twijfel even of een CL-ticket doorschuift naar Ajax bij een kampioenschap van Feyenoord én Europa League.
Er is geen enkele Ajacied die Feyenoord de titel gunt aan het begin van het seizoen dus waar je dit vandaan hebt weet ik niet maar ga er maar gauw weer naar terug.quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
begin van het jaar(seizoen) gunde bijna iedere Ajaxied Feyenoord de titel uit medelijden.
tot Feyenoord eerste ging staan in de eredivisie
Je hebt je koffie nog niet gehad zeker?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gaat lekker met de Bassies van deze wereld aan de slag.
https://www.parool.nl/nie(...)ons-gunnen~b826c000/quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen enkele Ajacied die Feyenoord de titel gunt aan het begin van het seizoen dus waar je dit vandaan hebt weet ik niet maar ga er maar gauw weer naar terug.
quote:"Het is nu eindelijk leuk om als Feyenoorder in Amsterdam te wonen. Eerst kreeg ik iedere maandag de hoon over me heen als Feyenoord weer eens had verloren. Wat ik wel vreselijk vind is als Ajacieden zeggen dat ze het ons gunnen. Dat betekent namelijk dat je als topclub eigenlijk niet meer meetelt. Je wil dat Ajax je helemaal niks gunt."
Dus een artikel aan het einde van het seizoen van 2017 stelt dat Ajacieden het Feyenoord aan het begin van dit seizoen wel gunden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)ons-gunnen~b826c000/
laatste alinea
[..]
ze werden niet als concurrent gezien. De afgelopen 23 jaar zijn ze maar 1x keer landskampioen geworden, terwijl Feyenoord de aartsrivaal nummer 1 van Ajax is(of was), terwijl kampioenschap voor Ajax another day at the office is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus een artikel aan het einde van het seizoen van 2017 stelt dat Ajacieden het Feyenoord aan het begin van dit seizoen wel gunden?
Snap je zelf eigenlijk nog wel welk punt je probeert te maken?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ze werden niet als concurrent gezien. De afgelopen 23 jaar zijn ze maar 1x keer landskampioen geworden, terwijl Feyenoord de aartsrivaal nummer 1 van Ajax is(of was), terwijl kampioenschap voor Ajax another day at the office is.
ik onderbouw mijn puntquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap je zelf eigenlijk nog wel welk punt je probeert te maken?
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)l-richting-overmars/
Blind heeft spijt.
Had hij verwacht veel te spelen dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)l-richting-overmars/
Blind heeft spijt.
Stuur maar gewoon op vakantie die jongen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:21 schreef XDo het volgende:
Taylor na een half uurtje gewisseld bij Oranje.
die valt echt zwaar door de mand (niet alleen vanavond)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon op vakantie die jongen.
Kan er hè-le-maal niks van.
Contract door de shredderquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon op vakantie die jongen.
Kan er hè-le-maal niks van.
Zolang die jongen niet snapt dat je 100% mee moet verdedigen ipv dat slappe alibi-gedrag is ie een extra speler voor de tegenstanderquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:21 schreef XDo het volgende:
Taylor na een half uurtje gewisseld bij Oranje.
Was mensonterend slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang die jongen niet snapt dat je 100% mee moet verdedigen ipv dat slappe alibi-gedrag is ie een extra speler voor de tegenstander
Nu doe je net alsof het een mentaliteitsding is, hij kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang die jongen niet snapt dat je 100% mee moet verdedigen ipv dat slappe alibi-gedrag is ie een extra speler voor de tegenstander
het is wel een mentalteitsdingetje als je niet snapt dat je vol overgave moet meeverdedigen. Maar je zou het ook op een kwalitatieve tekortkoming kunnen gooienquote:
Hij zakt zo ontzettend door het ijs bij wat tegenstand, het is de Bassey op ons middenveld.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geloof mij nou, deze jongen zou bij Heerenveen of Groningen niet opvallen. Gewoon 13 in een dozijn. Of slechter.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is wel een mentalteitsdingetje als je niet snapt dat je vol overgave moet meeverdedigen. Maar je zou het ook op een kwalitatieve tekortkoming kunnen gooien
die krijgt zijn bayern salaris volgens mij nog tot hij een nieuwe club krijgtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:31 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, ik zou echt proberen die Nagelsmann te strikken voor volgend seizoen.
proberen kan altijd. Kleine kans wel denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:31 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, ik zou echt proberen die Nagelsmann te strikken voor volgend seizoen.
Je moet jezelf niet voor lul zetten door het uberhaupt te proberen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
proberen kan altijd. Kleine kans wel denk ik
Slechtste speler ooit in oranjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor is net bijna alle andere Ajax middenvelders een verschrikking aan de bal.
Dat spant erom, maar het blijft vreemd dat een speler die eigenlijk niet eens goed genoeg is voor Ajax 1 door Koeman geselecteerd en opgesteld wordt, zegt genoeg over de armoede van het NL voetbal.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Slechtste speler ooit in oranje
Die titel is voor eeuwig verbonden aan Romano Denneboom.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Slechtste speler ooit in oranje
Tja, zijn er toch best wat opgeleid die op die plek kunnen spelen in Nederland. De Jong als wereldtop, types als Koopmeiners er achter. En Amrabat, Kokcu en zelfs een Mazraoui zou daar ook uit de voeten kunnen, maarja.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat spant erom, maar het blijft vreemd dat een speler die eigenlijk niet eens goed genoeg is voor Ajax 1 door Koeman geselecteerd en opgesteld wordt, zegt genoeg over de armoede van het NL voetbal.
Die Taylor kan er verder ook niks aan doen dat hij geselecteerd wordt, ik vind het ook een lulletje dus ben niet z'n objectiefste beoordelaar maar Gravenberch is echt een stuk beter. Gisteren niet gekeken overigens, ben niet zo'n oranje fan, kijk alleen de toernooien.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tja, zijn er toch best wat opgeleid die op die plek kunnen spelen in Nederland. De Jong als wereldtop, types als Koopmeiners er achter. En Amrabat, Kokcu en zelfs een Mazraoui zou daar ook uit de voeten kunnen, maarja.
En dan hebben de mensen die wat meer buitenlands voetbal kijken vast nog wel wat namen extra.
Het is ook een beetje pech en gewoon simpelweg onverantwoord om die Taylor op te stellen. En voor gasten als Wieffer geluk, want die was er ook gewoon af gegaan natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:57 schreef Caland het volgende:
Vergeten jullie de klok vannacht niet van 2-3 uur te zetten?
Geen dank.
Zegt meer over het bizarre selectie beleid van Koeman denk ik, eerlijk gezegd. Hij kan er weinig aan doen dat Koeman hem oproept, maar er zijn echt wel betere te vinden dan Kenneth Taylor.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat spant erom, maar het blijft vreemd dat een speler die eigenlijk niet eens goed genoeg is voor Ajax 1 door Koeman geselecteerd en opgesteld wordt, zegt genoeg over de armoede van het NL voetbal.
denk dat dat tegenvalt, zeker op het middenveld. Hielp niet dat er gisteren echt veel afwezig waren. Elke wedstrijd in de competitie is om te janken als je naar kwaliteit kijkt, loopt zo veel middelmaat rond bij de clubs. En in het buitenland valt het ook tegen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zegt meer over het bizarre selectie beleid van Koeman denk ik, eerlijk gezegd. Hij kan er weinig aan doen dat Koeman hem oproept, maar er zijn echt wel betere te vinden dan Kenneth Taylor.
Heb je dat van Gogh Ajax shirt gezien?quote:
Nee, vertel of laat eens zien.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je dat van Gogh Ajax shirt gezien?
Wat bij hem het grootste ontwikkelpunt is een stukje mentaliteit om altijd 100% te willen geven, en dan met name in verdedigend opzicht altijd je taak uit te voeren en nooit te verzaken.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou dragen.
Taylor gewoon verkeerde plek verkeerde tijd. Een prima 8 als hij wat meer vlieguren heeft gemaakt. Mentale hulp geen overbodige luxe, want voetbaltechnisch een groot talent.
Ja omschakeling is echt een probleem. En als hij het doet, dan ook met intensiteit en niet voor de mooiigheid terugbewegen, zoals toen thuis tegen Vitesse bij die 0-1. Omschakeling zit denk ik sowieso ook wel een stuk in je karakter. Koste wat het kost weer een bal terug willen. Maar denk dat het ook wel voor een deel nog is aan te leren en hopelijk gaat hij daar aan werken. Want anders speelt hij over 3 jaar bij Almere City, wat heel treurig is met het talent wat hij in balbezit wel bezit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat bij hem het grootste ontwikkelpunt is een stukje mentaliteit om altijd 100% te willen geven, en dan met name in verdedigend opzicht altijd je taak uit te voeren en nooit te verzaken.
Is een beetje de Ajax opleidingsziekte, die gasten winnen alles te makkelijk, Gravenberch schijnt daarom zo weinig te spelen bij Bayern.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja omschakeling is echt een probleem. En als hij het doet, dan ook met intensiteit en niet voor de mooiigheid terugbewegen, zoals toen thuis tegen Vitesse bij die 0-1. Omschakeling zit denk ik sowieso ook wel een stuk in je karakter. Koste wat het kost weer een bal terug willen. Maar denk dat het ook wel voor een deel nog is aan te leren en hopelijk gaat hij daar aan werken. Want anders speelt hij over 3 jaar bij Almere City, wat heel treurig is met het talent wat hij in balbezit wel bezit.
Lijkt me vooral dat Gravenberch gewoon nog niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een beetje de Ajax opleidingsziekte, die gasten winnen alles te makkelijk, Gravenberch schijnt daarom zo weinig te spelen bij Bayern.
Hij is echt wel goed alleen dat schijnt er wel aan te mankeren, teveel droommomentjes in de omschakeling.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me vooral dat Gravenberch gewoon nog niet goed genoeg is.
Ook een speler die we heel erg goed hadden kunnen gebruiken nu, en die (wat mij betreft, zijn bankrekening zal daar anders over denken) best had kunnen bijtekenen en over bijv 1 jaar een mooie transfer had kunnen makenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me vooral dat Gravenberch gewoon nog niet goed genoeg is.
Gravenberch, mooie voetballer en 1 van de weinigen in NL naast Frenkie die met een dribbel het spel kan versnellen, maar dat dromerige bij omschakeling had hij al een tijdje achter zich moeten laten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik was al niet echt een fan van Gravenberch, maar Taylor is echt helemaal niks. De jeugdopleiding is wel echt armoedig helaas.
onzinquote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is echt wel goed alleen dat schijnt er wel aan te mankeren, teveel droommomentjes in de omschakeling.
mimimimimiquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
onzin
Als gravenberg in de nederlandse competitie zou spelen zou hij de beste speler zijn
Het niveau wat Bayern nastreeft is spelers van absolute topklasse en dat is geen enkele ajax speler van de laatste 10 jaar
het is allemaal overschatting van dat soort spelers die echt gaan geloven dat ze wereldtop zijn...komt voornamelijk door de zwaar gestoorde ajax media die dat roepen
zelfs frenkie is gewoon een doorsnee speler die never nooit in de top 30 lijstjes staat van verkiezingen voor spelers
Mijn Godquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
onzin
Als gravenberg in de nederlandse competitie zou spelen zou hij de beste speler zijn
Het niveau wat Bayern nastreeft is spelers van absolute topklasse en dat is geen enkele ajax speler van de laatste 10 jaar
het is allemaal overschatting van dat soort spelers die echt gaan geloven dat ze wereldtop zijn...komt voornamelijk door de zwaar gestoorde ajax media die dat roepen
zelfs frenkie is gewoon een doorsnee speler die never nooit in de top 30 lijstjes staat van verkiezingen voor spelers
quote:
Lijkt erop ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze maken er weer eens een zooitje van.
Die is wel eindverantwoordelijk dus ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt erop ja.
En volgens Valentijn ligt het allemaal aan vd Sar.
Lijkt me geen verkeerde gedachte aangezien vd Sar als enige over is geblevenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt erop ja.
En volgens Valentijn ligt het allemaal aan vd Sar.
Serieus?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:54 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar kwamen ze er pas op het laatste moment achter dat Ward pas in het nieuwe seizoen kon beginnen en niet per direct (of in ieder geval gedurende dit seizoen).. Je zou toch zeggen dat je daar iets eerder in het proces over praat
Als het daar op afgeketst is wel heel dom hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat noemt het AD in ieder geval ja
https://www.ad.nl/nederla(...)d-ketst-af~a419a8c5/
Flappie heeft blijkbaar nog steeds zijn cursus communiceren voor beginners niet afgerondquote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het daar op afgeketst is wel heel dom hoor.
Maar die 1 juli (neem aan dat ze dat bedoelen) wisten we allemaal allang, vreemd verhaal zo. Misschien dat ze intern dachten dat die 1 juli niet zo vast was als die uiteindelijk bleek te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:54 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar kwamen ze er pas op het laatste moment achter dat Ward pas in het nieuwe seizoen kon beginnen en niet per direct (of in ieder geval gedurende dit seizoen).. Je zou toch zeggen dat je daar iets eerder in het proces over praat
Ik heb eigenlijk een beter gevoel bij deze Duitser (ondanks de afkomst) buiten Arsenal heeft die overal een goede job gedaan ook meer binnen budgets zoals bij Ajax itt Ward.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel weer een bende hoor, had een beter gevoel bij die Ward dan bij die Duitser.
Wat hier al gemeld is, de RVC moet dat uiteindelijk doen maar neem aan dat hij er wel bij was bij diverse gesprekken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Flappie heeft blijkbaar nog steeds zijn cursus communiceren voor beginners niet afgerond
Echt ongekend hoeveel mensen niet weten hoe een bedrijf werkt. TD wordt aangenomen door de RvC niet door de directie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
Echt ongekend hoeveel krediet VD Sar heeft. Boosmakend.
Directie heeft geen gesprekken met de nieuwe TD tijdens het sollicitatieproces?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echt ongekend hoeveel mensen niet weten hoe een bedrijf werkt. TD wordt aangenomen door de RvC niet door de directie.
Tuurlijk wel maar het uiteindelijk beslissen en aannemen gebeurt door de RvC. Dus doen alsof Sar verantwoordelijk kan zijn voor het afketsen is gewoonweg onzin, dat was namelijk dan al in een eerder stadium gebeurt en niet nu tijdens contractonderhandelingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Directie heeft geen gesprekken met de nieuwe TD tijdens het sollicitatieproces?
Bij jou niet zie ik en dat is ook niet helemaal terecht.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
Echt ongekend hoeveel krediet VD Sar heeft. Boosmakend.
Maar het lijkt me ook niet dat het hier op afgeketst is, wie weet lezen we over 2 weken wel dat Ward naar een andere club gaat.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar het uiteindelijk beslissen en aannemen gebeurt door de RvC. Dus doen alsof Sar verantwoordelijk kan zijn voor het afketsen is gewoonweg onzin, dat was namelijk dan al in een eerder stadium gebeurt en niet nu tijdens contractonderhandelingen.
Je zegt: Dus doen alsof Sar verantwoordelijk kan zijn voor het afketsen is gewoonweg onzinquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar het uiteindelijk beslissen en aannemen gebeurt door de RvC. Dus doen alsof Sar verantwoordelijk kan zijn voor het afketsen is gewoonweg onzin, dat was namelijk dan al in een eerder stadium gebeurt en niet nu tijdens contractonderhandelingen.
Wel een hoog Yvonne gehalte hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je zegt: Dus doen alsof Sar verantwoordelijk kan zijn voor het afketsen is gewoonweg onzin
Tuurlijk kan hij wel een verantwoordelijke hierin zijn. Niemand van ons weet wie wanneer met de kandidaat heeft gepraat. Heel aannemelijk is wel dat VD Sar dat iig wel gedaan heeft. In de pers al weken staat dat Ward een sabbatical wil. En dit ergens nooit te sprake is geweest? Kan goed zijn dat VD Sar info had en deze nog niet met Rvc heeft gedeeld? VD Sar kennende is de man iig niet doortastend en is het aannemelijk dat hij dingen al had kunnen weten en kunnen communiceren.
Ongekend hoe weinig men soms snapt van het verschil tussen een handtekening zetten / finale akkoord geven en het echte werk doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echt ongekend hoeveel mensen niet weten hoe een bedrijf werkt. TD wordt aangenomen door de RvC niet door de directie.
Hoi Valentijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je zegt: Dus doen alsof Sar verantwoordelijk kan zijn voor het afketsen is gewoonweg onzin
Tuurlijk kan hij wel een verantwoordelijke hierin zijn. Niemand van ons weet wie wanneer met de kandidaat heeft gepraat. Heel aannemelijk is wel dat VD Sar dat iig wel gedaan heeft. In de pers al weken staat dat Ward een sabbatical wil. En dit ergens nooit te sprake is geweest? Kan goed zijn dat VD Sar info had en deze nog niet met Rvc heeft gedeeld? VD Sar kennende is de man iig niet doortastend en is het aannemelijk dat hij dingen al had kunnen weten en kunnen communiceren.
Bij een normaal bedrijf (en neem aan ook bij het beursgenoteerde Ajax) gaat zo'n heel proces van een nieuwe bestuurder via de RvC van sollicitatiegesprekken tot contractonderhandelingen, het is eigenlijk het enige echte werk van een RvC buiten de controlefunctie. Het is juist een directie die in deze in zeer beperkte rol heeft die niet veel verder gaat dan meedenken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:29 schreef manny het volgende:
[..]
Ongekend hoe weinig men soms snapt van het verschil tussen een handtekening zetten / finale akkoord geven en het echte werk doen.
Maar het blijft hoe dan ook schrijnend dat er 14 maanden na vertrek TD nog geen nieuwe is.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij een normaal bedrijf (en neem aan ook bij het beursgenoteerde Ajax) gaat zo'n heel proces van een nieuwe bestuurder via de RvC van sollicitatiegesprekken tot contractonderhandelingen, het is eigenlijk het enige echte werk van een RvC buiten de controlefunctie. Het is juist een directie die in deze in zeer beperkte rol heeft die niet veel verder gaat dan meedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |