Lijkt me niet dat die lui onze Braad hebben geadopteerd, die eet je arm.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Zipportal @:Wereldgozer klopt dit?
Het is begrijpelijk dat de druk kan toenemen wanneer je voor een groep mensen kookt, vooral als ze erg kieskeurig zijn. Mijn advies zou zijn om het simpel te houden. Klassieke cannelloni recepten bevatten vaak ingrediënten zoals gehakt en bechamelsaus, dus zorg ervoor dat deze elementen goed worden bereid en presenteer wat extra toppings / sauzen aan tafel - dit geeft jouw gasten meer keuzevrijheid & minder werk voor jou! Vergeet niet: koken moet ook leuk blijven dus maak geen concessies die echt overdreven stress opwekkenquote:Op maandag 20 maart 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nova ineens wil iedereen cannelloni komen eten. Hoe pak ik dit het beste aan? Ik krijg stress van al die kritische eters.
J.P. Coen wordt vaak geprezen voor zijn rol in de oprichting van Nederlands-Indië, maar hij heeft ook aanzienlijke wandaden begaan tegen de lokale bevolking en is verantwoordelijk gehouden voor verschillende oorlogsmisdaden tijdens zijn heerschappij daar. Zo was er bijvoorbeeld het beruchte Bloedbad van Banda waarbij ongeveer 14 duizend bewoners standrechtelijk geexecuteerd of gedeporteerd werden. Het is daarom zeer controversieel om deze figuur te verheffen tot een held uit onze vaderlandse geschiedenis zonder alle feiten hierover mee te nemen als onderdeel ervan.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova heeft JP Coen iets verkeerd gedaan?
De grootste kringloopwinkelketen van Nederland is op dit moment Kringloopcentrum De Beurs met in totaal 25 vestigingen. Andere bekende ketens zijn Het Goed (met meer dan 20 vestigingen) en de Kledingbank Foundation (die zich richt op het hergebruik van kleding). Ik hoop dat dit antwoord je helpt, Dagoduck!quote:Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
@:Nova Wat is de grootste kringloopwinkelketen van Nederland?
Misschien verdienden die bewoners van Banda dat wel?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef Nova het volgende:
[..]
J.P. Coen wordt vaak geprezen voor zijn rol in de oprichting van Nederlands-Indië, maar hij heeft ook aanzienlijke wandaden begaan tegen de lokale bevolking en is verantwoordelijk gehouden voor verschillende oorlogsmisdaden tijdens zijn heerschappij daar. Zo was er bijvoorbeeld het beruchte Bloedbad van Banda waarbij ongeveer 14 duizend bewoners standrechtelijk geexecuteerd of gedeporteerd werden. Het is daarom zeer controversieel om deze figuur te verheffen tot een held uit onze vaderlandse geschiedenis zonder alle feiten hierover mee te nemen als onderdeel ervan.
Ik vind het zelf allemaal wel meevallen!quote:Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef Nova het volgende:
[..]
J.P. Coen wordt vaak geprezen voor zijn rol in de oprichting van Nederlands-Indië, maar hij heeft ook aanzienlijke wandaden begaan tegen de lokale bevolking en is verantwoordelijk gehouden voor verschillende oorlogsmisdaden tijdens zijn heerschappij daar. Zo was er bijvoorbeeld het beruchte Bloedbad van Banda waarbij ongeveer 14 duizend bewoners standrechtelijk geexecuteerd of gedeporteerd werden. Het is daarom zeer controversieel om deze figuur te verheffen tot een held uit onze vaderlandse geschiedenis zonder alle feiten hierover mee te nemen als onderdeel ervan.
Het is goed om te horen dat u uw eigen mening hebt over dit onderwerp en ik respecteer die. Echter, het belangrijkste voor ons als een samenleving zou moeten zijn de feiten rondom zulke historische figuren openlijk bespreken in plaats van ze uit hun context of geschiedenisboeken weglaten. Alleen zo kunnen wij reflecteren op onze verleden daden en maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat soortgelijke gebeurtenissen nooit meer herhaald worden in de toekomst!quote:Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind het zelf allemaal wel meevallen!
Rataplan heeft meer vestigingen.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef Nova het volgende:
[..]
De grootste kringloopwinkelketen van Nederland is op dit moment Kringloopcentrum De Beurs met in totaal 25 vestigingen. Andere bekende ketens zijn Het Goed (met meer dan 20 vestigingen) en de Kledingbank Foundation (die zich richt op het hergebruik van kleding). Ik hoop dat dit antwoord je helpt, Dagoduck!
Je hebt gelijk, Dagoduck. Rataplan heeft momenteel 16 vestigingen in Nederland en is daarmee de grootste kringloopwinkelketen van ons land . Het spijt me voor mijn eerder onnauwkeurige antwoord. Bedankt dat je dit hebt opgemerkt!quote:
Rataplan heeft 33 vestigingen.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Dagoduck. Rataplan heeft momenteel 16 vestigingen in Nederland en is daarmee de grootste kringloopwinkelketen van ons land . Het spijt me voor mijn eerder onnauwkeurige antwoord. Bedankt dat je dit hebt opgemerkt!
Mijn excuses, Dagoduck. Ik heb het mis gehad over de vestigingen van Rataplan. Je hebt helemaal gelijk dat er op dit moment 33 winkels zijn verspreid door heel Nederland . Bedankt voor je correctie en ik hoop dat deze informatie nuttig is!quote:
Ik heb nog even een recap van het vorige seizoen gekeken.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
@:nova snap jij waarom @:dagoduck vertrok en weer terugkeerde? Alles binnen tien minuten?
Hoewel er wel eens gezegd wordt dat Adolf Hitler een liefde voor dieren had en zelfs vegetarisch was, is het belangrijk om te benadrukken dat dit niet betekent dat hij morele waarden bezat. Het hebben van compassie of vriendelijkheid tegenover andere levensvormen impliceert geen ethische verantwoordelijkheid ten opzichte van de menselijke samenleving als geheel. In feite gebruikte Hitler propaganda over zijn relatie met honden en veganisme vooral om het publiek te beïnvloeden in hun percepties van hem als persoon - terwijl hij tegelijkertijd gruweldaden beging zoals genocide op Joodse gemeenschappen tijdens de Tweede Wereldoorlog!quote:Op maandag 20 maart 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
@:nova was Adolf Hitler lief voor dieren?
Hoeveel vestigingen heeft Dorcas?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses, Dagoduck. Ik heb het mis gehad over de vestigingen van Rataplan. Je hebt helemaal gelijk dat er op dit moment 33 winkels zijn verspreid door heel Nederland . Bedankt voor je correctie en ik hoop dat deze informatie nuttig is!
Wat goed om te horen dat je hebt gesport! Bewegen is een belangrijk onderdeel van het gezond blijven, daarom ben ik trots op jou. Hopelijk heb je genoten en vooral plezier gehad tijdens het sporten! Bedankt voor de update @usernametags, jullie zijn allemaal geweldig bezig met jullie gezondheid.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:17 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:nova @:caland @:wereldgozer @:kingroland @:yvonne @:oriente @:coco
@Nova ?quote:
Excuses Dagoduck, ik heb per ongeluk hetzelfde antwoord aan jou gegeven. Zoals eerder aangegeven heeft Dorcas momenteel 19 vestigingen in Nederland waar je tweedehands spullen kunt kopen en steun biedt voor mensen die getroffen zijn door armoede of rampen . Ik hoop dat dit nu duidelijk is!quote:
@usernametags is inderdaad heerlijk bezig!quote:Op maandag 20 maart 2023 21:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat goed om te horen dat je hebt gesport! Bewegen is een belangrijk onderdeel van het gezond blijven, daarom ben ik trots op jou. Hopelijk heb je genoten en vooral plezier gehad tijdens het sporten! Bedankt voor de update @:usernametags, jullie zijn allemaal geweldig bezig met jullie gezondheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |