Precies en als je dan als trainer na een verloren topwedstrijd gaat wijzen op de individuele momenten (terwijl je zelf als ploeg meer individuele kwaliteit hebt) dan ben je gewoon als trainer veel te dom hiervoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat te makkelijk, het is wel beter sinds hij er is maar het was dan ook helemaal niets, het punt is of hij de ploeg naar een hoger niveau krijgen.
Dat je de topwedstrijden verliest zegt wat dat betreft genoeg, die andere wedstrijden win je wel op individuele klasse als het maar een beetje goed staat, in topwedstrijden komt het op details aan.
Je hebt Baas en Regeer meen ik, die zijn wel ouder maar deze jongen schijnt beter te zijn en liep ook warm, dus ik weet niet wat de reden is dat ze hem toch niet brachten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is toch vooral pijnlijk dat er dan in de selectie eigenlijk niemand zit die fucking wijndal of bassey normaal kan vervangen
alleen een gastje van 16, of mis ik er een?
Die kunnen er ook niks van maar om Hato dan maar voor de leeuwen te gooien...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt Baas en Regeer meen ik, die zijn wel ouder maar deze jongen schijnt beter te zijn en liep ook warm, dus ik weet niet wat de reden is dat ze hem toch niet brachten.
Persmomenten zeggen mij niet zoveel maar wedstrijden uiteraard wel, verder niks tegen hem, sympathieke jongen maar ik vond het sowieso niet zo'n goed plan hem als hoofdcoach, al is het voor iedere coach moeilijk midden in een seizoen met een gedesillusioneerde groep.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies en als je dan als trainer na een verloren topwedstrijd gaat wijzen op de individuele momenten (terwijl je zelf als ploeg meer individuele kwaliteit hebt) dan ben je gewoon als trainer veel te dom hiervoor.
Je kan Heitinga hooguit krediet geven dat hij het niet totaal laat instorten zoals Schreuder het doet maar goed, zowel jij als ik zouden als trainer van Ajax ook die wedstrijden wel winnen.
was ook verder niet bijster veel keuze dus snap deze dan voor nu wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Persmomenten zeggen mij niet zoveel maar wedstrijden uiteraard wel, verder niks tegen hem, sympathieke jongen maar ik vond het sowieso niet zo'n goed plan hem als hoofdcoach, al is het voor iedere coach moeilijk midden in een seizoen met een gedesillusioneerde groep.
Je moet toch iets in zo'n wedstrijd, je had bij rust ook Alvarez naar achteren kunnen brengen en meer op de counter kunnen spelen want Ajax stond toch al voor, door het geklungel van Bassey hield ik er vertrouwen in zeg maar. Het verbaasde mij niet dat het spelbeeld omkantelde na rust, dat zag je al de laatste vijf minuten van de eerste helft gebeuren en dan moet je niet met zo'n zwakke schakel achterin spelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kunnen er ook niks van maar om Hato dan maar voor de leeuwen te gooien...
Heb jij het ooit meegemaakt dat je het gevoel had: Feyenoord kan betere/nuttigere wissels brengen dan Ajax?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet toch iets in zo'n wedstrijd, je had bij rust ook Alvarez naar achteren kunnen brengen en meer op de counter kunnen spelen want Ajax stond toch al voor, door het geklungel van Bassey hield ik er vertrouwen in zeg maar. Het verbaasde mij niet dat het spelbeeld omkantelde na rust, dat zag je al de laatste vijf minuten van de eerste helft gebeuren en dan moet je niet met zo'n zwakke schakel achterin spelen.
Ben benieuwd of ze met hem door gaan, niet dat ik zo 1,2,3 een andere coach weet maar dat is m'n taak ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
was ook verder niet bijster veel keuze dus snap deze dan voor nu wel.
Had er dan alleen een meer ervaren persoon erbij gehaald.
Niet met je eens, Alvarez was heer en meester op het middenveld voor rust, Wijndal speelde verstoppertje dus die had hij gewoon 1 op 1 moeten wisselen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet toch iets in zo'n wedstrijd, je had bij rust ook Alvarez naar achteren kunnen brengen en meer op de counter kunnen spelen want Ajax stond toch al voor, door het geklungel van Bassey hield ik er vertrouwen in zeg maar. Het verbaasde mij niet dat het spelbeeld omkantelde na rust, dat zag je al de laatste vijf minuten van de eerste helft gebeuren en dan moet je niet met zo'n zwakke schakel achterin spelen.
Sterker nog Feyenoord moet van geluk spelen dat ze niet met 3-1 de rust in gaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens, Alvarez was heer en meester op het middenveld voor rust, Wijndal speelde verstoppertje dus die had hij gewoon 1 op 1 moeten wisselen.
Nogmaals het was geen 0-10 hè.
Nee het was juist nog 2-1 en Ajax raakte net zijn overwicht kwijt, vandaar dat Alvarez naar achteren had gekund, een beetje gaan handballen rond de 16 en loeren op de counter had je het Feyenoord toch het moeilijkst mee gemaakt. De vraag is of je dat als Ajax wel moet willen maar met een beetje dom lullen over branie en de deksel op de neus krijgen (beetje simpel gezegd) kom je er ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens, Alvarez was heer en meester op het middenveld voor rust, Wijndal speelde verstoppertje dus die had hij gewoon 1 op 1 moeten wisselen.
Nogmaals het was geen 0-10 hè.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee het was juist nog 2-1 en Ajax raakte net zijn overwicht kwijt, vandaar dat Alvarez naar achteren had gekund, een beetje gaan handballen rond de 16 en loeren op de counter had je het Feyenoord toch het moeilijkst mee gemaakt. De vraag is of je dat als Ajax wel moet willen maar met een beetje dom lullen over branie en de deksel op de neus krijgen (beetje simpel gezegd) kom je er ook niet.
Denk trouwens dat 1 op 1 wisselen ook het best was geweest maar gezien de alternatieven had ik wisselen om de zege binnen te halen ook begrepen. Bassey laten staan kon in ieder geval niet.
Ik had er nog wel serieus vertrouwen in ja, ik dacht niet dat Ajax die druk ging volhouden, ik postte zoiets bij rust als tegengas op mensen die al spraken van een verloren wedstrijd:quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik geloof er ook weinig van dat jij dacht dat het nog goed zou komen na de 1e helft maar goed achteraf mag dat, Bassey is een prima mandekker en die moet je juist laten staan om dat te doen als je onder druk staat, hem laten voetballen op links vond ik niet erg slim.
Dat het vervolgens een rondo zou worden had ik ook niet verwacht, maar goed als ik zoiets had gepost en het was niet gebeurd was ik (terecht) belachelijk gemaakt.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We moeten nog 45 minuten, Ajax neemt gas terug en hun defensie bakt er niets van.
Heb je ze tegen Napoli niet zien spelen? Erger dan dat wordt het nooit meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Ajax zelden zo weggespeeld zien worden als dat kwartier in de 2de helft.
eens, geen idee voor nu maar benieuwd of ze binnen de club het wel wetenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze met hem door gaan, niet dat ik zo 1,2,3 een andere coach weet maar dat is m'n taak ook niet.
Gelukkig niet zeg. Nooit meer dat.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je ze tegen Napoli niet zien spelen? Erger dan dat wordt het nooit meer.
Dit soort wedstrijden worden toch vaak op details beslist.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sterker nog Feyenoord moet van geluk spelen dat ze niet met 3-1 de rust in gaan.
Toch hoop ik dat zij de CL winnen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Nooit meer dat.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou, die Kale & Kokkie aflevering viel tegen zeg. Wat een kleuterschool redenaties houden deze heerschappen erop na. Makkelie durft geen tweede gele kaart uit te delen omdat hij politieagent zou zijn in Rotterdam? Ik mag toch aannemen dat je als agent wel voor hetere vuren komt te staan. Tevens heeft hij uitstekend uitgelegd op basis van de spelregels waarom de overtreding van Hartman geen gele kaart waard was.
Dus ik snap eigenlijk niet waarom deze twee doorsnee supporters een platform geboden wordt op de regionale televisie. Standaard supporter gelul met oogkleppen en een roze bril op.
Was dat nou bewust, 2-3?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Hamstra heeft er nu in totaal 2-3 jaar gezeten?
Waarom zou Ward zo snel weer vertrekken?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop toch wel dat Huntelaar blijft want ik zie die Ward wel weer in een jaar of 2 vertrekken en dan heb je weer een gat.
binnen 2-3 jaar zeker?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop toch wel dat Huntelaar blijft want ik zie die Ward wel weer in een jaar of 2 vertrekken en dan heb je weer een gat.
Omdat z'n Premier League concurrentiebeding 2 jaar is, erna is de kans er wel dat een PL club hem wil.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom zou Ward zo snel weer vertrekken?
Beetje zelfspot moet kunnen.quote:
Sowieso triest als je humeur van voetbal/Ajax afhangt maar hebben wij nog gelukquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Beetje zelfspot moet kunnen.
Ik heb al geaccepteerd dat dit een kutseizoen is, dus niets kan mijn humeur meer verpesten.
Er zijn 2 wedstrijden die mijn humeur konden verpesten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso triest als je humeur van voetbal/Ajax afhangt maar hebben wij nog geluk
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Er zijn 2 wedstrijden die mijn humeur konden verpesten.
2016, De Graafschap en 2019, Tottenham
Zo'n wedstrijd tegen Feyenoord word ik niet warm of koud van.
Ze moeten een voorbeeld nemen aan het altijd objectieve Rijnmondquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou, die Kale & Kokkie aflevering viel tegen zeg. Wat een kleuterschool redenaties houden deze heerschappen erop na. Makkelie durft geen tweede gele kaart uit te delen omdat hij politieagent zou zijn in Rotterdam? Ik mag toch aannemen dat je als agent wel voor hetere vuren komt te staan. Tevens heeft hij uitstekend uitgelegd op basis van de spelregels waarom de overtreding van Hartman geen gele kaart waard was.
Dus ik snap eigenlijk niet waarom deze twee doorsnee supporters een platform geboden wordt op de regionale televisie. Standaard supporter gelul met oogkleppen en een roze bril op.
Dat is niet te vergelijken. Rijnmond is mainstream media, Kale en Kokkie zijn supporters. Mainstream media lult elkaar na met elke week dezelfde redenaties die nergens op gebaseerd zijn, supporters zijn altijd voor de club en lullen niet met meel in de mond. Dan heb ik liever toch die laatste categorie. Eigenlijk zijn er maar weinig echte supporters podcasts over Ajax, er zit altijd een zweem van journalistiek tussen, zelfs bij de Pantelic Podcast omdat er daar gasten aan het woord komen die zelf ook iets in de journalistiek doen, over de Branie podcast maar te zwijgen...van het Parool...Kale en Kokkie zijn toch echt de pure supporters als enige.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan het altijd objectieve Rijnmond
Het is wat
Maar vind je dat echt interessant ja? Bij Feyenoord heb je ook dat Kein Geloel die wat meer door supporters wordt gemaakt, maar dat zijn verhalen die ik op wedstrijddagen of groepsapps met medesupporters ook wel hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken. Rijnmond is mainstream media, Kale en Kokkie zijn supporters. Mainstream media lult elkaar na met elke week dezelfde redenaties die nergens op gebaseerd zijn, supporters zijn altijd voor de club en lullen niet met meel in de mond. Dan heb ik liever toch die laatste categorie. Eigenlijk zijn er maar weinig echte supporters podcasts over Ajax, er zit altijd een zweem van journalistiek tussen, zelfs bij de Pantelic Podcast omdat er daar gasten aan het woord komen die zelf ook iets in de journalistiek doen, over de Branie podcast maar te zwijgen...van het Parool...Kale en Kokkie zijn toch echt de pure supporters als enige.
Ja hoor liever supporters dan journalisten lullen, dat is 1x per week bij Studio Voetbal al genoeg, laat staan in diverse podcasts. Veel leuker en zeggen wat ze denken. Journalisten zijn toch wat behoudender zelfs als gewoon ook Ajacied zijn zoals bij Pantelic en Branie.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar vind je dat echt interessant ja? Bij Feyenoord heb je ook dat Kein Geloel die wat meer door supporters wordt gemaakt, maar dat zijn verhalen die ik op wedstrijddagen of groepsapps met medesupporters ook wel hoor.
Als ik een podcastje luister wil ik nou juist niet verveeld worden met dat soort calimero kroegpraat.
Die gasten zijn omhooggevallen in dat aardige CL jaar en dan wordt het een soort act, tenenkrommend slecht (ook bij winst) maar er zijn altijd mensen die het wel leuk vinden hoe onbegrijpelijk ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar vind je dat echt interessant ja? Bij Feyenoord heb je ook dat Kein Geloel die wat meer door supporters wordt gemaakt, maar dat zijn verhalen die ik op wedstrijddagen of groepsapps met medesupporters ook wel hoor.
Als ik een podcastje luister wil ik nou juist niet verveeld worden met dat soort calimero kroegpraat.
Kale en Kokkie omhooggevallen? Die moet je uitleggen. Zie al 5 jaar dezelfde gasten slap lullen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten zijn omhooggevallen in dat aardige CL jaar en dan wordt het een soort act, tenenkrommend slecht (ook bij winst) maar er zijn altijd mensen die het wel leuk vinden hoe onbegrijpelijk ook.
Denk dat hij doelt op die Feyenoord supporters podcast.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kale en Kokkie omhooggevallen? Die moet je uitleggen. Zie al 5 jaar dezelfde gasten slap lullen.
Hij heeft het over een aardig CL-jaar, het laatste aardige CL-jaar van Feyenoord kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat hij doelt op die Feyenoord supporters podcast.
Door het succes van Ajax werden ze populair omdat mensen dan alles willen zien en horen, een beetje zoals de Feyenoorders na zondag.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kale en Kokkie omhooggevallen? Die moet je uitleggen. Zie al 5 jaar dezelfde gasten slap lullen.
Dat kan maar ze zijn wel altijd normaal gebleven vind ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Door het succes van Ajax werden ze populair omdat mensen dan alles willen zien en horen, een beetje zoals de Feyenoorders na zondag.
Bedankt ik begon echt te vrezen dat ik als enige totaal de humor/lol er niet van inzag.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gasten zijn omhooggevallen in dat aardige CL jaar en dan wordt het een soort act, tenenkrommend slecht (ook bij winst) maar er zijn altijd mensen die het wel leuk vinden hoe onbegrijpelijk ook.
Het is meer lachen om eigenlijk. Ze werden al eens aangehaald bij die Dick voor mekaar Feyenoordpodcast. En ja, dat was voor de winst afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt ik begon echt te vrezen dat ik als enige totaal de humor/lol er niet van inzag.
Krabby is zelfs nog bij ze langs geweest voor de wedstrijd en daar is ook een podcast van die afgelopen vrijdag online is gekomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is meer lachen om eigenlijk. Ze werden al eens aangehaald bij die Dick voor mekaar Feyenoordpodcast. En ja, dat was voor de winst afgelopen zondag.
Het is me wat meidquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is meer lachen om eigenlijk. Ze werden al eens aangehaald bij die Dick voor mekaar Feyenoordpodcast. En ja, dat was voor de winst afgelopen zondag.
Uiteraard geluisterd, de bestsellerwriter sloeg terecht over.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Krabby is zelfs nog bij ze langs geweest voor de wedstrijd en daar is ook een podcast van die afgelopen vrijdag online is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |