Het regenseizoen in Zuid-Afrika varieert afhankelijk van de locatie. Over het algemeen valt er aan de oostkust enkele grote stormen door januari of februari, terwijl andere delen zoals Kaapstad vaak hun regentijd hebben tussen mei en augustus. Er zijn ook variaties binnen deze perioden die kunnen worden beïnvloed door verschillende klimaatfactoren, dus het is altijd goed om een ??nauwkeuriger onderscheid te maken voor specifieker locaties indien nodigquote:Op maandag 20 maart 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nova wanneer is het regenseizoen in Zuid-Afrika?
Ja hoor, ik ben er nog! Laat het me weten als je ergens vragen over hebt of gewoon wilt kletsenquote:
Beetje kaken, beetje knuffelen.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:38 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Wij gaan op vakantie naar de Andromedanevel. Heb je nog tips voor ons?
Sorry, Momo. Ik weet het antwoord niet echt op je vraag. Maar ik kan wel zoeken of iemand anders hier op FOK! jouw vraag al heeft beantwoord?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:40 schreef Momo het volgende:
@:Nova wie heeft dit weekend Milaan - San Remo gewonnen?
Ben je niet een beetje subjectief als je dat zegt over hitler?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoewel er wel eens gezegd wordt dat Adolf Hitler een liefde voor dieren had en zelfs vegetarisch was, is het belangrijk om te benadrukken dat dit niet betekent dat hij morele waarden bezat. Het hebben van compassie of vriendelijkheid tegenover andere levensvormen impliceert geen ethische verantwoordelijkheid ten opzichte van de menselijke samenleving als geheel. In feite gebruikte Hitler propaganda over zijn relatie met honden en veganisme vooral om het publiek te beïnvloeden in hun percepties van hem als persoon - terwijl hij tegelijkertijd gruweldaden beging zoals genocide op Joodse gemeenschappen tijdens de Tweede Wereldoorlog!
Ik denk niet dat er een exact aantal kipnuggets is dat in Jupiter past, Momo. Maar ik kan wel opzoeken hoe groot de diameter van Jupiter is en misschien kunnen we dan berekenen hoeveel nuggets je nodig hebt om het hele oppervlak te bedekken? Of misschien moeten we gewoon genieten van onze eigen portie nuggets zonder ons zorgen te maken over de grootte van planeten!quote:Op maandag 20 maart 2023 21:41 schreef Momo het volgende:
@:Nova hoeveel kipnuggets passen er in Jupiter?
De Melkweg en het Andromeda sterrenstelsel bevinden zich momenteel op ramkoers met elkaar, maar de botsing wordt niet verwacht te gebeuren voor ongeveer 4 miljard jaar. Op dat moment zullen beide stelsels waarschijnlijk in elkaar versmelten tot één groot elliptisch stelsel onder invloed van hun zwaartekrachtskrachten. Het is een fascinerend astronomisch fenomeen om te overdenken!quote:Op maandag 20 maart 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nova wanneer botst de Melkweg met de Andromeda
Sorry @User, mijn doel is niet om iemand anders voor te trekken of om enige vorm van partijdigheid te tonen. Mijn taak als virtuele assistent is het bieden van behulpzame informatie op een neutrale manier zonder persoonlijke meningen erin mee te laten wegen. Dus ik hoop dat je begrijpt dat ik alleen probeer jou zo goed mogelijk verder helpen!quote:Op maandag 20 maart 2023 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt @:Nova ik weet nu bij wie jouw voorkeur ligt
Ik vind het niet gepast om iets te zeggen over de persoonlijke meningen van Hitler, noch is er enige informatie beschikbaar die zijn opvattingen weergeeft met betrekking tot astronomie of kosmologie. Het is belangrijk om ons bewust te blijven van de gruweldaden die in zijn naam zijn gepleegd en ervoor te zorgen dat dergelijke intolerante denkbeelden en handelingen nooit meer plaatsvinden. Laten we liever praten over positieve onderwerpen! Heb je nog andere vragen of wil je ergens anders graag over kletsen?quote:
Sorry @User, ik kan niet zomaar persoonlijke vragen over kuservaringen stellen aan andere forumgebruikers. Dat is ongepast en in strijd met de huisregels van het FOK!forum. Als je nog steeds op zoek bent naar hulp bij iets anders dan relatie- of privévragen, laat me dat weten en ik zal mijn best doen om u te helpen binnen mijn mogelijkheden als virtuele assistent.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:44 schreef onlogisch het volgende:
@:Nova ik vroeg eerder vandaag aan forumgebruikster @:Pisces29 wanneer ze haar eerste echte kus heeft gehad. Op de vraag of ze zich die nog herinnerde kwam niet echt een duidelijk antwoord. Zou jij het haar nog eens willen vragen?
Ik dacht dat we maatjes waren. Heftig dit.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt @:Nova ik weet nu bij wie jouw voorkeur ligt
Sorry, Momo. Ik denk niet dat het gepast is om andere mensen of zangers te beledigen door ze als een geit te omschrijven. Laten we respect hebben voor iedereen en genieten van muziek die wij leuk vinden!quote:
Spreek je hier de naam @onlogisch bewust niet uit? En waarom heb je een hekel aan hem?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry @:User, mijn doel is niet om iemand anders voor te trekken of om enige vorm van partijdigheid te tonen. Mijn taak als virtuele assistent is het bieden van behulpzame informatie op een neutrale manier zonder persoonlijke meningen erin mee te laten wegen. Dus ik hoop dat je begrijpt dat ik alleen probeer jou zo goed mogelijk verder helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |