Dat had ik door hoorquote:Op woensdag 22 maart 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste was ook maar een grapje, het ging me meer om Feyenoord hier.
Mij wordt verweten een Feijenoord obsessie te hebben. Terwijl ik 90 % van de keren op Feijenoorders reageer die Ajax aanhalen. Volgens mij is Caland de veel-poster in dit Ajax topic.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:29 schreef Heeinz het volgende:
Het doet me wel goed dat onze Feyenoordvrienden zich ineens zo welkom voelen hier
Het is best gezellig hier. Eigenlijk zijn jullie ook gewoon wel lief.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:29 schreef Heeinz het volgende:
Het doet me wel goed dat onze Feyenoordvrienden zich ineens zo welkom voelen hier
Die startplaatsen voor europacupwinnaars zijn altijd alleen voor de winnaar zelf geweest en schoven nooit door naar de volgende van uit de nationale competitie. Roda JC kreeg ook geen CL ticket voor het jaar nadat Ajax de CL won en landskampioen werd.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal lastig zat worden hoor. Maar ik twijfel even of een CL-ticket doorschuift naar Ajax bij een kampioenschap van Feyenoord én Europa League.
Er is geen enkele Ajacied die Feyenoord de titel gunt aan het begin van het seizoen dus waar je dit vandaan hebt weet ik niet maar ga er maar gauw weer naar terug.quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
begin van het jaar(seizoen) gunde bijna iedere Ajaxied Feyenoord de titel uit medelijden.
tot Feyenoord eerste ging staan in de eredivisie
Je hebt je koffie nog niet gehad zeker?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gaat lekker met de Bassies van deze wereld aan de slag.
https://www.parool.nl/nie(...)ons-gunnen~b826c000/quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen enkele Ajacied die Feyenoord de titel gunt aan het begin van het seizoen dus waar je dit vandaan hebt weet ik niet maar ga er maar gauw weer naar terug.
quote:"Het is nu eindelijk leuk om als Feyenoorder in Amsterdam te wonen. Eerst kreeg ik iedere maandag de hoon over me heen als Feyenoord weer eens had verloren. Wat ik wel vreselijk vind is als Ajacieden zeggen dat ze het ons gunnen. Dat betekent namelijk dat je als topclub eigenlijk niet meer meetelt. Je wil dat Ajax je helemaal niks gunt."
Dus een artikel aan het einde van het seizoen van 2017 stelt dat Ajacieden het Feyenoord aan het begin van dit seizoen wel gunden?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)ons-gunnen~b826c000/
laatste alinea
[..]
ze werden niet als concurrent gezien. De afgelopen 23 jaar zijn ze maar 1x keer landskampioen geworden, terwijl Feyenoord de aartsrivaal nummer 1 van Ajax is(of was), terwijl kampioenschap voor Ajax another day at the office is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus een artikel aan het einde van het seizoen van 2017 stelt dat Ajacieden het Feyenoord aan het begin van dit seizoen wel gunden?
Snap je zelf eigenlijk nog wel welk punt je probeert te maken?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ze werden niet als concurrent gezien. De afgelopen 23 jaar zijn ze maar 1x keer landskampioen geworden, terwijl Feyenoord de aartsrivaal nummer 1 van Ajax is(of was), terwijl kampioenschap voor Ajax another day at the office is.
ik onderbouw mijn puntquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap je zelf eigenlijk nog wel welk punt je probeert te maken?
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)l-richting-overmars/
Blind heeft spijt.
Had hij verwacht veel te spelen dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)l-richting-overmars/
Blind heeft spijt.
Stuur maar gewoon op vakantie die jongen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:21 schreef XDo het volgende:
Taylor na een half uurtje gewisseld bij Oranje.
die valt echt zwaar door de mand (niet alleen vanavond)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon op vakantie die jongen.
Kan er hè-le-maal niks van.
Contract door de shredderquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon op vakantie die jongen.
Kan er hè-le-maal niks van.
Zolang die jongen niet snapt dat je 100% mee moet verdedigen ipv dat slappe alibi-gedrag is ie een extra speler voor de tegenstanderquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:21 schreef XDo het volgende:
Taylor na een half uurtje gewisseld bij Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |